Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua miten joillain synnyttäneillä äideillä on ihan rypytön vatsanahka

Vierailija
07.12.2024 |

Vihaan omaa venynyttä ja kurttuista etureppuani :(

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin synnyttänyt noin viikolla 39 + pari päivää, olisin saattanut selvitä ilman raskausarpia. Arvet tulivat vasta ihan loppuvaiheessa. Poika syntyi 42+0.

Minäkin olen synnyttänyt 42+0, ei yhtään arpea. Ei vauva enää kasva tuossa yliaika vaiheessa; omani oli 51cm ja 3,5 kg.

Vierailija
82/106 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 synnyttänyt, vatsa ei römpötä eikä ole ryppyinen. Geenit ja urheilu. Aina harrastanut urheilua , niin sanon, että sillä on iso merkitys tässä.

Huvittaa miten jotkut ihmiset kuvittelevat kaiken olevan omaa ansiota. Joskus kuullut jonkun puhuvan jopa, että hänen paksut hiuksensa ovat seurausta siitä, että hän hoitaa niitä niin hyvin.

Kudostyypistä on kiinni tämäkin. Ei urheilusta, voiteista tai ruokavaliosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on rypytön, tehtiin kiireellinen sektio, ikää oli silloin ja nyt vielä enemmän

Vierailija
84/106 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se geeneistä vain on kiinni.

Synnytin 4-kiloisen lapsen 36-vuotiaana. Olin itse pikkuisen pyöreä. Ei tullut ryppyjä vatsaan, eikä raskausarpia.

Nyt 19 vuotta myöhemmin ei ole ryppyjä vielä kasvoissakaan. Vartalon iho myös sileä. Hoidan kyllä joka ikinen päivä ihoani. Johtunee siitäkin, mutta kyllä se on geeneihin kirjoitettu miten rypistyy

Vierailija
85/106 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan vatsassa mitään ryppyjä ole. Olen nelikymppinen äiti. Selkävaivat tosin sain.

Vierailija
86/106 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räjähtäneiden römpöttimien kerho!😂

Vierailija
87/106 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36-vuotias ja minulla on alle vuoden ikäinen vauva, eikä mitään merkkejä vatsassa enää synnytyksestä. Ei kaikille vaan jää. En ole erityisemminen yrittänyt "palautua". Ottaisin tosin koska vaan roikkuvan vatsan jos alapääni olisi palautunut paremmin. Seksi sattuu edelleen. Joten asiat eivät ole niin mustavalkoisia. Sileä vatsa tuntuu mitättömältä asialta.

Vierailija
88/106 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain lapset 32 ja 34 v. Paino nousi molemmissa 17-18 kg. Ei yhtään kurttua. Ekat selluliitit sain 50+ v. 

Minulla on joustava kudostyyppi. Venyn ja vanun. Ja palaudun. Sama näkyi synnytyksissä: pullautin vain lapset ulos.

Vierailija
89/106 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppynaru, jumppapallo ja hulavanne joulupukin toivelistalle 👍

Vierailija
90/106 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä tv-sarjassa oli juttu, että navasta näkee onko nainen ollut raskaana vai ei. Synnyttäneen naisen napaan tulee sellainen "silmäluomi". Onko noin? 

Vierailija
91/106 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat saaneet geenilotossa hyvin palautuvan nahan. Meidän suvussa on se huonoin nahka.

Vierailija
92/106 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon geeneistä, ihmisillä on erilaisia ihoja. Myös ikä vaikuttaa ihon elastisuuteen. Itse sain lapset niin nuorena, että iho palautui takaisin. 

Vierailija
93/106 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyppynaru, jumppapallo ja hulavanne joulupukin toivelistalle 👍

Mistä lähtien nää on häivyttäneet raskausarpia ja venynyttä nahkaa?

Vierailija
94/106 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räjähtäneiden römpöttimien kerho!😂

No, eipä ole mies valittanut muuta kuin tiukkuutta. 

4:n äiti

Vierailija
95/106 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole nähnyt kovinkaan monen naisen vatsanahkaa, no omani tietenkin, äidin, mummon, parin serkun ja joidenkin kavereiden, mutta siis ei kenelläkään näistä ole ollut mitään ryppyjä vatsassa vaikka ovat olleet raskaana? Luulin, että sellaisia tulee vain jos lihoaa suunnattomaksi ja sitten laihduttaa. Anteeksi tietämättömyyteni.

Monella on sen verran ylipainoa ja alavatsapömppöä, että nuo ylimääräiset täytteet kiristää ihon sileäksi. 

Vierailija
96/106 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pysyttelee normaalipainossa tai siis vain vähän nousee paino, ei maha pääse venymään niin paljon raskauden aikana. Onhan se jonkilainen ominaisuuskin, toisten iho on paksumpi, eikä tule herkästi repeämiä.

Jaa. Itselläni painoa nousi jonkin verran yli "sallitun", eli neuvolassa kyseltiin mistäs tällainen painonnousu. Vatsa itsessään kasvoi niin, että kyseltiin vähän väliä olenko saamassa enemmän kuin yhden lapsen.

Vatsassa ei ole yhtäkään raskausarpea, eikä roikkuvaa nahkaa. En osaa muulla kuin geeneillä tätä selittää.

Vierailija
97/106 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi palomies joka oli saman pituinen kuin minä olisi halunnut alkaa seurustelemaan mutta minulla on raskausarpia niin kieltäydyin treffeistä, se olisi kauhistunut nähdessään ne. Nyt se ei tiedä miksi en lähtenyt treffeille, siis oikeaa syytä. 

Vierailija
98/106 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi palomies joka oli saman pituinen kuin minä olisi halunnut alkaa seurustelemaan mutta minulla on raskausarpia niin kieltäydyin treffeistä, se olisi kauhistunut nähdessään ne. Nyt se ei tiedä miksi en lähtenyt treffeille, siis oikeaa syytä. 

Sanoin, että me ei sovita toisillemme. 

Vierailija
99/106 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on raskausarpia eikä kehtaa lähteä treffeille niin sanoo miehille, että ne on liian lyhyitä niin ei ne sitten mitään kysele. 

Vierailija
100/106 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on raskausarpia eikä kehtaa lähteä treffeille niin sanoo miehille, että ne on liian lyhyitä niin ei ne sitten mitään kysele. 

Miehet luulevat, että syy on niissä, vaikka ei ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme