Pienet rinnat muotia
Oletteko huomanneet?
Varmaankin mm. Dua Lipa suunnannäyttäjä pienine rintoineen ja selkeästi on itse niihin tyytyväinen. Julkkikset ovat jo jonkin aikaa poistaneet implanttejaan ja huulitäytteitään.
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Isot sopii alle 25v sen jälkeen alkaa näyttämään tuhdilta tantalta isoine kannuineen. Silarit toki eri asia.
Tuhti tantta? Kun on normaali painoinen. Ei ne pienene itsestään 25v. jälkeen.
Joitain vuosia sitten tuli joku ruotsalainen sarja, jossa kotiäiti treenasi nyrkkeilijäksi. Hänellä oli bling bling bikinit ja todella pienet rinnat. Ilahduin kovasti näkemistäni. En sillä että rintojen koko mitenkään liikuttaisi, mutta että on vaihtoehtoja tarjolla.
Itselläni on keskikokoiset, jotka näyttävät isohkoilta, koska rintakehä on auki.
Ranskalaiset rinnat paras. Roikkurinnat ulos.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat minusta isopovista kansaa. Olen itse vähäisesti varustettu, mutta vanhemmiten olen tästä ainoastaan kiitollinen. Olen luonteeltani sellainen, että tykkään paljon urheilla ja inhoan miesten huomiota. Onneksi keho mukailee tätä, saan olla rauhassa ja lukea kirjoja ja olla nörtti. Ja urheilla muun vapaa-ajan.
Hienoa, olen itsekin vähän nörtti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat minusta isopovista kansaa. Olen itse vähäisesti varustettu, mutta vanhemmiten olen tästä ainoastaan kiitollinen. Olen luonteeltani sellainen, että tykkään paljon urheilla ja inhoan miesten huomiota. Onneksi keho mukailee tätä, saan olla rauhassa ja lukea kirjoja ja olla nörtti. Ja urheilla muun vapaa-ajan.
Minä ainakin saan nörtteillä miehiltä rauhassa, vaikka varustus muistuttaa turvatyynyjä. Se on joku muu ominaisuus mitä ne jahtaavat.
Vau, kuulostat todella kauniilta kedon kukkaselta! Ja minua kiinnostaisi juuri tuollainen nörtähtävä kainon kiltti kirjastonhoitajatar-tyyppinen älykäs ja rauhallinen naisolento.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ollu rinnat, että kun oman käden pistää nyrkkiin mahan päälle rinnan alle, niin se rinta on just oman nyrkin kokoinen. Kuppi on A.
Minkäs sille voi, olen lihottanutkin itteäni tämän takia normaalipainon ylärajalle, mutta kuppikoko pysyy.
Lohdutan itseäni sillä, että mulla taas on normaalia leveämpi lantio ja muhkea perse. Että se, missä olen vähemmistönä naisissa pienine rintoineni, niin mun perse on poikkeuksetta muita isompi.
Sinulla on kaunis vartalo.
Jokaiselle kehittyy juuri sellainen vartalo millaiset beenit olet arvonnassa saanut, kaikissa vartalotyypeissä on jotain kaunistakin.
Oliko viisaasti sanottu metsässä kasvaneelta ukonkörmyltä?
Isot tissit on aina muodissa ja kääntää miesten päät 😅
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä joillakin rinnoilla, onko pienet, so what. Eikös se suurin tyydytys äiijlle tuu jalkovälistä ja se tuntuu samalta, oli ne tissit millaset vaa
Rinnaton nainen näyttää teinipojalta eikä vetoa heteromieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä joillakin rinnoilla, onko pienet, so what. Eikös se suurin tyydytys äiijlle tuu jalkovälistä ja se tuntuu samalta, oli ne tissit millaset vaa
Kyllä se jalkoväli vaan autuaan olon tuo. Kahdesti ollaan jo vaimon kanssa pantu tänään...
Siis mulla on oman nyrkkini kokoiset rinnat ja kuppi on A. B-kuppia jos sovitan, niin tyhjää jää kupin yläosaan. B-kuppi ei siis istu eikä rintani täytä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen yleistys. Vaikka itse erotat naarassukupuolen edustajat teinipojista rintojen perusteella, niin ei se tarkoita että muiden tutka olis yhtä heikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen yleistys. Vaikka itse erotat naarassukupuolen edustajat teinipojista rintojen perusteella, niin ei se tarkoita että muiden tutka olis yhtä heikko
Niinpä. Taitaa olla sokea jos pelkästään isojen tissien avulla tunnistaa naiseksi, entäs miehet joilla on gynekomastia? Kai nekin sit on naisia. Haha
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa kuvia. Isot ja pienet kiinnostaa.
https://duckduckgo.com/?q=female+breasts&t=opera&iar=images&iax=images&…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lautaa kun höylää niin kyllähän siinä tulee fiilis kuin olisi pojan kanssa.
Rinnaton nainen lyhyellä tukalla käyttää teinipojalta.
Vierailija kirjoitti:
Pidän isoista rinnoista laihoilla naisilla. Läskitissit ei kiinnosta.
Hyvin harvalla ihmisistä se rasvakudos kertyy pelkästään rintoihin...
Eiköhän suurin osa aikuisista naisista toivo että olisi kohtuullisen kokoiset tissit, sellaiset C-kupit tai ainakin B:t. Itse pienirintaisena aiheesta kirjoitan. Esim. tiukka poolo näyttää mielestäni itselläni pahalta kun on niin pienet rinnat. Olenkin siksi päättänyt kehittää itselleni jonkunlaiset tekotissit pienestä pussillisesta riisiä, pitää vaan hankkia pari kokoa liian isot rintsikat vielä tätä varten. Paraneepahan sitten tilanne edes paita päällä ollessa. Ei hätää miehet, en harrasta yhden yön suhteita ja jos joku sattuisi kiinnostumaan niin tulisi kyllä tästä asiasta tietoiseksi ennen kuin vie minut alttarille. Itse koen että rinnat alkavat usein kasvaa liian epäkypsille tytöille henkisesti, niin kuin liian aikaisin, että siihen ei olla vielä valmiita. Mutta ehkä siihen ei tulla valmiiksi muuten kuin sitä kautta että Joillakin ne alkaa kasvaa ja asiasta tullaan tietoiseksi, ja jonkun on pakko olla ensimmäinen. Myöhemmin sitten ihmettelee, miksi Luoja ei ole kaikille suonut yhtä hyviä ja runsasrauhaisia rintoja. Imettäminenkin olisi helpompaa kun maitoa tulisi enemmän. Mutta jos kaikki olisi elämässäni mennyt niin kuin toivon, niin tuskinpa olisin koskaan Luojan läheisyyteen hakeutunutkaan. Hän on onneksi pelastaja kaikessa ja kun uskon häneen, niin onhan minulla myöskin toivo että hän vielä tekee rinnoistani suuremmat, koska hänelle on kaikki mahdollista 😉
Mutta niiden, jotka ovat saaneet hyvänkokoiset tissit, on minusta ihan turha itkeä mitään että jotkut väittävät pieniä tissejä paremmiksi, kyllä KAIKKI tietävät että sellaiset isommanpuoleiset tissit ovat parhaat, ja kyllä kaikki tietävät että tytöt ja naiset tykkäävät saada ihailevia katseilta miehiltä vaikka muuta väittävät, ja kyllä, se tukee seksuaalista itsetuntoa! Muu on valhetta ja teeskentelyä, en koskaan ole nähnyt naisen pahastuvan siitä että joku mies ihailee hänen ulkomuotoaan, en vaikka se ihailija olisi joku syrjäytynyt, alkoholisoitunut ukko. (päällekäyminen toki eri asia, mutta jos vain sanoo "huomenta kaunis neito Wau mikä leidi", niin kyllä siitä tykätään, hymy paljastaa. )
Muodit on naisten höpinöitä - miehet arvostaa rintavuutta, reitevyyttä ja persevyyttä.
Kyllä se useimmilla tekee. Harvat on kuin Monica Bellucci.