Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet rinnat muotia

Vierailija
07.12.2024 |

Oletteko huomanneet?

Varmaankin mm. Dua Lipa suunnannäyttäjä pienine rintoineen ja selkeästi on itse niihin tyytyväinen. Julkkikset ovat jo jonkin aikaa poistaneet implanttejaan ja huulitäytteitään.

Kommentit (210)

Vierailija
181/210 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään, että tämän aloituksen ei todellakaan ole tarkoitus lytätä muun kokoisia tisuja. Kaikki ovat ihania. Mielestäni on kuitenkin ihan terve suunta. Ap

Emme tarvinneet aloitustasi.

Puhu vain omasta puolestasi. Minusta aloitus on hyvä ja tarpeellinen.

Purathan nuo rinnattomuustraumasi jatkossa terapeutille. 

Vierailija
182/210 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Olen aina pitänyt pieniä rintoja ylivoimaisesti kauniimpina ja seksikkäämpinä. Itse urheilevana ja urheilullisista naisista pitävänä olen onneksi saanut tavata paljon juuri omaan makuun olevia, pieniä ja kiinteitä rintoja omaavia naisia. Valitettavasti joskus (nykyään onneksi harvemmin) huomaa että nainen ei uskalla oikein luottaa siihen että pidän juuri sen kaltaista rinnoista. Että ikään kuin vaan hyväksyisin sen, kun muu paketti on tarpeeksi hyvä. Näin ei todellakaan ole, vaan päinvastoin nätit pienet rinnat voivat kompensoida muita ominaisuuksia jotka eivät ehkä olisi ensimmäinen valintani. Ainahan kaikki on kompromissia, toki, mutta silti ykkösvalintani olisi A-kuppi.

Älä Jessica selitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/210 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään, että tämän aloituksen ei todellakaan ole tarkoitus lytätä muun kokoisia tisuja. Kaikki ovat ihania. Mielestäni on kuitenkin ihan terve suunta. Ap

Jonkun kusiaisen ajatukset riinoista? Olet todella nolo!

Vierailija
184/210 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä säälittävien, todellisuuspakoisten mt-ongelmaisten lautojen kokoontumisajot täällä on? 

Vierailija
185/210 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun kusiaisen ajatukset riinoista? Olet todella nolo!

siis rinnoista

Vierailija
186/210 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat ovat rumia.

Vierailija
187/210 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtä snan merkitystä on tällä aloituksella? Vmainen aloittaja.

Vierailija
188/210 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollu rinnat, että kun oman käden pistää nyrkkiin mahan päälle rinnan alle, niin se rinta on just oman nyrkin kokoinen. Kuppi on A.

Minkäs sille voi, olen lihottanutkin itteäni tämän takia normaalipainon ylärajalle, mutta kuppikoko pysyy.

Lohdutan itseäni sillä, että mulla taas on normaalia leveämpi lantio ja muhkea perse. Että se, missä olen vähemmistönä naisissa pienine rintoineni, niin mun perse on poikkeuksetta muita isompi.

En ikinä haluaisi leveää lantiota ja isoa persettä.

Vierailija
189/210 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä säälittävien, todellisuuspakoisten mt-ongelmaisten lautojen kokoontumisajot täällä on? 

Pepelle jäänyt ikävä äidin tisujen lutkutusta. Soitappa jos antaisi vielä imutella.

Vierailija
190/210 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Olen aina pitänyt pieniä rintoja ylivoimaisesti kauniimpina ja seksikkäämpinä. Itse urheilevana ja urheilullisista naisista pitävänä olen onneksi saanut tavata paljon juuri omaan makuun olevia, pieniä ja kiinteitä rintoja omaavia naisia. Valitettavasti joskus (nykyään onneksi harvemmin) huomaa että nainen ei uskalla oikein luottaa siihen että pidän juuri sen kaltaista rinnoista. Että ikään kuin vaan hyväksyisin sen, kun muu paketti on tarpeeksi hyvä. Näin ei todellakaan ole, vaan päinvastoin nätit pienet rinnat voivat kompensoida muita ominaisuuksia jotka eivät ehkä olisi ensimmäinen valintani. Ainahan kaikki on kompromissia, toki, mutta silti ykkösvalintani olisi A-kuppi.

Älä Jessica selitä. 

Katos, hikkyrunkkari sai hikiset sormensa irroitettua kullistaan sen verran että pystyi kolmen sanan viestin kirjoittamaan. Ja vieläpä ilman kirjoitusvirheitä, bravissimo!

Miksi on vaikea uskoa että miehilläkin voi olla erilaisia preferenssejä? Olet varmaan huomannut että elämässä muutenkin meidän mielenkiinnon kohteet eroavat, arvon bensalenkkari?

Vierailija
191/210 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan imeskellä Pikku-Gretan nupputissejä.

Vierailija
192/210 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tisuja saisi isommaksi?

Vierailija
193/210 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on aina ollut muodikas.

Vierailija
194/210 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaset että koura mahtuu puristamatta hyvin puoliksi ympäri

Vierailija
195/210 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat minusta isopovista kansaa. Olen itse vähäisesti varustettu, mutta vanhemmiten olen tästä ainoastaan kiitollinen. Olen luonteeltani sellainen, että tykkään paljon urheilla ja inhoan miesten huomiota. Onneksi keho mukailee tätä, saan olla rauhassa ja lukea kirjoja ja olla nörtti. Ja urheilla muun vapaa-ajan. 

Suurin osa suomalaisista naisista on A-vartaloisia, ylhäältä pieniä ja alaspäin leveneviä, sanotaan myös päärynävartaloksi. Tyypillisesti rinnat ovat pienet ja lantio leveä. Usein myös hartiat ovat kapeat ja reisissä on muhkeutta. Lihoessa rinnatkin voivat vähän kasvaa, mutta selvästi eniten kiloja tulee navan alapuolelle. 

Vierailija
196/210 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän isoista rinnoista laihoilla naisilla. Läskitissit ei kiinnosta.

Rinnat ovat pääosin läskiä. Aina. Tolvana.

Niin paitsi että hoikilla naisilla voi olla hyvinkin isot rinnat. Eli kuka on tolvana. Yritätkö selittää että kun on isot rinnat ne ovat siksi että niiden kantajalla on niin paljon läskiä kropassaan. Tällä saadaan se vaikutelma aivan kuin kaikki hoikat tai normaalipainoiset olis ottanu silarit jos isot tissit. Näinhän se ei tietenkään ole ja niillä todella lihavilla naisilla voi olla A kupit ja ilman läskejä rintoja ei olisi nimeksikään. Eli on täysin niistä geeneistä kiinni.

Terv. Nainen jolla oli D kupit jo teininä ja painoi 44 kg ja pituus 174cm. Pelkkä luukasa muuten.

Vierailija
197/210 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä joillakin rinnoilla, onko pienet, so what. Eikös se suurin tyydytys äiijlle tuu jalkovälistä ja se tuntuu samalta, oli ne tissit millaset vaa

Rinnaton nainen näyttää teinipojalta eikä vetoa heteromieheen.

Kyllä se jalkoväli vaan autuaan olon tuo. Kahdesti ollaan jo vaimon kanssa pantu tänään...

Työttömillä siinä onkin työksi asti. 

Vierailija
198/210 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot lollot alkaa painovoima armotta vetää lattiaan jo alle 25 iässä ikävä kyllä. Pyöreä täyteläinen povi on kaunis joka koossa mutta imetys teki temput minunkin ennen upeista pystypalleroista. Suomeksi sanottuna 3 lapsen ruokinta teki niistä tyhjenneet nahkakintaat. Hyväksyn rumat riipparini ja venyneen vatsanahkani joka tapauksessa. Liiveittä en tosin esiinny edes miehelleni. Paita pysyy päällä sekstailun aikanakin. N38v

Vierailija
199/210 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat on yhtä muodikasta kuin pieni muna.

Vierailija
200/210 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän isoista rinnoista laihoilla naisilla. Läskitissit ei kiinnosta.

Rinnat ovat pääosin läskiä. Aina. Tolvana.

No ei ole. Isoissa kiinteissä rinnoissa voi olla enemmän rintarauhasta. Läskitissit sitten erikseen siiderivalailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä