Pienet rinnat muotia
Oletteko huomanneet?
Varmaankin mm. Dua Lipa suunnannäyttäjä pienine rintoineen ja selkeästi on itse niihin tyytyväinen. Julkkikset ovat jo jonkin aikaa poistaneet implanttejaan ja huulitäytteitään.
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Isot tissit on aina hot. Olispa itelläkin. T: katkera a-kuppinen lauta
Älä ole katkera, ole ylpeä!
C-kuppi voi olla puoleksi täynnä tai tyhjä, se riippuu aivan katsojasta.
Miten ihmisen ruumiinosat voivat olla muotia? No joo, muokataanhan ihmisiä mielin määrin, mutta onhan se sairasta.
Vierailija kirjoitti:
delicious flat chest <3
Homo!
Vierailija kirjoitti:
Ainahan ne ovat paremmissa piireissä olleet. Vai oletko nähnyt balettitanssijoita, malleja, joilla lehmän utareet? Rahvas tykkää rehevästä
Ei kyse ole paremmista piireistä vaan siitä että isot rinnat on vaatehenkarilla hankalat. Se mikä miehiä kiinnostaa on aivan eri asia. Homoja vaatesuunnittelijoita ei lasketa.
Tapailunaisella oli pikku satsumat🤢
Vierailija kirjoitti:
Varmasti paha pettymys ja traumatisoiva kokemus. A-kupin haltijoiden pitäisi pitää käsivarsinauhaa jotta pettymyksiltä vältyttäisiin. Naisen sijaan passissa voisi olla sukupuolena esim. semi-naismainen ihmisotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli G/F kupin rinnat ja ne pienennettiin. Pyysin kokoa C mutta hieman petyin, koska ottivat liikaa ja nyt ne ovat B. Vähän tuntui liian isolta kontrasti. Jos on löysä paita näyttää vähän rinnattomalta. Eli uskon että jokaisella se C-koko on ihanne. Ellei sitten tunne jotain kehovääristymää ja halua ehdoin tahdoin minunulle luojan luomana suotua kokoa.
Ei ole todellakaan tuo ihanne enkä menisi pienennyttämään. Pienet rinnat sopii toisille ja isommat toisille, kertoo sairaista mielistä ja ihme naishäpeästä nämä palstan vastakkainasettelut ja jatkuvat vähänkään isompien rintojen haukkumiset. Onneksi itse sain kasvaa ylpeästi naisellisen äidin kodissa, missä isääkään ei minkäänlainen naisten alentaminen kiinnostanut, päinvastoin antoi äidille lahjakortteja alusvaateostoksille niin saa oikein hienoja.
Itsellä on isot rinnat ja muuten olen hoikka. Kapea vyötärö ja muutenkin aika naisellinen vartalo. Liiveistä riippuen G tai H - kuppi. Myös äidilläni ja mummollani oli isot rinnat, eli onko joku perinnöllinen juttu.
Tuntuu pahalta lukea aina näitä juttuja missä haukutaan isorintaisia enkä ymmärrä tätä vastakkainasettelua myöskään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti paha pettymys ja traumatisoiva kokemus. A-kupin haltijoiden pitäisi pitää käsivarsinauhaa jotta pettymyksiltä vältyttäisiin. Naisen sijaan passissa voisi olla sukupuolena esim. semi-naismainen ihmisotus.
Totta kai. Pitää itsekin B-kupin rintavarustella olevana naisena alkaa muunsukupuoliseksi tai vaikka transpojaksi. Voisin sopia hyvin sellaiseksi söpöksi pojaksi, kun minulla on pituutta vähän ja kroppa on siro. Vain piilohomot ja pedofiilit kuolaa tällaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän isoista rinnoista laihoilla naisilla. Läskitissit ei kiinnosta.
Anteeksi, että romutan mielikuvasi, mutta rinnat on pelkkää läskitissiä, myös niillä laihoilla.
Eikä ole. Siinä on sellainen tiiviimpi osa mikä on rintarauhasta. Pienissä rinnoissa se tuntuu selvemmin kun ei ole sitä läskiä niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ollu rinnat, että kun oman käden pistää nyrkkiin mahan päälle rinnan alle, niin se rinta on just oman nyrkin kokoinen. Kuppi on A.
Minkäs sille voi, olen lihottanutkin itteäni tämän takia normaalipainon ylärajalle, mutta kuppikoko pysyy.
Lohdutan itseäni sillä, että mulla taas on normaalia leveämpi lantio ja muhkea perse. Että se, missä olen vähemmistönä naisissa pienine rintoineni, niin mun perse on poikkeuksetta muita isompi.
Kuulostaa siltä että sä käytät liian pieniä rintaliivejä. Kysy joskus apua myyjältä oikean koon löytämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Lisään, että tämän aloituksen ei todellakaan ole tarkoitus lytätä muun kokoisia tisuja. Kaikki ovat ihania. Mielestäni on kuitenkin ihan terve suunta. Ap
Emme tarvinneet aloitustasi.
Vierailija kirjoitti:
A / AA rinnat kunniaan.
Jaa lauta siellä inisee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään, että tämän aloituksen ei todellakaan ole tarkoitus lytätä muun kokoisia tisuja. Kaikki ovat ihania. Mielestäni on kuitenkin ihan terve suunta. Ap
Emme tarvinneet aloitustasi.
Puhu vain omasta puolestasi. Minusta aloitus on hyvä ja tarpeellinen.
Ketään ei kiinnosta julkkisten rinnat eikä varsinkaan miesten mielipiteet julkkisten tai kenenkään muidenkaan rinnoista. Hanki sinäkin elämä.
Olen aina pitänyt pieniä rintoja ylivoimaisesti kauniimpina ja seksikkäämpinä. Itse urheilevana ja urheilullisista naisista pitävänä olen onneksi saanut tavata paljon juuri omaan makuun olevia, pieniä ja kiinteitä rintoja omaavia naisia.
Valitettavasti joskus (nykyään onneksi harvemmin) huomaa että nainen ei uskalla oikein luottaa siihen että pidän juuri sen kaltaista rinnoista. Että ikään kuin vaan hyväksyisin sen, kun muu paketti on tarpeeksi hyvä. Näin ei todellakaan ole, vaan päinvastoin nätit pienet rinnat voivat kompensoida muita ominaisuuksia jotka eivät ehkä olisi ensimmäinen valintani. Ainahan kaikki on kompromissia, toki, mutta silti ykkösvalintani olisi A-kuppi.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan ne ovat paremmissa piireissä olleet. Vai oletko nähnyt balettitanssijoita, malleja, joilla lehmän utareet? Rahvas tykkää rehevästä
👆Miten paljastaa olevansa itkupotkuraivoava kateellinen lauta 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tosiaan tässäkin ketjussa moni taisi sanoa että ei haittaa jos on pienet rinnat, kunhan kasvot ovat kauniit. Aivan, eli tissien puute pitää korvata jollain muulla, eli kyllä ne hyvät tissit ovat plusmerkkinen asia! Kun on hyvät tissit niin ei yhtä paljoa haittaa jos naama ei olekaan niin nätti. En tykkää tässä kohden mistään valheesta enkä itse petoksesta ja totuuden kieltämisestä kun kierrellen ja kaarrellen yritetään kaunistella asioita ja lohduttaa minua jollakin, mikä on selvästi vain tosi huono yritys.
Rinnat ovat vauvoja varten ihan kirjaimellisesti. Ja siihen kuinka paljon maitoa ne tuottavat ei vaikuta rintojen kuppikoko vaan naisen aineenvaihdunta. Aikuiselle miehelle ne tai niiden arvostelu ei kuulu millään tasolla, eikä heille tule niitä tarjotakaan. Imekööt niiden lehmiensä tissejä jos vieroitus on epäonnistunut ja kaipuu tissille on ylitsepääsemätön<
Hakeudu hoitoon, psykoottinen h.uora
Ja tosiaan tässäkin ketjussa moni taisi sanoa että ei haittaa jos on pienet rinnat, kunhan kasvot ovat kauniit. Aivan, eli tissien puute pitää korvata jollain muulla, eli kyllä ne hyvät tissit ovat plusmerkkinen asia! Kun on hyvät tissit niin ei yhtä paljoa haittaa jos naama ei olekaan niin nätti. En tykkää tässä kohden mistään valheesta enkä itse petoksesta ja totuuden kieltämisestä kun kierrellen ja kaarrellen yritetään kaunistella asioita ja lohduttaa minua jollakin, mikä on selvästi vain tosi huono yritys.