Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cp-vammainen Niilo Virta, 26, käyttää toista tuhatta euroa vuodessa seksin ostamiseen: "Seksistä tulee arvokas olo, että on haluttu"

Vierailija
07.12.2024 |

https://www.satakunnankansa.fi/ihmiset/art-2000010859961.html

Miten maksullinen seksi saa maksajan tuntevan itsensä halutuksi, kun kaikille on selvää että sänkyyn mennään vain rahasta?

Kommentit (639)

Vierailija
361/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sinä ajattelet asiaa naisten näkökulmasta. Miehillä asia on toisin." 

Kai miehilläkin kädet on, yleensä. 

Ja taas ajattelet asiaa naisten näkökulmasta.

No minun käsittääkseni mies voi omilla käsillään lypsää säkkinsä tyhjiksi, sillä se olo helpottuu, kunnes taas iskee sama pakkomielle päähän. 

Niilo ei pysty käyttämään edes tietokoneen näppäimistöä kommunikointiin, joten miten hän pystyisi lypsämään säkkinsä tyhjiksi? 

Vi.idd u! Siinä tapauksessa Niilolle pitäisi palkata vakih.uo ra n.ussi maan pussit tyhjäksi vähintään joka viikko. Tähän voisin jopa lahjoittaa itse vähän rahaa.

Vierailija
362/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi löytyy karaistuneita naisia, jotka pystyy Niilon ja muiden vaikeasti vammaisten miesten kanssa olemaan. Mun on vaikea kuvitella niin paksua setelitukkoa, että se saisi mut tekemään samaa. Ei vain pysty 🤯

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä ole keksitty lääkkeitäkin miesten holtittomien seksihalujen hillitsemiseksi. Niitä pitäisi määrätä useammille miehille, olisi kaikille parempi. 

Oletko hullu? Nippekin saa jopa maksusta ehkä peräti 3-4 kertaa vuodessa.

Saa mitä, orgasmin vai? Ihminen voi tehdä itse itselleen sen, ei tarvitse  asialla vaivata muita

Vierailija
364/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sinä ajattelet asiaa naisten näkökulmasta. Miehillä asia on toisin." 

Kai miehilläkin kädet on, yleensä. 

Ja taas ajattelet asiaa naisten näkökulmasta.

No minun käsittääkseni mies voi omilla käsillään lypsää säkkinsä tyhjiksi, sillä se olo helpottuu, kunnes taas iskee sama pakkomielle päähän. 

Masturbointi ei ole sama asia kuin seksin harrastaminen toisen ihmisen kanssa, yrittäkää nyt tunkea tämä kaaliinne. Miksi parisuhteessakin erotaan, vaikka omat kädet toimii kun puoliso ei halua enää seksiä. Miettikää.

Vierailija
365/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset myy seksiä? Miksi naisilla on onlyfans sivusto? Eikö vammainen saa käyttää näitä palveluja?

Siksi, koska sillä tekee nopeasti paljon rahaa.

Vierailija
366/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä ole keksitty lääkkeitäkin miesten holtittomien seksihalujen hillitsemiseksi. Niitä pitäisi määrätä useammille miehille, olisi kaikille parempi. 

Saa mitä, orgasmin vai? Ihminen voi tehdä itse itselleen sen, ei tarvitse  asialla vaivata muita

Miten liikuntakyvytön ihminen tekee sen itselleen? 

Vierailija
367/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset myy seksiä? Miksi naisilla on onlyfans sivusto? Eikö vammainen saa käyttää näitä palveluja?

Koska siitä saa rahaa, ja paljon. 

Vierailija
368/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuriosa prostituutiosta on edelleen ihmiskauppaa, ei mikään sometyrkkyjen performanssi esitellä percettään. 

Vierailija
369/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Olkaa vaan seksikielteisiä naisia. Jokaisen miehen soisi saavan nussia riittävästi. Mitä helvettiä sinä olet Niilolta kieltämään ne harvat huvit, joita hän vammaisena saa?

Vierailija
370/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuriosa prostituutiosta on edelleen ihmiskauppaa, ei mikään sometyrkkyjen performanssi esitellä percettään. 

Ei ole esim. Suomessa.

Vierailija
371/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei oo ihmisoikeus

Seksin myynti on naisten oikeus?

Vierailija
372/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että ne sometyrkyt ovat pääosin luksusprostituoituja?

Vierailija
373/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei oo ihmisoikeus

Seksin myynti on naisten oikeus?

Kyllä!

Vierailija
374/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa. Itse suosittelisin että hankkisi semmoisen lääkityksen, että seksihalut poistuu kokonaan. 

Vierailija
375/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi löytyy karaistuneita naisia, jotka pystyy Niilon ja muiden vaikeasti vammaisten miesten kanssa olemaan. Mun on vaikea kuvitella niin paksua setelitukkoa, että se saisi mut tekemään samaa. Ei vain pysty 🤯

Voit huo-rata vain terveille miehille?

Vierailija
376/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen esiintyy taas asiantuntijana miesten jutuissa. Heh heh!

Vierailija
377/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. 

Alamaailma on vahvasti läsnä. 

Vierailija
378/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa. Itse suosittelisin että hankkisi semmoisen lääkityksen, että seksihalut poistuu kokonaan. 

Suosittelisin sinulle lobotomiaa.

Vierailija
379/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan on vammaisena tottunut kaikenlaisiin hänelle palkattuihin avustajiin, eikä enää ymmärrä eroa vilpittömän auttamisen halun tai maksetun avun välillä, kun lopputulos on hänelle sama. Ihan kuin maksetussa seksissäkin.

Samahan se lopputulos on normaaleillakin miehillä, ei tuohon mitään vammaa tarvita. Ainut mikä ihmetyttää on se että miten hän onnistuu pääsemään noin halvalla?

Vierailija
380/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä luonnollinen asia sinulta pitäisi poistaa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi