Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cp-vammainen Niilo Virta, 26, käyttää toista tuhatta euroa vuodessa seksin ostamiseen: "Seksistä tulee arvokas olo, että on haluttu"

Vierailija
07.12.2024 |

https://www.satakunnankansa.fi/ihmiset/art-2000010859961.html

Miten maksullinen seksi saa maksajan tuntevan itsensä halutuksi, kun kaikille on selvää että sänkyyn mennään vain rahasta?

Kommentit (639)

Vierailija
321/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksityöntekijäkin saa valita asiakkaansa, et ei se pelkkä raha ole vaikuttimena.

Vierailija
322/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoja vituttaa, kun vammainen mies saa pillua. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ennen ne nk. alimman tason miehet pariutuivat tasoistensa naisten kanssa ja homma luisti."

Ei ne pariutuneet kenekään kanssa vaan masentuivat ja alkoholisoituivat.

324/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miten maksullinen seksi saa maksajan tuntevan itsensä halutuksi, kun kaikille on selvää että sänkyyn mennään vain rahasta?"

Unohdit, että hän on CP-vammainen. Hän ei välttämättä tajua maksulliseen seksin ja rakkauden tekojen eroa.

CP vamma ei vaikuta älyyn välttämättä.  

Ei niin, mutta tuon älyyn on vaikuttanut joko se tai sukupuoli. 

Minulla on cp-vammainen tuttu, joka on paljon älykkäämpi kuin minä. 

325/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kauheesti, ku mekin haluttas pilua. Yhyyy. 

Vierailija
326/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnellinen se, joka pääsee seksistä irti kokonaan. Ei tarvita ilmaista eikä maksullista sen jälkeen. Tulet myös immuuniksi seksillä kiristäjille.

Mikä siinä on että tällä palstalla liki aina sekxuaalisuuteen liittyvissä keskusteluissa ylösäänestetyimpiä kommentteja on nämä haluttomuudellaan ylpeilevät hiekkaloorat?

Seksuaalisuus ja s**sin halu on normaali asia ja varsinkin nuorella aikuisella tärkeä terveyden merkki. Toivottavasti Niilokin löytäisi itselleen sen oman rakkaan, jotta ei tarvitsisi maksullisiin rahojaan tuhlata.

Kukaan ei saa puutostiloja, jos ei saa seksiä. Seksiä ei pitäisi kohdella minään rahan, ruoan ja veden kaltaisena asiana, jota ilman ihminen ei pärjää. Kyllä, siitä olen samaa mieltä, että Niilo voisi ennemmin yr

Niilo ei saa maksamatta. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? Eihän mielisairas tai työtön tai pienituloinen mieskään kelpaa naisille. Sitä paitsi nuoremmissa ikäluokissa on kymmeniätuhansia naisia vähemmän kuin miehiä.

Vierailija
327/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntisäkki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkus lesboilet. Se on ihan normaalia nykyään.

Vierailija
328/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntisäkki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miten maksullinen seksi saa maksajan tuntevan itsensä halutuksi, kun kaikille on selvää että sänkyyn mennään vain rahasta?"

Unohdit, että hän on CP-vammainen. Hän ei välttämättä tajua maksulliseen seksin ja rakkauden tekojen eroa.

Ei Nipen älyssä ole mitään vikaa.

Vierailija
329/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tästä voi saada 16 sivua motkotusta..? Maksakoot seksistä kuka tahtoo, ihan sama, kunhan myynti tapahtuu omasta tahdosta.

Juuri näin!

Vierailija
330/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä takana sellaista, että naiset kokevat valtansa uhatuksi, jos miehet hankkivat seksin maksamalla, eikä naisia mielistelemällä? Vaikka alitajuisesti.

Luultavasti. 

Vierailija
331/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnellinen se, joka pääsee seksistä irti kokonaan. Ei tarvita ilmaista eikä maksullista sen jälkeen. Tulet myös immuuniksi seksillä kiristäjille.

Mikä siinä on että tällä palstalla liki aina sekxuaalisuuteen liittyvissä keskusteluissa ylösäänestetyimpiä kommentteja on nämä haluttomuudellaan ylpeilevät hiekkaloorat?

Seksuaalisuus ja s**sin halu on normaali asia ja varsinkin nuorella aikuisella tärkeä terveyden merkki. Toivottavasti Niilokin löytäisi itselleen sen oman rakkaan, jotta ei tarvitsisi maksullisiin rahojaan tuhlata.

Kukaan ei saa puutostiloja, jos ei saa seksiä. Seksiä ei pitäisi kohdella minään rahan, ruoan ja veden kaltaisena a

Sinä ajattelet asiaa naisten näkökulmasta. Miehillä asia on toisin.

Vierailija
332/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

syntisäkki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkus lesboilet. Se on ihan normaalia nykyään.

Ehdottomasti.

Vierailija
333/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ymmärtää miksi seksi on miehille noin sairaalloinen pakkomielle, että sitä pitää oikein ostaa, ja jotkut taas ottavat väkisin muilta tyydytyksensä. Oksettavaa touhua, naisena voin hyvin olla ilman seksiakteja loppuikäni (ja olenkin), en menetä yhtään mitään.

Luonto loi uroksille vähän liian kovan panovietin, vähempikin riittäisi lajien säilymiseen, ainakin ihmisen kohdalla. 

Vierailija
334/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

syntisäkki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lehtijutun perusteella olen eri mieltä. 

Vierailija
335/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei saa puutostiloja, jos ei saa seksiä. Seksiä ei pitäisi kohdella minään rahan, ruoan ja veden kaltaisena asiana, jota ilman ihminen ei pärjää. Kyllä, siitä olen samaa mieltä, että Niilo voisi ennemmin yrittää erilaisia deittipalstoja ja -sovelluksia sek

Oletko hieman tyhmä? Niilon kaltaiset miehet ovat ilmaa kaikille naisille, aivan kuten mielisairaat tai peräkammarin pojat ja useimmat työttömät tai muuten vaan pienituloiset sekä lyhyet miehet.

Vierailija
336/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ymmärtää miksi seksi on miehille noin sairaalloinen pakkomielle, että sitä pitää oikein ostaa, ja jotkut taas ottavat väkisin muilta tyydytyksensä. Oksettavaa touhua, naisena voin hyvin olla ilman seksiakteja loppuikäni (ja olenkin), en menetä yhtään mitään.

Luonto loi uroksille vähän liian kovan panovietin, vähempikin riittäisi lajien säilymiseen, ainakin ihmisen kohdalla. 

No eipä tämä laji näytä selviytyvän, kun puoli maailmaa kärsii jo kamalasta syntyvyyspulasta.

Vierailija
337/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

syntisäkki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lehtijutun perusteella olen eri mieltä. 

Perustele. Vai oletko itse tyhmä?

Vierailija
338/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinä ajattelet asiaa naisten näkökulmasta. Miehillä asia on toisin." 

Kai miehilläkin kädet on, yleensä. 

Vierailija
339/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa miehissä on ja siinä, että heitä panettaa? Mies on tyytyväinen, kun saa riittävästi pillua.

Vierailija
340/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinä ajattelet asiaa naisten näkökulmasta. Miehillä asia on toisin." 

Kai miehilläkin kädet on, yleensä. 

Ja taas ajattelet asiaa naisten näkökulmasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä