On olemassa 3 ruokaa jota en ymmärrä alkuunkaa.
Näitä on
1. Hernekeitto
2. Kananmuna
3. Katkaravut tulisella soossilla.
Kommentit (8)
Nuo on hyviä ruokia. Olen oppinut vuosien myötä ymmärtämään monia ruokia, nälkä on hyvä opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Vain niin. Mä ymmärrän, koska ovat hyviä ruokia, kunhan nyt ei ole liian tulinen se katkarapujen soossi. Mä en ymmärrä homejuustoa, tuttu just hehkutti, kuinka söi eilen sitä ranskalaisen patongin kanssa - mun mielestä pahimman makuista mitä olen ikinä maistanut.
Ap:lla taitaa olla ymmärryksessä joku häiriö.
No on niitä muitakin: lipeäkala, maksalaatikko ynnä kaikki veri- ja sisälmysruuat sekä muutamat "perinneherkut" kuten vaikka hapanlohko ja piimävelli. Ei kiitos!
Minäkin ihmettelen joitakin ruokia. En juuri noita, kahta niistä olen syönyt viime viikon aikana, mutta muutamia muita. Sou?
Vierailija kirjoitti:
No on niitä muitakin: lipeäkala, maksalaatikko ynnä kaikki veri- ja sisälmysruuat sekä muutamat "perinneherkut" kuten vaikka hapanlohko ja piimävelli. Ei kiitos!
Ruotsalainen lipeäkala on kyllä aivan oma juttunsa. Miten saadaankin kalasta kaikki maku ja tekstuuri pois niin että jäljellä on vain jotain, joka etäisesti tuntuu oksennusrefleksiltä?
Mitä veriruokiin tulee, niin yhdistelmällä tuore Tapolan mustamakkara + puolukkakastike olen kääntynyt muutaman ihmisen pään veriruokien suhteen. En minäkään muista paltuista piittaa.
Kolme ruokaa joita en ymmärrä lainkaan, eli suomeksi omat inhokkini:
sushi
lohi
borsch-keitto
On olemassa aloituksia joita en ymmärrä ollenkaan. Sinun aloituksesi kuluu niihin.
Vain niin. Mä ymmärrän, koska ovat hyviä ruokia, kunhan nyt ei ole liian tulinen se katkarapujen soossi. Mä en ymmärrä homejuustoa, tuttu just hehkutti, kuinka söi eilen sitä ranskalaisen patongin kanssa - mun mielestä pahimman makuista mitä olen ikinä maistanut.