Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotin pojan ystäväperheelle yhteistä matkaa Madeiralle, mutta heillä ei ilmeisesti ole rahaa, mutta eivät suoraan myönnä sitä

Vierailija
07.12.2024 |

Ihmeellistä asian välttelyä. Kierretään ja kaarretaan kuin kissa kuumaa puuroa. Ei kuitenkaan myönnetä: ei meillä ole varaa sellaiseen ylellisyyteen. Että ottaa päähän tämä perhe. Pilaa kaiken!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ap on trolli, eihän noin tyhmää voi oikeasti olla. Ensinnäkin syyt miksi joku ei halua matkustaa puolituttujen kanssa voivat olla hyvin monenlaisia. Ja mitä ihmettä ne syyt kuuluu kellekään? Ja jos ap on todellinen, niin ei todellakaan mikään ihme ettei "pojan ystäväperhe" halua pilata lomaansa moisen jankkaajan kanssa. 

Vierailija
22/35 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitään että tämä ei ole provo. Sinä, ap, siis haluat pakottaa tuttavaperheen myöntämään, että he eivät ole yhtä varakkaita kuin te olette? Saatko hyvätkin kiksit muiden nöyryyttämisestä? Vai elättekö todellisuudessa pikavipeillä "ylellistä" elämäänne?

Jos todella haluaisitte ystäväperheen kanssa viettää aikaa, niin sopisitte jotain edullista ja kivaa tekemistä. Monet kaupungit esim. järjestävät maksuttomia tapahtumia lapsiperheille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se nyt sitten pilasi? Ei kai se sinun matkaasi mitenkään vaikuta jos ne ei ole mukana.

Vierailija
24/35 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se nyt sitten pilasi? Ei kai se sinun matkaasi mitenkään vaikuta jos ne ei ole mukana.

Pojalleni olisi mukavaa, jos hyvä ystävä olisi mukana jakamassa matkan riemuja. Tuo saari, se on aivan kuin paratiisi. 🏝

AP

Vierailija
25/35 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin on rajallinen budjetti matkailuun, enkä minkään puolitutun perheen kanssa mielellään matkustaisi, vaikka siinä bonuksena lapsilla olisi seuraa toisistaan. Itseasiassa matkat on ne hetket kun meillä sisarukset nauttii toistensa seurasta enemmän kuin kotona, jossa heillä on omat kaverit ja harrastukset... 

Pidän myös matkalla omassa rytmissä elämisestä, ja siitä että itse päätämme mitä teemme ja syömme yms.

Miksi ei sitten sano suoraan, että ei ole rahaa? Se minua ottaa päähän niin, että meinaa suoni otsasta katketa! Kyllä minä tiedän, että matkalle haluaisivat. Mutta miksi eivät lähde, sitä eivät sano vaikka se on rahan puute. Meitä parempaa seuraa ei voi edes ajatella, olemme todella relaxed. Monesti Madeiralla kuljemme Crocs-sandaaleissa!

AP

Jos kerran tiedät, ettei heillä ole rahaa lähteä, niin miksi jankkaat asiaa, ja oikein HALUAT, että he sanovat sen sinulle? Saatko jotain kicksejä toisten nöyryyttämisestä ja vähävaraisuudesta? Ei se varmasti heillekään ole helppoa myöntää, ettei pysty matkustelemaan, vaikka mieli tekisikin. 

Vierailija
26/35 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole rahaa, mutta jos olisi, niin en nyt kuitenkaan Madeiraan niitä tuhlaisi.

Vierailija
27/35 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole rahaa, mutta jos olisi, niin en nyt kuitenkaan Madeiraan niitä tuhlaisi.

Et tiedä, mistä jäät paitsi. 😉

Vierailija
28/35 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä lähtisi kun oman perheen kanssa.

Vierailija
29/35 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kieltäytyisin Madeiran reissusta. Kohde ei kiinnosta vaikka rahaa on. Ja valitsen seurankin tarkasti

Vierailija
30/35 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin on rajallinen budjetti matkailuun, enkä minkään puolitutun perheen kanssa mielellään matkustaisi, vaikka siinä bonuksena lapsilla olisi seuraa toisistaan. Itseasiassa matkat on ne hetket kun meillä sisarukset nauttii toistensa seurasta enemmän kuin kotona, jossa heillä on omat kaverit ja harrastukset... 

Pidän myös matkalla omassa rytmissä elämisestä, ja siitä että itse päätämme mitä teemme ja syömme yms.

Miksi ei sitten sano suoraan, että ei ole rahaa? Se minua ottaa päähän niin, että meinaa suoni otsasta katketa! Kyllä minä tiedän, että matkalle haluaisivat. Mutta miksi eivät lähde, sitä eivät sano vaikka se on rahan puute. Meitä parempaa seuraa ei voi edes ajatella, olemme todella relaxed. Monesti Madeiralla kuljemme Crocs-sandaaleissa!

AP

Ihan ok yritystä, mutta viimeiset kaksi lausetta paljastaa pelin hengen turhan selvästi.

Annan avokätisesti arvosanaksi 1/5.

Vierailija
31/35 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole varaa maksaa heitä? Yleensä kutsuja maksaa.

Vierailija
32/35 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Pojan ystäväperhe täällä moi! Voin kerroa, että raha ei ole ongelma, vaan se, että meidän perheemme ei ole relaxed vaan tiukkapipo oikeastaan kaikkien asioiden suhteen. Herätään matkoilla klo 6, aamulenkille ja suihkuun. Aamiaiselle hyvin pukeutuneena klo 7.00. Klo 7.30 lähdetään jo kaupungille kulttuurikohteisiin/ luontoretkille yms. Matkoista siis otamme kaiken irti, kun on kulttuurista, museoista, hienoista ravintoloista ( Crocksit jalassa ei sisään pääse.) ja luontokohteista.

Vierailija
33/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😉😂

Vierailija
34/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: onko tämä nyt eri perhe, kuin se ketkä eivät lähteneet kanssasi Leville hiihtolomalla?

Eli tämä on samanlaista trollausta jatkuvasti kirjoitteleva palstatrolli. Aina aiheena ettei lasten tuttavaperhe lähde lomalle toisen perheen kanssa..

Vierailija
35/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojalleni olisi mukavaa, jos hyvä ystävä olisi mukana jakamassa matkan riemuja. Tuo saari, se on aivan kuin paratiisi. 🏝

AP

"Pojallesi"🤔🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi