Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Murkku alkoi kasvissyöjäksi

Vierailija
14.09.2008 |

Pitääkö sen nyt väkisin tehdä elämästään hankalampaa, kun ei ole edes koskaan ollut mitään allergioita? Innostui kasvissyönnistä kavereidensa esimerkistä ja nyt pitäisi kotonakin saada vain soijapalleroita. Ei meillä ole varaa tuollaiseen nirsoiluun.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin innostuin teininä kasvissyönnistä (kalan kera) ja sillä tiellä olen edelleen. Olin tuolloin myös innokas kokki, joten tein yleensä ruokani itse. Toki usein kala kelpasi. Tietoa siinä kyllä tarvitaan! Laita teini hommiin ja kokeilemaan reseptejä. Ehkä teidänkin perheelle eksyy muutama yhteinen kasviateria ruokalistalle silloin tällöin (vaikka teinin toimesta).

Oikein koostettu kasvisruokavalio ei ole ongelma kasvun tai terveyden kannalta - päin vastoin. Täys-vegaanit joutuvat lisäravinteille, mutta jos teinisi juo maitoa ja munia, niin ne helpottavat jo paljon. Liha pitää kuitenkin korvata jollain. Papuja ja linssejä vaan maistelemaan =)

Vierailija
22/22 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruvetkaa ap koko perhe kasvissyöjiksi, niin ei tartte yhden takia vaivautua. Kasvisruoka on paljon muutakin kuin soijapalleroita. Ja sitä paitsi kasvisproteiinit imeytyvät helpommin kuin lihan proteiinit, miettikääpä vain niitä urheilijoiden palautusjuomia joissa proteiinilähde yleensä soija!

onneksi, ap, joku teidän perheestä on järkevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi