Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko täällä isojen lasten vanhempia?

Vierailija
23.02.2007 |

Onko vauvojen hoito ollut näin hyvteeristä jo aikoinaan kuin mitä se on nyt? En tiedä olenko kasvanut vain sellaisessa ympäristössä, missä asiat on otettu kauheen luonnollisesti vastaan, mutta minulle on tosi vierasta tää nykyäitien mustavalkoinen ajattelutapa. Että jos et imetä vuotta, olet huono äiti ja jos viet lapset tarhaan niin olet huono äiti. onko tällaista ollut ennen vai onko äideillä nykyään niin huono itsetunto, että joutuvat hyökkimään toisia vastaan ja todistelemaan omaa hyvyyttään? Tuleeko tämän aikakauden lapsista ihan sekopäitä kun niitä kasvattaa mielipuolet? Kertokaa että nämä jutut on vain tämän palstan hömpötyksiä eikä tarkoita sitä, että kaikki äidit on höyrähtäneitä?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele ihan rohkeasti muiden äitien kanssa, niin huomaat ettei kenelläkään oikeasti tällaisia asenteita ole. Hysteerikot täällä riehuvat, ne joilla on muutakin elämää, ovat hiljaa.

Vierailija
2/4 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne palstalle on jostain syystä leiriytyneet kaikki omituiset äipät. Sellaiset joilla ei ole mitään muuta elämää kun lapset ja kirjasta luetut kasvatusohjeet. Nämä ovat murto-osa suomen kansasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alakouluikäisiä ja pieniä. Elämä on nykyään suorittamista, myös äitiydessä. Mä en paljon toisten äitien kanssa keskustele lastenhoidosta, tulee vaan paha mieli.

Oma lastenhoitoni on kokeilemista. Yhelle syötin soseita jo aika pienestä ja lypsin maidot myytäväksi. Yhden ruokin enimmäkseen sitomalla tuttipullon pinnasängyn laitaan. Yhtä täysimetin 11-kuiseksi makoilemalla vuorokauden joka toisen tunnin tissi suussa. Yksi on 2,5 vuotias ja saa vieläkin varmaan puolet ravinnostaan äidinmaitona.

Yksi nukkui yönsä vapaaehtoisesti yksin omassa huoneessaan, yhtä unikoulutettiin puoli vuotta huudon kanssa, yksi nukkui vuoden perhepetissä, vimppa nukkuu vieläkin.

Toisia nukutettiin kaksi tuntia, toiset opetettiin nukahtamaan itse. Jotkut pantiin aina seitsemältä sänkyyn, jotkut vasta puolilta öin.

ja niin edespäin. Kaikki tavat on minusta ihan ok, tilanteesta riippuen valitaan se oikea.

Vierailija
4/4 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan se sitten niin, että nämä nykyajan suorittaja äidit ovat vain yhden lapsen äitejä ja se on vielä kauheen helppoa esittää täydellistä kun ei ole todellista kokemusta erilaista lapsista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan