Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kokeneet yksinäisyyttä tänään vai onko päivä ollut iloa tuova? ?

Vierailija
06.12.2024 |

Jotenkin hirveän yksinäinen olo tänään kun katselen linnanjuhlia televisiosta. Kävin kaupassa ostamassa ruokaa, mutta en muuten  juhlista mitenkään.

Mietin ovatko kaikki perheidensä kanssa ja juhlivatko, syövätkö hyvin vai mitä te muut teette tai olette tehneet tänään/aiotte tehdä?

N29

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On yksinäinen olo. Piti katsoa yhdessä Tuntematon, käydä haudoilla, paistaa pihviä ja juoda punaviiniä, sekä katsoa linnan juhlia. Yksin olen ollut, vaikka puolisokin on kotona, mutta päätti haukkua minut eilen oikein kunnolla ja nyt pitää mykkäkoulua. Äsken yritin lähestyä, mutta sain taas kuulla vittuilua. Liian hyvin tässä menikin ihan kuukausikaupalla. 

Voi ei, olen pahoillani puolestasi. 

Kiitos. Ei tämä mitään uutta ole, mutta tuntuu niin epäoikeudenmukaiselta kun en ole tehnyt mitään väärin 😢 

Sori. Mutta todella harvoin syy on yksin ja ainoastaan siinä toisessa puolessa. Oletko koskaan kokeillut katsoa peiliin?

T. Ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä puhuva

P.s. Ne jotka valittaa eniten, unohtaa liian usein että syy ei ole vain niissä, jotka reagoi voimakkaimmin/selvimmin.

Vierailija
22/37 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olin lähes koko päivän. Miestä näin ja tytärtä aikaisemmin. Aion aikaisin nukkumaan.Ei kiinnosta linnan juhlat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan. 

Vierailija
24/37 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä yksinäisyyttä potenut, kun eilen kaksi tuttua, kovasti vältteli kohtaamasta. Toisen olen tuntenut 34 vuotta.

Ei kai siinä mitään, kai se on pakko hyväksyä, toiset pitää ja toiset ei.

Vierailija
25/37 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ... en. Tosin taas onnistuin väpelöimään: piti käydä laittamassa Kaatuneitten muistolehtoon kynttilä: luulin, et mulla oli 1 varattuna - ei löytynyt :(

Sitten piti etsiä suntikset päälle - "släksit" (slacks = mustat suorat/"kulma"housut - en löytänyt niitäkään (=uittu, eikö niitä ois voinu etsiä päivänvalossa???)

Noo, joku kauluspaita sentään .... löysin (skrakan kanssa tuli taas sellanen "henkientaistelu" :) .... pidä uittu tunkkis! :)))

Noo, olen nyt sentään kotona - täydessä ruum ... no kumminkin.

....

Baarista kotiudessa jäin miettiin Brucen biisiä Independece Day. .... Joku kysyi, et "miksi pitäisi kuunnella meidän 6.12. jotain jenkkibiisiä? - Siksi, koska olen "onnistunut" tekemään ne samat virheet, mitä isä aikoinaan teki. - Eipä se omena kauas puusta putoa .... :( 

Vierailija
26/37 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/37 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On yksinäinen olo. Piti katsoa yhdessä Tuntematon, käydä haudoilla, paistaa pihviä ja juoda punaviiniä, sekä katsoa linnan juhlia. Yksin olen ollut, vaikka puolisokin on kotona, mutta päätti haukkua minut eilen oikein kunnolla ja nyt pitää mykkäkoulua. Äsken yritin lähestyä, mutta sain taas kuulla vittuilua. Liian hyvin tässä menikin ihan kuukausikaupalla. 

Kiitos. Ei tämä mitään uutta ole, mutta tuntuu niin epäoikeudenmukaiselta kun en ole tehnyt mitään väärin 😢 

Sori. Mutta todella harvoin syy on yksin ja ainoastaan siinä toisessa puolessa. Oletko koskaan kokeillut katsoa peiliin?

T. Ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä puhuva

P.s. Ne jotka valittaa

Katson peiliin. Kuka tai mikä on syyllinen? Vastaan viina. Herra veti kirkasta naamaansa ja silloin pimahti. Ehkä hän on katkera tai minuun niin kyllästynyt, että vasta umpikännissä alkaa aukomaan ja sen jälkeen on muutaman päivän mykkäkoulu. Tämä onneksi vain muutaman kerran vuodessa, ja pitäisi osata sulkea korvansa, mutta aina se vaan sattuu. Suutunko minä? Lopulta ja tänään kiljuinkin, että pidä turpasi kiinni. Fiksua? Ei, mutta kun kuulee itsestään vääriä syytöksiä päin naamaa huudettaen, niin kesyinkin lammas hermostuu. Muutoin olen ollut omissa oloissani. 

Vierailija
28/37 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ihan kokemuksen syvällä rin

Katson peiliin. Kuka tai mikä on syyllinen? Vastaan viina. Herra veti kirkasta naamaansa ja silloin pimahti. Ehkä hän on katkera tai minuun niin kyllästynyt, että vasta umpikännissä alkaa aukomaan ja sen jälkeen on muutaman päivän mykkäkoulu. Tämä onneksi vain muutaman kerran vuodessa, ja pitäisi osata sulkea korvansa, mutta aina se vaan sattuu. Suutunko minä? Lopulta ja tänään kiljuinkin, että pidä turpasi kiinni. Fiksua? Ei, mutta kun kuulee itsestään vääriä syytöksiä päin naamaa huudettaen, niin kesyinkin lammas hermostuu. Muutoin olen ollut omissa oloissani. 

Mikä sai tarttumaan viinapulloon ja sitä vetämään niin? Se on se olennaisempi kysymys. Meinaat nyt skipata kaiken sen mikä tuohon on johtanut. Eli se juurisyyn. Ei mikään muutu, jos siihen ei pureudu.

Vierailija
29/37 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keräää kamppees tai heitä ukko ulos.  

Vierailija
30/37 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkaa viinaa tai konjakkia meillä on vain muutaman kerran vuodessa ja nimenomaan jonkun syyn kuten juhannuksen, uudenvuoden, synttäreiden ja nyt itsenäisyyspäivän vuoksi. Ja kun sitä on, tiedän että huonosti saattaa käydä eli mulle avaudutaan oikein kunnolla. Itse en väkeviä juo edes harvoin. Väkevät ei sovi miehelleni, sillä hänen persoonansa muuttuu täydellisesti ja hän luulottelee minusta ihan ihmeellisiä asioita. Huono viinapää ja liian monta paukkua? Näin on mennyt jo nuoruudesta saakka ja nyt ollaan eläkeläisiä. En silti ole tottunut siihen kuk fiksu ja kiltti ihminen muuttuu ihan oudoksi. Katson peiliin. Jokin minussa häntä vaan ärsyttää. 

Vierailija
31/37 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katson peiliin. Kuka tai mikä on syyllinen? Vastaan viina. Herra veti kirkasta naamaansa ja silloin pimahti. Ehkä hän on katkera tai minuun niin kyllästynyt, että vasta umpikännissä alkaa aukomaan ja sen jälkeen on muutaman päivän mykkäkoulu. Tämä onneksi vain muutaman kerran vuodessa, ja pitäisi osata sulkea korvansa, mutta aina se vaan sattuu. Suutunko minä? Lopulta ja tänään kiljuinkin, että pidä turpasi kiinni. Fiksua? Ei, mutta kun kuulee itsestään vääriä syytöksiä päin naamaa huudettaen, niin kesyinkin lammas hermostuu. Muutoin olen ollut omissa oloissani. "

Viina ei voi olla koskaan syyllinen. Se on vain eloton aine. Ei se ole toimiva, ajatteleva, päätösvaltainen ja vastuullinen tekijä.

Ohis

Vierailija
32/37 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekii suan kuulla olevani mualiman paskin immeinen ja kusipiä kun ukko vetää kännit. Ei se aina ou akan vika kun ukko alakaa vittuilemmaan! 

Vierailija
33/37 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, katson peiliin. Minussahan se syy varmastikin on. En jatka enää aiheesta. En jaksa. Kiitos kommenteista. 

Vierailija
34/37 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis II

Mä kyl tiiän ittestäni, että väkevät muuttaa persoonaa. Jos juon väkeviä, musta tulee riidanhaluine ja kaikkie inttäjien äiti. Mitä enemmän ja mitä nopeemmi kumottuna, nii mulle kasvaa sarvet päähän. Sikspä en enää koske väkeviin vaan lipitän viiniä ollen lepposa tyyppi. Viina on viisaste juoma eli ei sovi mulle. 

Vierailija
35/37 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina yksinäinen. Asun yksin, minulla ei ole ystäviä, sukulaisten kanssa emme ole yhteyksissä ja kissani kuoli. En yleensä kärsi yksinäisyydestä sillä olen siihen jo tottunut, mutta tunnustan olevani kateellinen heille joilla on kavereita. Katson telkkaria, syön juustoa ja juon hieman portviiniä. Huomenna koskee vatsaan, mutta nyt herkuttelen. 

Vierailija
36/37 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, katson peiliin. Minussahan se syy varmastikin on. En jatka enää aiheesta. En jaksa. Kiitos kommenteista. 

Ihana marttyyriys nostaa päätään....

Vierailija
37/37 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana marttyyriys nostaa päätään....

Hyvä sinä lyö vaan lyödyn ja surullisen oloista ihmistä 👏 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä