Onko työttömiä kutsuttu eliitin juhliin?
Kommentit (22)
Ei ole niinkuin ei suomessa minnekään muualle ei edes työhaastatteluun. Hävetkää työnantajat ja poliitikot!
Mihinkä tuon ap:n kutsu mahtoi kadota?
Ei ole tullut kutsua.
Yli 10 vuotta työttömänä.
Kansanaedustajat ovat työllistettyjä vain harvoin, satunnaisesti torstaisin tv kyselytunnin aikaan.
Olihan siellä pari maahan muuttajaa heti alussa?
Tuli kutsu mutta kieltäydyin kiireisiin vedoten.
On sinne yhdelle kutsu carrie hengessä....
En kyllä keksi syytä miksi sinne haluaisinkaan, mutta tulihan kakkos viestissä jo yksi erittäin osuva kommentti työhaastatteluihin kutsuista. Hyvä pointti. Yksi erittäin tärkeä pointti. A. Stubb, ota opiksesi, yksi hyvä pointti riittää.
En silti keksi miksi minun pitäisi ko. kekkereihin enää osallistua. Tekisin Putaansuut, tai Haberit, tai sit muuten vaan kertoisin mieluummin istuvani kotisohvalla katselemassa tätä näytelmää, kuin osallistumassa siihe.
Kuinka monella työttömällä roikkuu frakki/iltapuku kaapissa vain odottamaasa, että koska tulee kutsu juhliin?
Vierailija kirjoitti:
Olihan siellä pari maahan muuttajaa heti alussa?
Ne edustaa pakollista diversiteettiä. Varmaan kaivettu esiin jostain Ylen arkistosta, samalla kuin kiintiötransut, romanit, saamelaiset ja homot.
Oon aina kattonut näitä juhlia, nyt en viitsi edes vilkaise. Yhtä tyhjiä kuin missikisat. Yök.
Työttömät on hurstin juhlista, poissa silmistä.
Olisihan se sosiaalisesti ja yhteiskunnallisesti epähygieenistä tuoda työtön tuollaisessa kontekstissa näkyväksi. Kovin noloa ja nöyryyttävää presidentilliselle loistolle ja koko instituutiolle. Yh hyh.
"Työttömät ovat vitsaus, ei mulla muuta" T: Alex keksin numerot päästäni Stubbi
Vierailija kirjoitti:
Veteraanit on työttömiä.
Jaa senkö takia jätettiin pois näistä pippaloista
Veteraanit on työttömiä.