Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Joululahjaksi lahjakortti kierrätyskeskukseen?
06.12.2024 |
Onko hyvä idea ihmiselle jolla on jo kaikkea?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulle mitä parhain lahja!
Harmi ku kukaan ei ota neuvosta vaaria, eipä mua muutenkaan kuunnella eikä musta muutenkaan kiinnostuneita olla...
Onneks pärjään yksinäni ja keksin yksinäni tekemistä ym.
Ihminen jolla oikeasti on jo kaikkea tuskin tarvitsee yhtään mitään kierrätyskeskuksesta.
Alue: Aihe vapaa
Tuottaako lahja iloa ? Kuinka usein saaja käy kierrätyskeskuksessa ?
Älä anna