Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle kaverit tulee arvojärjestyksessä ennen minua

Vierailija
06.12.2024 |

Mitä tehdä? Asumme miehen kanssa erillään, joten näkemisistä pitää aina erikseen sopia. Jos ehdotan miehelle näkemistä ja kysyn onko silloin hänellä menoa (aina n. viikkoa etukäteen, koska hän meneväistä sorttia ja paljon menoja) sanoo vain, että pitää katsoa, mutta ei ole menoja. Aina ehdotettua näkemistä edeltävään iltaan asti odottelee tuleeko muuta tekemistä ja sitten tulee, joka näyttäytyy mulle niin että olen varavaihtoehto, jonka kanssa voi olla mikäli mielenkiintoisempaa ei osu kohdalle. Onpa ollut niinkin, että olen hänen luonaan ja hänen kaverinsa kysyy häntä yksille. Hän menee, ei edes mieti että sopiiko se minulle. Itse en halua lähteä mukaan, koska pari näistä kavereista on sellasia että eivät edes tervehdi minua ja puhuvat koko tapaamisen vain miehelle. Meillä on välimatkaa kuitenkin tunti, ja sen takia tuntuu pahalta mennä hänen luo ja sitten hän menee toisten kanssa. Tämä on toistuvaa käytöstä. Myös jos hän on minun luonani ja sovittu et pidetään leffailta, niin jos minun kanssa samassa kaupungissa asuva kaveri kysyy näkemään nii mies lähtee talla pohjassa tämän luo. Oon alkanut miettiä, luottaako hän siihen että pysyn suhteessa kohteli hän minua miten tahansa? Kun kysyn häneltä mielipidettä suhteestamme ja siitä että haluaako hän ylipäätään olla tässä, vastaa yksisanaisesti että haluaa. Olen miettinyt eroa, mutta samalla että olenko liian ankara hänelle. Ajatukset täysin sekasin ja en saa niistä otetta vaikka haluaisin.

Mitä itse tekisitte vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan idiootti?

Vierailija
42/66 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero. Opettele kunnioittamaan itseäsi nainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuisi, jo sinä et nyt enää ottaisi yhteyttä häneen?

Vierailija
44/66 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi roikut hänessä? Jotain itsekunnioitusta nyt. 

Vierailija
45/66 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle juuri naiskaveri kertoi miten kaverit on aivan eri luokassa kuin joku uusi sutinakaveri, mitä pidin vähän outona koska kyllä kai sen kumppanin pitää olla kuitenkin se paras ja läheisin kaveri siitä huolimatta että jonkun toisen tuntenut kauemmin.

Joku uusi sutinakaveri ei kyllä kuulosta muulta kuin satunnaiselta seksikumppanilta. 

Kaikkihan ne on sutinakavereita alussa kunnes homma jatkuu ja vakavoituu. Ei kai nyt kukaan deittaile sillä tavalla että heti sormus sormeen.

Se sutinavaihe aika harvoin lienee kovin pitkäkestoinen. Tai jos on, niin siitä suhteesta tuskin on tulossakaan mitään sen kummempaa. 

Miksi tämä meni taas tällaiseksi naurettavaksi vääntämiseksi. Onko se taas sitä kun nainen sanoi niin se pitää vääntää oikeaksi keinolla millä hyvänsä.

Vierailija
46/66 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuisi, jo sinä et nyt enää ottaisi yhteyttä häneen?

Kokemusta on. Mies tulisi olemaan aluksi hiljaa mutta ehdottaa lopulta nopealla aikajänteellä tapaamista kun panettaa. Sen jälkeen taas sama homma jatkuu ja painelee kavereiden luokse 

Vierailija
47/66 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lapsi/lapsia, ja miehellä taas ei, vai ovatko molemmat lapsettomia?

Vierailija
48/66 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bros before hoes.

Vierailija
49/66 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinä matkustat 2-3 h miestä tapaamaan, ja mies jättää sinut sitten kotiinsa ja lähtee kavereiden kanssa kaljalle? :D

Et ole edes arvojärjestyksessä kakkonen kavereille, et ole arvojärjestyksessä ollenkaan. 

Normaalille ihmiselle riittäisi yksi kerta tuollaista kyykyttämistä.

Vierailija
50/66 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ero. Ei kukaan mies ole sen arvoinen, että pitäisi katsella tuollaista käytöstä.

Vierailija
51/66 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mieshän on selkeästi ymmärtänyt miten naista kohdellaan: ei nosteta jalustalle ja ollaan emotionaalisesti etäinen. 

Ap on ihan koukussa ja saa huumeensa ajoittain. Mikä tässä on vikana? 

Vierailija
52/66 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Speden elokuvassa Spede ja Simo Salminen menivät daamien kanssa johonkin ravintolaan ja heidän piti päättää lähtevätkö Loirin luo vai jäävätkö sinne. Daamit käskivät valitsemaan joko heidät tai Loirin, ja tähän Spede sanoi että oli helppo valinta. Simo Salminen sanoi että maailmassa riittää naisia mutta hyviä kavereita ei ole kuin muutama koko elämässä.

Vierailija
53/66 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat ykdinkertaisia näissä miessuhteissaan!!

Hiljattain päättyi suhde,jossa nainen oli katsellut vuosikymmenet alkoholisoitunutta narsistia,joka asui täyshoidolla, löi ja uhkaili naisen omistamassa talossa!!!

Kyllähän siitä teatterista oli päävammaa naiseen jäänyt!!! Uskomatonta ja kuitenkin kyseessä 60+ nainen!!!

Vierailija
54/66 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Speden elokuvassa Spede ja Simo Salminen menivät daamien kanssa johonkin ravintolaan ja heidän piti päättää lähtevätkö Loirin luo vai jäävätkö sinne. Daamit käskivät valitsemaan joko heidät tai Loirin, ja tähän Spede sanoi että oli helppo valinta. Simo Salminen sanoi että maailmassa riittää naisia mutta hyviä kavereita ei ole kuin muutama koko elämässä.

Ja hyvät ystävät ymmärtävät että parisuhteessa oleva ihminen ei pompi kavereiden pillin mukaan kuin koira, vaan priorisoi myös sen kumppaninsa.

Vierailija
55/66 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ripustautuja ja mies tietää sen. Opettele elämään itsellesi, älä muille.

Olen tai en nii eikö se oo ihan normaalia haluta myös nähdä suhteessa kasvotusten

Se on käynyt selväksi, että mies ei halua olla suhteessa. Hän haluaa olla vapaa ja mennä jätkien kanssa milloin nyt minnekin ja miksei saisi mennä.  Ei hänessä muuta vikaa ole kuin että ei pysty asiaa sinulle sanomaan vaan odottaa, että vedät itse johtopäätöksen. Mistä syystä riiput hänessä? Tuntuu oudolta, että olisit rakastunut niihin piirteisiin joista olet kertonut. Älä jatka tältä pohjalta tai olet jo valmiiksi alakynnessä jos suhde vaikka etenee painostuksestasi. Hän saattaa olla helpottunut, jos ilmoitat hänelle puhelimitse, että se on puolestasi loppu nyt, jos vaihtoehtona on, että saavut paikalle itkeskelemään ja tinkaamaan tapaamisia. Jatkakaa vanhoina kavereina jos se on mahdollista. 

Vierailija
56/66 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hyvät ystävät ymmärtävät että parisuhteessa oleva ihminen ei pompi kavereiden pillin mukaan kuin koira, vaan priorisoi myös sen kumppaninsa.

Huono parisuhde on kontrolloiva ja mustasukkainen.

Vierailija
57/66 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät ystävät eivät kontrolloi tai ole mtstasukkaisia ystävästään. Parisuhde on ykkönen. Tätä ei alkoholisoituneet viikonloppurellestäjät ymmärrä. 

Vierailija
58/66 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuviostahan ei puutu enää muuta kuin että hankkiudut paksuksi tuolle "miehelle". 

Vierailija
59/66 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kontrollointia tai mustasukkaisuutta haluta viettää aikaa kumppaninsa kanssa.

Vierailija
60/66 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luiskaan ja etsimään kunnollista lähempää