Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle kaverit tulee arvojärjestyksessä ennen minua

Vierailija
06.12.2024 |

Mitä tehdä? Asumme miehen kanssa erillään, joten näkemisistä pitää aina erikseen sopia. Jos ehdotan miehelle näkemistä ja kysyn onko silloin hänellä menoa (aina n. viikkoa etukäteen, koska hän meneväistä sorttia ja paljon menoja) sanoo vain, että pitää katsoa, mutta ei ole menoja. Aina ehdotettua näkemistä edeltävään iltaan asti odottelee tuleeko muuta tekemistä ja sitten tulee, joka näyttäytyy mulle niin että olen varavaihtoehto, jonka kanssa voi olla mikäli mielenkiintoisempaa ei osu kohdalle. Onpa ollut niinkin, että olen hänen luonaan ja hänen kaverinsa kysyy häntä yksille. Hän menee, ei edes mieti että sopiiko se minulle. Itse en halua lähteä mukaan, koska pari näistä kavereista on sellasia että eivät edes tervehdi minua ja puhuvat koko tapaamisen vain miehelle. Meillä on välimatkaa kuitenkin tunti, ja sen takia tuntuu pahalta mennä hänen luo ja sitten hän menee toisten kanssa. Tämä on toistuvaa käytöstä. Myös jos hän on minun luonani ja sovittu et pidetään leffailta, niin jos minun kanssa samassa kaupungissa asuva kaveri kysyy näkemään nii mies lähtee talla pohjassa tämän luo. Oon alkanut miettiä, luottaako hän siihen että pysyn suhteessa kohteli hän minua miten tahansa? Kun kysyn häneltä mielipidettä suhteestamme ja siitä että haluaako hän ylipäätään olla tässä, vastaa yksisanaisesti että haluaa. Olen miettinyt eroa, mutta samalla että olenko liian ankara hänelle. Ajatukset täysin sekasin ja en saa niistä otetta vaikka haluaisin.

Mitä itse tekisitte vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä, toi tunnin välimatka ei olisi niin paha jos minullakin ois auto ja ajokortti. Julkisilla tuo matka kestää yli kaksi tuntia, lähemmäs kolme. Tämänkään vuoksi sieltä ei lähdetä noin vaan kotiin jos mies keksiikin itselleen muuta seuraa

Vierailija
2/66 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelisin häntä samoin ja katsoisin reaktion.

Et ole liian ankara, olet päinvastoin aivan liian ymmärtäväinen miehen huonon käytöksen edessä. Arvosta itseäsi enemmän kun häntä, niin hänkin tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämäkin provo? Tuntuu uskomattomalta.

Vierailija
4/66 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala katsomaan vaikka Linnan juhlia ja lopeta säälittävien provojen keksiminen.

Vierailija
5/66 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi jos tästä ei voi uskoa että olisi totta. Tää on mun todellista elämää. Toisaalta kai se on hyvä, jos muut eivät osaa kuvitella tällästä tilannetta omissa suhteissaan edes mahdolliseksi

Vierailija
6/66 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitäkö tehdä? Kenkää tuollaiselle. 

Ihan oikeilla jäljillä olet, kun olet jo eroa miettinyt. Et todellakaan ole liian ankara, jos eroat jostakusta, joka kohtelee sinua noin. Nyt vain toimeksi. Varaudu siihen, että mies yrittää kiemurrella takaisin. Jos suostut, hetken voi olla erilaista, mutta sitten sama meno jatkuu. Joten älä ota häntä takaisin.

Vierailija
7/66 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero. Ei se muutu. 

Vierailija
8/66 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsisin jomman kumman seuraavista tavoista

a. En enää ottaisi mieheen yhteyttä. Jos mies soittelisi ja kyselisi nähdäänkö vaikka huomenna niin vastaisin että en tiedä vielä kun pitää katsoa mennäänkö Hannan kanssa jonnekkin. Katsoisin oppiiko mitään. Oletan kyllä että ei opi eikä muutu.

b. Eroaisin koska uskon enemmän käytökseen mitä sanoihin.

Vierailija
9/66 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika epätoivoinen ja kynnysmatto kun tuollaisessa suhteessa olet vapaaehtoisesti.

Vierailija
10/66 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Vaikuttaa siltä, että koet itse suhteen syvempänä kuin kumppanisi. Onko kumppani tosissaan?

Vierailija
11/66 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kalenteri täyteen ja jätä aloitteiden teko miehelle. 

Todennäköisesti suhteenne kuivuu kasaan heti, kun lopetat suhteen eteen työskentelemisen.

Vierailija
12/66 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luiskaan. Jokainen mies takaisin kiertoon, jossa on tuon kokoluokan vika luonteessa, kunnes löytyy kunnollinen.

Vierailija
13/66 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala katsomaan vaikka Linnan juhlia ja lopeta säälittävien provojen keksiminen.

Ei provoilijat jaksa kirjoittaa noin pitkiä aloituksia, eikä ap:n ilmaisutyylikään vaikuttanut sellaiselta.

-

Ap elää selvästi rakkaudettomassa liitossa ja on hänen oma valinta haluaako sellaisessa jatkaa. Itse nostaisin kytkintä.

Vierailija
14/66 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä valitsisin jomman kumman seuraavista tavoista

a. En enää ottaisi mieheen yhteyttä. Jos mies soittelisi ja kyselisi nähdäänkö vaikka huomenna niin vastaisin että en tiedä vielä kun pitää katsoa mennäänkö Hannan kanssa jonnekkin. Katsoisin oppiiko mitään. Oletan kyllä että ei opi eikä muutu.

b. Eroaisin koska uskon enemmän käytökseen mitä sanoihin.

Minä tekisin molemmat. Ottaisin vielä uuden miehen, ennenkuin jättäisin tuon entisen. Kunnon opetus miehelle. 

Vierailija
15/66 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaverien tulee olla miehelle tärkeämpiä kuin palvelijan eli naisen.

Vierailija
16/66 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole kynnysmatto, ap. Vttuako teet tuollaisella miehellä. Olet sille vain p i l l u.

Vierailija
17/66 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän sopii valitettavasti palstan klassinen jss eli jätä ze zika.

On ok sopia tapaamiset etukäteen kun kalenterissa on paljon tapahtumia. Ei todellakaan ole ok perua jo sovittua siksi että "kavereiden" kanssa onkin yhtäkkiä aktiviteettia.

Tuohan kuullostaa siltä että miehesi kaverit käyttävät miehen suhteen käskyvaltaa. Eli että miehesi on jonkun rikollisporukan jäsen eikä siksi voi kieltäytyä käskystä lähteä heidän määräämiinsä toimiin ilman varoitusaikaa.

Keskustele asiasta miehen kanssa. Kysy suoraan syytä siihen miksi olet hänen elämässään aina vähemmän tärkeä. Valmistaudu siihen että suhde katkeaa.

Vierailija
18/66 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan olet kenelle tahansa miehelle paremman puutteessa-nainen kun omanarvontuntosi on niin olematon että siedät moista. Itse en katsoisi tuommoista kohtelua pätkääkään, ei muuta kun lakkaat pitämästä yhteyttä, blokkaat koko porsaan ja alat etsiä ihan ensin sitä omanarvontuntoasi ennen kuin yhtäkään uutta miestä tilalle.

Vierailija
19/66 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan aika nuori kun et vielä ole oppinut. Älä ole miellyttämishaluinen kynnysmatto. Tai ole ihan vapaasti, mutta unohda sitten miehet kokonaan.

Vierailija
20/66 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bros before hos.