Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli siitä, että mies jätti toisen takia (olimme pitkään naimisissa)

Vierailija
06.12.2024 |

Miten tästä siis pääsee yli, tästä tunteesta, että en ollut tarpeeksi hyvä, että mua ois pystyny rakastaa näköjään. Otti toisen ja jätti sen takia. 

Erosta on jo 3 vuotta.

On siis yhä ihan lyöty olo ja itsetunto murusina.

Avioliitto kesti 16 vuotta. Liitossa ei alkoholinkäyttöä, ei väkivaltaa eikä huumeita.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihastunut vieraaseen pitkässä mutta väljähtyneessä parisuhteessa. Tämä liittyy minuun ja minuntunteisiini, mies ei voi siihen vaikuttaa. Et sinäkään olisi voinut miehesi tunteita muuttaa, hakeudu johonkin erotukiryhmää ja siirry elämässä eteenpäin.

Vierailija
22/22 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ollutkkaan tarpeeksi hyvä. Jos olisit ollut niin sinua ei olisi vaihdettu parempaan. Olisit ollut parempi. Ihan oman toimintasi takia sinulle noin tehtiin. Ja jos et opi virheistäsi niin se tulee toistumaan

Mua välillä mietityttää että uskooko nää trollit pystyvänsä satuttamaan randomeja ihmisiä näillä rääkymisillään? Tajuavatko että ilmaisevat muille vain omaa epätoivoaan ja turhautumistaan? Ja jos tajuavat, onko toiminta kuitenkin vaan niin pakonomaista etteivät pysty käsittelemään olojaan muuten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi