Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies kertoo intiimejä asioita naisesta, jonka kanssa vietti yhden illan ja yön?

Vierailija
06.12.2024 |

Minulla oli yhden illan juttu 32-vuotiaan miehen kanssa. Jälistäpäin kuulin, että hän oli kertonut kavereilleen ja naistutuilleen intiimejä asioita tapaamisestamme.Tunsin häpeää.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies?

Vierailija
42/86 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä, sivistymätön mies.

Mutta naisethan tekevät juuri näin. Useampi exä ja naisystävä on sanonut että jakavat lähes kaiken miehestä jonka kanssa maannut, munan koosta lähtien. Jotenkin huvittava tämä kommentti siinä valossa.

Näistä ei ole koskaan keskusteltu yhdessäkään kaveriporukassa, jossa tähän mennessä olen ollut. En tiedä millaisten naisten seurassa sinä pyörit jos tuo on yleisempääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo siitä että mies on kova panomies ja naisten suosiossa. Miehelle naiset ovat patjoja. Hyvä jos hän edes naisten nimiä muistaa!

Ennemminkin tulee vaikutelma ettei naisseuraa ole hänelle liiaksi tarjolla ja siksi kuuluttaa kaikille kokemuksestaan, kun kerrankin sellaisen sai.

Aika monesti olen katsonut podcasteija, joissa miesmallit esim. Nick Bateman kertoo, millaisia intiimi asioita hänellä on ollut naisten kanssa. Älkää naiset olko noin sinisilmäisiä!

- eri

Minkälaista seksiä Bateman harrastaa vaimonsa kanssa? 

Vierailija
44/86 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies joka haluaa luovuttaa tuon naisen minulle. Minä osaan pitää suuni kiinni.

Vierailija
45/86 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskenkasvuinen moikka joka ei arvosta naista yhtään. Herrasmies ei koskaan kerro tapailuidensa yksityiskohtia. 

Siinä oot väärässä. Kyllä niistä puhutaan 😁

mies41 

Ei ainakaan minun kavereiden kesken. Mutta sinäpä ootkin tollanen mammapalstan vätys ja kun kerran 10 vuoteen saa kuppilan haisevalta rivo-riitalta niin pakko kehua junttikavereille.

Vierailija
46/86 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siinä valitettavasti käy, kun paneskelee tuntemattomien kanssa. Kai ap käytit sentään kumia edes? Ties mitä tauteja muuten sinulta saattaa löytyä.

Vierailija
47/86 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenkasvuinen epämies, joka ei arvosta naisia. Ymmärrän, jos teinipojasta on jännää kiherrellä ekoista seksijutuista, mutta aikuisella miehellä ei pitäisi olla tällaista tarvetta.

Vierailija
48/86 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta naisethan tekevät juuri näin. Useampi exä ja naisystävä on sanonut että jakavat lähes kaiken miehestä jonka kanssa maannut, munan koosta lähtien. Jotenkin huvittava tämä kommentti siinä valossa.

Näistä ei ole koskaan keskusteltu yhdessäkään kaveriporukassa, jossa tähän mennessä olen ollut. En tiedä millaisten naisten seurassa sinä pyörit jos tuo on yleisempääkin.

Ainakin silloin kun olin nuorempi niin myönsivät puhuvansa, mutta ehkä se johtuu siitä kun ei ole vielä siinä iässä henkisesti kasvanut aikuiseksi

Vierailija
49/86 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo siitä että mies on kova panomies ja naisten suosiossa. Miehelle naiset ovat patjoja. Hyvä jos hän edes naisten nimiä muistaa!

Ennemminkin tulee vaikutelma ettei naisseuraa ole hänelle liiaksi tarjolla ja siksi kuuluttaa kaikille kokemuksestaan, kun kerrankin sellaisen sai.

Aika monesti olen katsonut podcasteija, joissa miesmallit esim. Nick Bateman kertoo, millaisia intiimi asioita hänellä on ollut naisten kanssa. Älkää naiset olko noin sinisilmäisiä!

- eri

Minkälaista seksiä Bateman harrastaa vaimonsa kanssa? 

Kyse oli hänen 15-25v villeistä vuosista. Silloin kun hän oli suurinpiirtein sinkku.

Vierailija
50/86 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin silloin kun olin nuorempi niin myönsivät puhuvansa, mutta ehkä se johtuu siitä kun ei ole vielä siinä iässä henkisesti kasvanut aikuiseksi

Ei johdu vaan kusipäisyydestä. Minullakin nuo kaveriporukat olivat kaikki parikymppisenä (nyt olen kolmekymppinen) eikä silti ollut mitään tarvetta puhua.

Vierailija
51/86 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskenkasvuinen moikka joka ei arvosta naista yhtään. Herrasmies ei koskaan kerro tapailuidensa yksityiskohtia. 

Siinä oot väärässä. Kyllä niistä puhutaan 😁

mies41 

Herrasmies ei puhu. Tahditon tonttu puhuu.

Vierailija
52/86 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kertoo naisesta joka menee tuollaisen miehen kanssa sänkyyn...? Ei ole naisessakaan kehumista.

No hei, jos mies on niin komea, se vain merkitsee.

Vierailija
53/86 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monen tutun jännä miehen jutut on meidän saunailloissa tyyliä "vi ttu että tolla sannalla jota panin viime perjantai oli löysä pilu."

Kertoo kyllä paljon suomalaisista naisista kun tuollaisiin sekaantuvat.

Minunlaiset kunnolliset ja sivistyneet miehet eivät kelpaa kellekään.

Vierailija
54/86 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiselle nauretaan, pikkupili🤭

Vierailija
55/86 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset eivä sitten kerro?

Vierailija
56/86 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

👧: YYHYYY MIES KERTOI HUONOSTA PILLUHYGIENIASTANI YYYHYY😫

Vierailija
57/86 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jolle naiset ovat välineitä, ja jolla itsellään on huono itsetunto. 

Vierailija
58/86 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, naiset ovat kyllä kovempia juoruamaan miesten intiimeistä ominaisuuksista ja tavoista.

Vierailija
59/86 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kertoo naisesta joka menee tuollaisen miehen kanssa sänkyyn...? Ei ole naisessakaan kehumista.

Luuletko että tuo mies hurmasi Ap:n kertomalla missä asennossa höyläsi K-kaupan Tiinaa? Minä en usko. 

Vierailija
60/86 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inceli joka yllättäen on saanut naista. Onhan se kaikille kuulutettu kun kerran vuosikymmenessä saa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän