Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Mobilat emulsiovoide poistui apteekeista?

Vierailija
06.12.2024 |

Sitä ei enää valmisteta vai myydä? Mielestäni se alkoi vaikuttaa paremmin lihaksiin ja paransi. Tilalle oli laitettu buranageeli hyllyyn ja tuntemattomia geelejä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheutti ankaraa priapismia.

Vierailija
2/25 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään kakki apteekit mitkä tarkastin myy yhä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen ostin.

Vierailija
4/25 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Täällä ei ollut ja verkossa ei ollut joissakin apteekeissa. Ostaisin edelleen mielellään. Emulsio oli kivempi myös kuin geeli.

Vierailija
5/25 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri eilen ostin.

Mulle sanottiin apteekista että sitä ei enää valmisteta ja myydä. Outoa.

Vierailija
6/25 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sillä paskalla mitään vaikutusta ole. Täysin tyhjänpäiväinen lumetuote. Pillerit otetaan suun kautta eikä kainalon.

Vierailija
7/25 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän sillä paskalla mitään vaikutusta ole. Täysin tyhjänpäiväinen lumetuote. Pillerit otetaan suun kautta eikä kainalon.

Apteekki tarjosi jotain voiteita, joissa on kuulemma enemmän tehoa. Otin pienen purkin kokeeksi. Minua silti epäilyttää se buranageeli joka oli myös hyllyssä. Yllättävä tilanne.

Vierailija
8/25 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ollut tilanteita ettei pillerit auta, kipuvoide onkin auttanut. Ja se mobilat, ilman viilentävää vaikutusta siis. Tuntui että viime aikoina se toimi paremmin.

Vierailija
9/25 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei siis enää valmisteta lisää mutta sillä on edelleen myyntilupa voimassa. Eli apteekit saavat myydä vanhat varastonsa loppuun ja toki tilata tukustakin lisää jos sitä siellä vielä on

Vierailija
10/25 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus ollut tilanteita ettei pillerit auta, kipuvoide onkin auttanut. Ja se mobilat, ilman viilentävää vaikutusta siis. Tuntui että viime aikoina se toimi paremmin.

Vaikutusta on ihan tutkittu ja jää aivan pinnalliseksi. Turha käyttää, ellei ihon kipuun sitä käytä.

Vierailija
11/25 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei siis enää valmisteta lisää mutta sillä on edelleen myyntilupa voimassa. Eli apteekit saavat myydä vanhat varastonsa loppuun ja toki tilata tukustakin lisää jos sitä siellä vielä on

Juu. Sitä ihmettelen. En tiedä löytyykö sitä enää täältä. Avamys suihke oli myös lopussa, tulee tammikuun lopussa uutta. Piti ottaa käsikauppasuihke.

Vierailija
12/25 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tokihan saa käyttää jos kokee apua siitä saavansa. Fyysisesti se ei auta, mutta korvien välissä tapahtuu joskus ihmeitä.

Vierailija
13/25 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis auttaako noi geelit oikeesti johonkin kipuihin? En ole ikinä käyttänyt. 

Vierailija
14/25 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutusta on ihan tutkittu ja jää aivan pinnalliseksi. Turha käyttää, ellei ihon kipuun sitä käytä.

Mulla se tehosi viime aikoina syvemmälle kudokseen. Ennen ei ehkä samoin. En tiedä miksi koen niin ja muut erilailla. Emulsio oli parempi kuin geeli, voidemainen.

Vierailija
15/25 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emulsio toimi. Geelistä en tiedä.

Vierailija
16/25 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tokihan saa käyttää jos kokee apua siitä saavansa. Fyysisesti se ei auta, mutta korvien välissä tapahtuu joskus ihmeitä.

Niin. Ihmiset kai kokevat erilailla nämä ja urheileeko jotkut enemmän kuin minä, ettei heille auta. Mulla on ollut nyt käytössä elektrolyyttijuoma ja vitamiineja. Ruokavalio. Lämmintä vaatetta.

Vierailija
17/25 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä lumevaikutteisesti. Ja viilentävä tai lämmittävä vaikutus harhauttaa myös. Joten tavallaan, mutta eivät samalla tavalla kuin suun kautta otettavat.

Vierailija
18/25 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Täällä ei ollut ja verkossa ei ollut joissakin apteekeissa. Ostaisin edelleen mielellään. Emulsio oli kivempi myös kuin geeli.

Se on ihan kipu / tunne / vaikutus asia, millainen kipuvoide tehoaa kullekin parhaiten.

Kun itse hain voidetta särkeviinsuonikohjuihin,  omasta apteekista, jonka vakituinen asiakas olen.

Niin farmaseutti suositteli geeli kipuvoidetta. Se imeytyy nopeasti ja helposti.  Ja olen ollut kiitollinen, hänen opastuksestaan.

Iltaisi joudun joskus sivelemään tuota geeliä särkeviin suonikohjuihin.  Ja minulle on auttanut.

Odottelen jonkin aikaa, ennen petiin menoa, että geeli imeytynyt,

Mutta toki nämä ovat hlökohtsisia asioita / kokemuksia.

Samoin kuin se, että veteen liuotettu Panadol auttaa nopeammin, kuin kokonaisena tablettina otettu Panadol- särkylääke.

Vierailija
19/25 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobilat kipuvoide o  edelleen myynnissä apteekeissa.

Riippuu aina apteekista,  mitä ilman reseptiä saatavia kipu- ja voide / geeli lääkkeitä, he ottavat myytäviksi.

Kaikissa apteekeissa ei todellakaan ole täysin samsnlaiset lääkevalikoimat.

Ei edes reseptilääkkeissä.

Vierailija
20/25 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iho on ihmisen suurin elin. Se ei ole mikään pelkkä kuori, vaan aktiivinen elin, jonka kautta sekä poistuu että saapuu erilaisia aineita. 

Kipugeeli tai -voide paikallisesti annosteltuna paitsi vaikuttaa nopeammin kuin pilleri, myös säästää muun elimistön paremmin lääkekuormalta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme