Mikä ruumiillinen ominaisuus aiheuttaa naisilla eniten epävarmuutta?
Näin miehenä itselläni päivästä riippuen joko maha tai penis ja rinta hyvänä kakkosena tai kolmosena. Rintaani on leikattu kahdesti ja siinä on ylimääräistä ihoa ja ehkä rasvaakin vielä. Tytöt myös pilkkasivat rintaani nuorempana. Vatsani ei ole mitenkään erityisen iso, vaan olen aika atleettinen, mutta en noudata supertiukkaa ruokavaliota ja vatsalihakset erottuvat vain himmeässä valaistuksessa.
Kommentit (45)
Netissäkin nämä naisen vartaloita arvostelevat miehet on aina vähän iäkkäämpiä tai muuten vaan low testo-jännetuppitulehdus-nettiriippuvuus-olmeja.
Podcasteja kuuntelemalla olen huomannut, että nykyään joillain pari-kolmekymppisilläkin on testokuuri päällä kun oma testosteronintuotanto on olematonta. Ja näillä miehillä aina mieltymys silikonitisseihin! Itse käyvät salilla ja huolehtivat ulkonäöstään viimeisen päälle, mutta testot uupuu.
Jos siis haluaa miehen jonka kanssa ei tarvitse kokea epävarmuutta ja sellaista oloa, että hänellä menee tyyliin fiilikset jostain yksityiskohdasta, niin kannattaa katsoa vain niitä joilla testot on kunnossa ja luonnostaan kunnossa.
Mistä alkaisin.... Naama, hennot hiukset, paljon luomia varsinkin selässä, pienet tissit, sinisiä pieniä suonia jaloissa, liian pieni pylly, liikaa rasvaa vyötäröllä. Nämä ovat omia kriittisiä mielipiteitäni itsestäni. Miesystävän mielestä olen kaikkialta kaunis, tissit on söpöt ja käteen sopivat, pylly ihana, reidet ja sääret seksikkäät ja iho pehmeä. Tiedä sitten.
Naiset ovat liian ankaria itselleen.
M46
Raskauksien aiheuttamat damaget:
Peräpukamista jääneet ihopoimut peräreiällä
Yleinen vatsanahan löysyys / taikinamaisuus
Kireä sektioarpi, jonka päällä löysää vatsanahkaa hieman roikkuu, vaikkei ylipainon puolella ole kuin pari kiloa. En tiedä kuinka paljon pitäisi laihduttaa että tuosta pääsisi eroon. Muuten olen painooni kyllä tyytyväinen.
Muuten olen oikein seksikäs 🤗
Saatte oksennella, olkaa hyvät.
Tumma peppureikähän on kaunis, samoin isot nännipihat
Aiemmin se oli pituus (175cm). Ei ollut kovin kivaa olla kaikkia poikia pidempi ja siitä jäi aikuisuuteen asti sellainen kirahvimainen olo. Nyt olen päässyt tuosta jo eroon. Tällä hetkellä eniten ärsyttää hiukset. Voisivat pysyä kauemmin puhtaina ja olla paksummat.
Täällä myös selluliitti, sitä oli mulla jo parikymppisenä. Koskaan ei ole ollut ylipainoa, ja olen aina ollut timmi sillä tavalla, että lihakset erottuu. No, nyt olen nelikymppinen, eikä asia enää vaivaa mieltä yhtä paljon kuin nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
velhonhiat,tumma pyllynreikä takaa ottaessa,nämä tulleet esille saunailloissa..eikä isot nännäpihatkaan lisää yhtään itsevarmuutta päinvastoin
Todella paha nimitys tuo velhonhihat. Minusta se on kaunis perhospillu. Sekä kielellä että terskalla on kiva hyväillä näitä ihanuuksia. Peräreikä ei minua kiinnosta ja nännipihoja enemmän kiinnostaa nännien kosketusherkkyys.
Häh eikö velhonhihat olekaan sama asia kuin "Allit" eli Alli Paasikiven mukaan nimetty löysänä roikkuva nahkapoimu olkavarren alapinnalla?
Minusta täysi innie josta ei näy mitään ulos vaikka jalat olisivat vähän levälläänkin on yhtä kiihottava kuin oikein turpea outie josta paksut poimukkaat häppärit roikkuvat ulkona sääret yhdessä seistessäkin
jöalamahapömppö, eli siis liikaa rasvaa kehossa.
Varmaankin vatsa. En tosin anna valtaa epävarmuudelle juurikaan. Jos miehen mielestä kaikki on kiinni siitä, niin eipä ole sellainen henkilö itseäni varten.
Lopulta kaikki kuitenkin vanhenevat, alkaa roikkua sieltä täältä ja iho menettää kimmoisuutensa. Jos parisuhde on perustettu sille ulkonäölle, niin se on soronoo heti kun tulee 30v täyteen.
Synnytyksen ja episiotomian jäljiltä puutteellisesti korjattu pillu. Aina epäilyttää, mitä uusi panopartneri tuntee. Ei kukaan ole moittinut ja kaikilta on mälli irronnut, mutta silti epäilyttää.
Aika moni nainen on ollut epävarma ja jännittynyt kun on hoksanneet, kuina gigalomaaninen meikun slaikkari on. Mut on pärjäilty joo, suuseksi joidenki kaa haastavaa ja peppuseksiajatuksesta moni ollut kauhuissaan, tosin itsekään en sitä hinkua, kun löysää ei ole ikinä tullut vastaan.
Liian moni upea MILF on häpeillyt raskauksien jälkiä kehossaan. Olen sanonut heille, että ne ovat Luontoäidin antamia kunniamerkkejä uuden elämän maailmaan saattamisesta.
M33
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan niillä yksityiskohdilla ei ole edes väliä, sillä enemmän asia liittyy ikään kuin mihinkään todellisiin vartalon detaljeihin?
Eli nuorena miehillä on testot tapissa ja halut sen mukaisia, eikä niitä häiritse yhtään mitkään asiat naisen kehossa. Samalla naisen vartalokin on parhaimmillaan nuorena, ja vaikka ei olisikaan mikään huippuvartalo, niin iho ainakin sileimmillään ja kiinteimmillään. Näin niilläkin, joilla on sitä selluliittitaipumusta nuoresta lähtien. Eikä se selluliitti tai mitkään tubulaariset rinnat tai mikään nuorta miestä häiritse, sillä nuori mies on testosonni jolla muna seisoo aina ja himo naisvartaloon on valtava, vaikka se ei mikään missin vartalo olisikaan.
Sitten taas iän myötä miehillä testot laskee eikä kiihota enää niin helposti, muna ei seiso välttämättä automaattisesti ja naisellakin iho löystyy eikä ole enää timmi ja sileä, genitaalit muuttuu molemmilla ilmeisesti 40+ herkästi vähän rupsahtaneemman näköisiksi jne.? Ainakin näin minulle on raportoitu, että vanhemmilla miehillä munat roikkuu ja yksi vanhempi nainen sanoi, että hänelle on tullut genitaalialueelle tummentumaa iän myötä.
Nyt jotenkin tuntuu siltä että epävarmuutta aiheuttaa iän näkyminen.
Itsellä harvinaisempi: peräpukamat/hetulat
Näin viiskymppisenä ei oikein mikään. Minulla on toki velhonhihat, tumma pyllynreikä, peräpukama, rinnoissa raskauarpia, vatsassa pari raskauarpea, ohuehko tukka jne mutta silti koen itseni seksikkääksi. Luultavasti koska kroppani on timmi ja hyvän mallinen ja sporttinen. En jaksaisi hävetä mitään sängyssä koska en ole tavannut täydellistä miestäkään. Ja niin nuorten kanssa en sänkyyn menisi joille edellämainitut olisivat jotakin ennen näkemätöntä. Suurin piirtein ikäiseni mies kiihoittaa ja enhän toivoisi hänenkään olevan täydellinen.
Epävarmuuteni liittyvät enemmän siihen, millainen olen sängyssä muuten. En välitä sellaisesta seksistä mistä miehet yleensä pitävät ja olen outo. Enkä siis nimenomaan millään jännällä ja pervolla tavalla.
Varmaan ulkonäöstään saisi aina kehitettyä jonkun neuroosin, mutta jostain syystä muuten ehkä hieman huono itsetuntoni ei ulotu kehooni. Rinnoistani en pidä, mutta olen ajatellut sen niin että jonain päivänä ne voi leikkauttaa paljon pienemmiksi tai miksei kokonaan pois, mistä voi ehkä päätellä kuinka paljon minua kiehtoo olla mahdollisimman viehättävä miehille. :')
Joskus ahdistus rinnoista tai esimerkiksi käsivarsista tai alavatsasta tai jopa pillun ulkonäöstä (ja mulla on hei sentään pullea häpykumpu ja innie, mutta niin vaan siitäkin voi ahdistua) oli vahvemmin läsnä ja se liittyi kyllä johonkin kehonkuvan hahmotushäiriöön. Koska ne ahdistukset oli niin mittasuhteistaan irronneita, että saatoin paniikkikohtauksen partaalla miettiä jotain "kaksoisleukaa" jonka sain aikaiseksi vain vetämällä leuan mahdollisimman taakse. :'D
Jostain ehkä 28v eteenpäin olen nyt vuosia ja vuosia ollut melko sinut kroppani kanssa ja keskittynyt enemmän siihen miten se toimii, siitä tulee tyytyväinen olo.
Oikeastaan niillä yksityiskohdilla ei ole edes väliä, sillä enemmän asia liittyy ikään kuin mihinkään todellisiin vartalon detaljeihin?
Eli nuorena miehillä on testot tapissa ja halut sen mukaisia, eikä niitä häiritse yhtään mitkään asiat naisen kehossa. Samalla naisen vartalokin on parhaimmillaan nuorena, ja vaikka ei olisikaan mikään huippuvartalo, niin iho ainakin sileimmillään ja kiinteimmillään. Näin niilläkin, joilla on sitä selluliittitaipumusta nuoresta lähtien. Eikä se selluliitti tai mitkään tubulaariset rinnat tai mikään nuorta miestä häiritse, sillä nuori mies on testosonni jolla muna seisoo aina ja himo naisvartaloon on valtava, vaikka se ei mikään missin vartalo olisikaan.
Sitten taas iän myötä miehillä testot laskee eikä kiihota enää niin helposti, muna ei seiso välttämättä automaattisesti ja naisellakin iho löystyy eikä ole enää timmi ja sileä, genitaalit muuttuu molemmilla ilmeisesti 40+ herkästi vähän rupsahtaneemman näköisiksi jne.? Ainakin näin minulle on raportoitu, että vanhemmilla miehillä munat roikkuu ja yksi vanhempi nainen sanoi, että hänelle on tullut genitaalialueelle tummentumaa iän myötä.