Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on woketus huipussaan, Pelastakaa Lapset ry kieltäytyi Palomies-kalenterin tuoton lahjoituksesta!

Vierailija
06.12.2024 |

Kalenterin yläosattomat palomiehet ovat seksistisenä aikuisviihteenä vastoin yhdistyksen eettisiä arvoja.

Onkohan jollakin nyt pipo vähän liian kireällä..

Kommentit (287)

Vierailija
121/287 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi*tu mitä pellejä kun lahjoitukset ei kelpaa. 

Vierailija
122/287 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikea linjaus. Ei kerätä seksillä rahaa lapsille. Suoraselkäistä toimintaa, mihin jotkut aikuiset näköjään suhtautuvat varsin erikoisesti. 

Ja lapset ovat saaneet alkunsa...

Meidän lapset on saaneet alkunsa IVF:llä.

Säälittävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/287 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset saa kärsiä. Olisi kannattanut ottaa apu vastaan. Tärkeysjärjestys. 

Tuskin nämä kalenterit menee edes seinille vaan ihmiset ostavat hyväntekeväisyyden vuoksi.

Vierailija
124/287 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/a/74-20129638

Lukekaa juttu, pointti on tämä:  

Palomieskalenterin myynti on tänä vuonna keskitetty yksityiseen seksivälineitä myyvään verkkokauppaan.

Niitä seksivälineitä/seksiä tuuttaa "vastuullinen" mediakin lähes joka päivä lasten silmille ja korville, joten? 

Vierailija
125/287 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiolta ollaan tietysti vaatimassa rahaa, eikä oteta huomioon että veronmaksajissakin on moneen lähtöön porukkaa. Pakolla ihmisiltä saatu raha lienee parempaa. Kaikki rahoitus yhdistyksille ym tulisi perustua lahjoituksiin, jokainen lahjoittakoon minkä verran ja mihin haluaa.

Vierailija
126/287 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

NasuPersuilla taas wokelevy päällä.

Vierailija
127/287 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Woohoouu. Ilmeisesti rahaa tulee yli tarpeen kun on varaa valikoida lähteet. Minun rahoja ette enää tule näkemään. Hauskaa joulua <3

Raha ei haise.

No hitsi, varmasti kaatuu nyt koko pulju kun et enää ole tukemassa toimintaa.

Vierailija
128/287 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palomiesten olisi pitänyt hivellä toisiaan että olisi kelvannut wokelle?

Vierailija
129/287 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikea linjaus. Ei kerätä seksillä rahaa lapsille. Suoraselkäistä toimintaa, mihin jotkut aikuiset näköjään suhtautuvat varsin erikoisesti. 

Ja lapset ovat saaneet alkunsa...

Meidän lapset on saaneet alkunsa IVF:llä.

Ettekä toki harrasta seksiä lainkaan...

Vierailija
130/287 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on se iloinen, leikittelevä,seksuaalisuus, jota mediassa peräänkuulutetaan? No kyllä rahalle aina ottajia löytyy.

No kato ku oli puolialastomia miehiä! Eihän se käy. Joltain of "tähdeltä" olisi ollut hehkuttamisen arvoinen suoritus

Meinaat, että olisivat ottaneet lahjoitukset mielihyvin vastaan, jos joku of-tähti olisi profiilissaan ilmoittanut tuoton menevän heille? Tai antaneet edes sen tiedon olla siellä sivulla? Kuten sanottu, kyllä rahalle aina ottajia löytyy. Ihan varmasti löytyy kohde, jolle ei hankintakanava ole niin justiinsa.

Vierailija
131/287 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rahat ei varmaan kelpaa millekään hyväntekeväisyysjärjestölle, kun en ole woke. Jätänkin väliin tänä vuonna väliin ne lahjoitukset, joita yleensä olen jouluisin tehnyt.

Vierailija
132/287 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset saa kärsiä. Olisi kannattanut ottaa apu vastaan. Tärkeysjärjestys. 

Tuskin nämä kalenterit menee edes seinille vaan ihmiset ostavat hyväntekeväisyyden vuoksi.

No tämä. Ostetaan, selataan ja nakataan toivottavasti edes paperinkeräykseen. Toivottavasti ympäristöjärjestötkään eivät lämpene. Hyväntekeväisyys on aina hyvä, mutta ei todellakaan haittaa tarkastella sitäkin vähän kriittisemmin.

Vierailija
133/287 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun rahat ei varmaan kelpaa millekään hyväntekeväisyysjärjestölle, kun en ole woke. Jätänkin väliin tänä vuonna väliin ne lahjoitukset, joita yleensä olen jouluisin tehnyt.

IKL ja Mustat Paidat sekä Suomen Sisiu köyhtyy.

Vierailija
134/287 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamalaa. Varmasti nyt ihmettelevät siellä järjestöissä, miksei lahjoitustasi kuulu eikä näy. Toivottavasti pitävät pikimmiten kriisipalaverin.

Vierailija
135/287 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat tehdä verkossa tilisiirron. Kyllä rahalle muitakin ottajia löytyy.

Vierailija
136/287 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanoen minulle ja varmaan monelle muulle olisi varmaan ihan sama mistä se raha lapsien pelastamiseen tulee kunhan se menee lapsien pelastamiseen. Kuvitellaan, että joku kamala taho kuten Putin antaisi kyseiselle yhdistykselle 5 000 000€. Se olisi minusta ihan ok ottaa rahaa vastaan niin kauan kun itse järjestö ei lähde levittämään mitään Putinin propagandaa tai tukemaan Venäjää ja rahat oikeasti menisivät lasten hyvinvoinnin hyväksi. Tuo kalenteri on aika pieni paha hyötyihin nähden.

Vierailija
137/287 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltäytyvät lahjoitusrahoista.

Mutta samaan aikaan lähettelevät ihmisille tekaistuja joulukirjeitä, joissa mukamas Pekka 5v kertoo kuinka vanhemmat narkkaa ja lyö, on kylmä kun sähköt katkaistiin. Lahjoitathan rahaa järjestölle, kiitos. T. Pekka 5v.

Lahjoitusten keräämisen ymmärrän, valehtelua en.

Saanko lahjoittaa, kun kuljen kotona yläosattomissa?

Et saa ! Sitä ei kotona edes nukuta ilman flanelli yöpaitaa napit ylös asti kiinni, jos aikoo lahjoittaa, suihkussa saa käydä ilman vaatteita, mutta ovi lukossa ja vaihto vaatteet mukana, ettei kukaan vaan näe vähän paljasta pintaa. 

Terveisin kukkahattutäti, joka pelastaa lapsia vanhemmiltaan 

Muistakaa vielä, että suihkussa käydessä ei saa olla valoja, eikä vessankaapin peilistä saa nähdä itseään alasti!

T. Vielä kukkahatumpi täti

Vierailija
138/287 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on se iloinen, leikittelevä,seksuaalisuus, jota mediassa peräänkuulutetaan? No kyllä rahalle aina ottajia löytyy.

No kato ku oli puolialastomia miehiä! Eihän se käy. Joltain of "tähdeltä" olisi ollut hehkuttamisen arvoinen suoritus

Näin se vain menee. Jos olis ollu Susanna Penttilä tms reppu levällään ja ottamassa poskeen nuorelta mieheltä niin olisi lahjoitus kelvannut.

Vierailija
139/287 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanoen minulle ja varmaan monelle muulle olisi varmaan ihan sama mistä se raha lapsien pelastamiseen tulee kunhan se menee lapsien pelastamiseen. Kuvitellaan, että joku kamala taho kuten Putin antaisi kyseiselle yhdistykselle 5 000 000€. Se olisi minusta ihan ok ottaa rahaa vastaan niin kauan kun itse järjestö ei lähde levittämään mitään Putinin propagandaa tai tukemaan Venäjää ja rahat oikeasti menisivät lasten hyvinvoinnin hyväksi. Tuo kalenteri on aika pieni paha hyötyihin nähden.

Ihme logiikkaa.

Vierailija
140/287 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa korporaatiossa lähes kaikki ämmiä joten ei kai yllätä 

Meillä ämmillä on taito ajatella ja ajaa lasten asioita. Joku moraali tuossakin pitää olla miten lapsille rahaa kerätään. 

Mennee taas lapsi pesuveden mukana. Ihan kuin sen ns. vanhapiikaveron poistamisessa. Se kuulemma syrji naisia koska pakotti avioliittoon. Perheettömillä miehillä oli sama vero...Tulos: syntyvyys laski.

Lapset ja naiset ovat vielä huonommassa asemassa. Naisten päihteily on lisääntynyt räjähdysmäisesti, eivätkä VIELÄKÄÄN lähde lapsineen edes huonosta avoliitosta. "Luonnollinen" poistuma lienee hyväksyttävissä, koska se tukee agendaa?

Kirjoitin tämän alunperin syntyvyysketjuun joka poistatettiin. Kenen taskussa se sananvapaus oikein on?

Sanon silti, OLKAA HYVÄT! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän