Naapurin vuoroviikko-isin lapsiviikot alkavat kiristää hermoja
Olen varmaan ihan kauhea ihminen, mutta nyt alkaa ärsyttää. Tässä talossa on muutenkin olemattoman huonot äänieristykset ja lapset meluavat toisella paljon, aikaisesta aamusta myöhäiseen iltaan saakka. Nytkin on täysi härdelli päällä ja se kaikki kuuluu omaan kämppääni.
Miten tuosta voi sanoa asiallisesti? Tajuan, että lapset nyt on lapsia ja melua syntyy, mutta jatkuva epävireinen musisointi, juokseminen, huuto jne. Ei ole kiva kuunnella.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsiperheet voitais laittaa jonnekin suljettuihin leireihin häiritsemästä muita!🤢🤮
Sinut vois ampua eikä ketään jäisi kaipaamaan.
Naapurusto taatusti pitää juhlat kun valittajapaskaämmästä pääsevät eroon. Tulevat kusemaan hadalle.
Itse onneksi asun omakotitalossa ilman naapureita. Säälin vain niitä jotka eivät.T: valittajapaskaämmä
Vierailija kirjoitti:
Et voi asialle mitään klo 7-22
Ei se niin mene että mölyapinat voivat muka aina vedota tällaisiin kellonaikoihin ja ns. elämän ääniin. Häiritsevää elämää ei saa viettää päivälläkään, koskee niin kerros-, rivi- kuin omakotitalojakin
Kirjallinen valitus isännöitsijälle ja asukkaalle itselleen, kopio taloyhtiön hallitukseen. Suullinen valitus ovella asukkaalle itselleen. Toistetaan nämä kaikki joka kerta kun häiritsevää meteliä kuuluu kunnes mölyapinat saavat häädön tai lähtevät muuten. Tarvittaessa avustetaan tavaroiden kantamisessa pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsiperheet voitais laittaa jonnekin suljettuihin leireihin häiritsemästä muita!🤢🤮
Naapurusto taatusti pitää juhlat kun valittajapaskaämmästä pääsevät eroon. Tulevat kusemaan hadalle.
Itse onneksi asun omakotitalossa ilman naapureita. Säälin vain niitä jotka eivät.T: valittajapaskaämmä
Olen kiitollinen ettei minun tarvitse asua jossain persereiässä olevassa rotanpesässä.
Vierailija kirjoitti:
Mun naapuri on sellainen hyvä isoäiti, joka ottaa lapsenlapset viikonlopuksi hoitoon. Ongelmana on se, että ovikello soi klo 7.15 ja siellä on joku lapsenlapsista sanomassa, että mummi antoi luvan tulla kylään. Jaha, siellä isoäiti haluaa jatkaa unia ja meille tungetaan joko combo 3v+6v tai 4v+7v+9v olettaen, että toki meidän lapsiperheessä ilahdutaan, kun omille lapsille on seuraa.
Todella törkeetä, ja ihmettelen, että tietävätkö lasten vanhemmat, että mummeli sysää ipanat teidän vastuulle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen ettei minun tarvitse asua jossain persereiässä olevassa rotanpesässä.
Olen kiitollinen, että ei tarvitse asua sinun naapurissa.🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin painajainen, ymmärrän hyvin, että ärsyttää.🙄 Lasten meteli on pahinta mitä on.
Ihanko pahinta mitä on? No ei se sitten haittaa jos sokeudut tai läheisesi kuolee jne kunhan lasten melua ei tarvitse kuunnella.
Äänistä lasten meteli on pahin. Ilmaisin itseäni epäselvästi.
Sua ei ei haittaa juoppojen epävireinen karaoke volyymit kaakossa? Eikä narkkipariskunnan äänekkät välienselvittelyt keskenään ja muiden narkkien kanssa? Eikä teinipoppoo, joka luukuttaa bassonjytinää talon vieressä niin että astiat kilisee kaapissa?
Tärkeintä on että lasten ääniä ei kuulu. Kaikki muu on ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun naapuri on sellainen hyvä isoäiti, joka ottaa lapsenlapset viikonlopuksi hoitoon. Ongelmana on se, että ovikello soi klo 7.15 ja siellä on joku lapsenlapsista sanomassa, että mummi antoi luvan tulla kylään. Jaha, siellä isoäiti haluaa jatkaa unia ja meille tungetaan joko combo 3v+6v tai 4v+7v+9v olettaen, että toki meidän lapsiperheessä ilahdutaan, kun omille lapsille on seuraa.
Todella törkeetä, ja ihmettelen, että tietävätkö lasten vanhemmat, että mummeli sysää ipanat teidän vastuulle...
Ihmettelen miksi ei voi sanoa tenaville, ettei käy. Sitten rivakka ovikellon soitto ja työntää lapset takaisin mummolle sanoen, että on ihan liian aikaista eikä tänään muutenkaan sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi asialle mitään klo 7-22
Ei se niin mene että mölyapinat voivat muka aina vedota tällaisiin kellonaikoihin ja ns. elämän ääniin. Häiritsevää elämää ei saa viettää päivälläkään, koskee niin kerros-, rivi- kuin omakotitalojakin
Kirjallinen valitus isännöitsijälle ja asukkaalle itselleen, kopio taloyhtiön hallitukseen. Suullinen valitus ovella asukkaalle itselleen. Toistetaan nämä kaikki joka kerta kun häiritsevää meteliä kuuluu kunnes mölyapinat saavat häädön tai lähtevät muuten. Tarvittaessa avustetaan tavaroiden kantamisessa pihalle.
Tällaisia ammattivalittajia on häädetty taloyhtiöistä. He häiritsevät muiden elämää valituksillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin painajainen, ymmärrän hyvin, että ärsyttää.🙄 Lasten meteli on pahinta mitä on.
Ihanko pahinta mitä on? No ei se sitten haittaa jos sokeudut tai läheisesi kuolee jne kunhan lasten melua ei tarvitse kuunnella.
Sua ei ei haittaa juoppojen epävireinen karaoke volyymit kaakossa? Eikä narkkipariskunnan äänekkät välienselvittelyt keskenään ja muiden narkkien kanssa? Eikä teinipoppoo, joka luukuttaa bassonjytinää talon vieressä niin että astiat kilisee kaapissa?
Tärkeintä on että lasten ääniä ei kuulu. Kaikki muu on ok?
No ei nekään kivoja ääniä ole, mutta mulle jostain syystä ne lasten arvaamattomat kimeät kiljahdukset on pahimpia. En vaan voi sille mitään. Ne on tosi hermoja raastavia. Välillä olen lähtenyt kaupastakin pois, kun on tehnyt pahaa lapsen kirkuminen. Ehkä olen epänormaali sitten.😂
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä pelottavan aggressiivisia vanhempia.
Oletteko lapsillennekin sellaisia?
Lähinnä täällä on aggressiivisia kanssaihmisiä, joiden mielestä lapset pitäisi vaientaa hinnalla millä hyvänsä, että he saisivat narisuttaa kiikkustuolejaan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva lukea kerros- ja rivariläävissä asuvien tunnelmia. Kitukaa köyhät, kitukaa.
Onko sinulla kaikki hyvin?
On, kiitos kysymästä, hiljaisuudessa hyvin nukutun yön jälkeen nautimme kohta brunssin pitkän kaavan mukaan, ihanaa kun kukaan ei häiritse.
Entä sinulla, kävikö naapurisi juuri vessassa?
En tiedä, ei kuulunut tänne.
Tässä ketjussa oli aiheena lasten meluaminen. Kannattaisi lukea otsikko kunnolla sen brunssin nautiskelun lomassa.
Tässä ketjussa on aiheena itsekkyys, joustamattomuus ja lapsiviha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva lukea kerros- ja rivariläävissä asuvien tunnelmia. Kitukaa köyhät, kitukaa.
Onko sinulla kaikki hyvin?
On, kiitos kysymästä, hiljaisuudessa hyvin nukutun yön jälkeen nautimme kohta brunssin pitkän kaavan mukaan, ihanaa kun kukaan ei häiritse.
Entä sinulla, kävikö naapurisi juuri vessassa?
En tiedä, ei kuulunut tänne.
Tässä ketjussa oli aiheena lasten meluaminen. Kannattaisi lukea otsikko kunnolla sen brunssin nautiskelun lomassa.
Tässä ketjussa on aiheena itsekkyys, joustamattomuus ja lapsiviha.
Opettakaa lapsenne elämään ihmisiksi, sitten ei ole enää lapsivihaa.
Vanhemmat ovat usein itse syypäitä siihen, että niin moni nykyään inhoaa lapsiperheitä. Ei se lasten vika tietenkään ole, että vanhemmat ei jaksa kasvattaa ja opettaa käytöstapoja. Ennen vanhemmat välittivät eri tavalla ja oli itsestään selvää, että oltiin kohteliaita aikuisille ja julkisilla paikoilla.
Okei, nyt jostain syystä naapurin miehen lapsiviikko vaan jatkuu. Meteli on järkkyä.
Aloin jo etsiä uutta asuntoa, ei vaan pysty tähän. Luuletteko, että on joku sauma, että mies voisi vielä palata yhteen lastensa äidin kanssa ja muuttaa veks? Voiko tehdä jotain asian edistämiseksi? Ap
Vierailija kirjoitti:
Tee lasu. Sossu saa sitten puuttua tilanteeseen.
Niillähän ei tunnetusti ole mitään parempaa tekemistä.
Ap voisi hommata Ahmedin polkaisemaan itseään, niin ei nyttura kiristäisi päätä niin paljon.
Ääntä ei kuitenkaan saa pitää.
Kai ne lapset käy välillä ulkona leikkimässä? Eivätkö ole päiväkodissa? Eikö isä käy töissä?