Naapurin vuoroviikko-isin lapsiviikot alkavat kiristää hermoja
Olen varmaan ihan kauhea ihminen, mutta nyt alkaa ärsyttää. Tässä talossa on muutenkin olemattoman huonot äänieristykset ja lapset meluavat toisella paljon, aikaisesta aamusta myöhäiseen iltaan saakka. Nytkin on täysi härdelli päällä ja se kaikki kuuluu omaan kämppääni.
Miten tuosta voi sanoa asiallisesti? Tajuan, että lapset nyt on lapsia ja melua syntyy, mutta jatkuva epävireinen musisointi, juokseminen, huuto jne. Ei ole kiva kuunnella.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee lasu. Sossu saa sitten puuttua tilanteeseen.
Ai lasu siitä kun lapset leikkii? Just joo.
Jep, en ala mitään lasua tekemään. Mietin vaan miten asian ilmaista jotenkin kivasti. Viikkoina kun lapset ei ole miehellä, on ihan hiljaista. Varmaan tuore ero ja ukko muutti kerrostaloon. Ap
No ei tuota mitenkään erityisen kivasti voi ilmaista. Varmaan se isukki tietää jo ihan itsekin, että meteliä lähtee. Luuletko että me vanhemmat nautitaan siitä metelistä klo 6 aamulla tai klo 22 illalla, ja etteikö joka päivä yritettäisi tehdä sille jotain?
Noi on asioita mille kerrostalossa eläessä ei mitään voi. Jos haluat ihan hiljaista, niin omakotitalo on oikea osoite.
No kuule, ei voi tietää mitä kukin yrittää. Sen verran erikoisissa perheissä olen ollut lapsenvahtina, että uskon melkein mitä vaan. Jotkut leikittävät lapsiaan kesäisin ulkona 22 aikaan, ihan kunnon huutoleikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Tee lasu. Sossu saa sitten puuttua tilanteeseen.
Eipä ihme että lastensuojelu on tukossa jos ihmiset tekee lasuja lasten leikkimisestä.
Ymmärrän kyllä että meteli rasittaa ja ilman muuta kerrostalossa pitäisi ottaa naapurit paremmin huomioon ja vähintään kunnioittaa hiljaisuusaikoja mutta oikeasti, lasu? Huhhuh. Onneksi aloittajalla tuntuu olevan järki päässä tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasuilmo, jos lapset valvovat ja metelöivät myöhään; ei lasten edun mukaista.
Tajusin juuri, että hyssyttelen tässä samalla omia, äänekkäästi keskustelevia lapsiani. :D
Hienoa. Pidä ne hiljaisina.
Sain jo heidät vaihtamaan äänensä kuiskailuun. :D
Kiitos, heti helpotti!😂
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni elämäni parhaat vuodet pilalle, kun ostin omakotitalon. Ensimmäisen oman asunnon, ja naapuriin muutti perhepäivähoitaja, jolla myös omia lapsia. Vieläkin itkettää kun ajattelen sitä surua ja pettymystä. Onneksi enää en joudu kärsimään.
Siis ostit talon vai asunnon?
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni elämäni parhaat vuodet pilalle, kun ostin omakotitalon. Ensimmäisen oman asunnon, ja naapuriin muutti perhepäivähoitaja, jolla myös omia lapsia. Vieläkin itkettää kun ajattelen sitä surua ja pettymystä. Onneksi enää en joudu kärsimään.
No eipä sitä oikein missään voi koskaan kontrolloida, kuka muuttaa naapuriin, tai aletaanko viereisellä tontilla rakentaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Rupeisin pitämään itse meteliä, ja sit kun siitä tietenkin isukki valittais, niin kertoisin, että heiltä vasta meteliä tuleekin. Lapsiperheet on perseestä! Ja lapset on kuvottavia!🤢🤮
Jep, ota selville mihin aikaan on lasten päiväunien aika ja siihen aikaan mekasta niin pirusti.
Otat ukosta miehen itsellesi ja pistät asiat kuntoon. Ei ole soveliasta jättää miestä tuolla tavalla heitteille. M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ostit talon vai asunnon?
Ensimmäisen oman asunnon, joka oli talo. Ymmärsitkö? Et varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Otat ukosta miehen itsellesi ja pistät asiat kuntoon. Ei ole soveliasta jättää miestä tuolla tavalla heitteille. M
Tuskin on hyvä mies, kun on tullut heivatuksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Rupeisin pitämään itse meteliä, ja sit kun siitä tietenkin isukki valittais, niin kertoisin, että heiltä vasta meteliä tuleekin. Lapsiperheet on perseestä! Ja lapset on kuvottavia!🤢🤮
Miksi kutsut itseäsi kuvottavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on hyvä mies, kun on tullut heivatuksi. Ap
Nainen oli todennäköisesti sika. M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä sitä oikein missään voi koskaan kontrolloida, kuka muuttaa naapuriin, tai aletaanko viereisellä tontilla rakentaa tms.
Ei voi, tiedostan sen, ja nykyään en muuttaisi taloon, jossa on pelko lapsiperhenaapurista. Mutta silloin suru ja pettymys oli musertava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasuilmo, jos lapset valvovat ja metelöivät myöhään; ei lasten edun mukaista.
Huomenna on vapaapäivä. Löysää vähän sitä pipoa, nutturaa tai mikä nyt päätäsi puristaa.
Yli 20% suomalaisista tekee vuorotyötä.
Vierailija kirjoitti:
Vetäisin sua tauluun niin että kuuluu Jamaikalle saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kutsut itseäsi kuvottavaksi?
Oletpa hupaisa! Hih hih!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ota selville mihin aikaan on lasten päiväunien aika ja siihen aikaan mekasta niin pirusti.
Mikäs järki tossa on? Heti ku tulee hiljasta niin pidä ääntä että hiljaisuus häviää?! Äly hoi😂
Kerrostalon huonoin puoli. Koskaan ei voi tietää, keitä naapurissa tulee asumaan. Pahimmillaan oma rauha ja unet tuhoutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs järki tossa on? Heti ku tulee hiljasta niin pidä ääntä että hiljaisuus häviää?! Äly hoi😂
Kosto. Laittaa sen isukin kärsimään myös päiväuniajan, koska ei osaa pitää kakaroitaan hiljaisina.
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalon huonoin puoli. Koskaan ei voi tietää, keitä naapurissa tulee asumaan. Pahimmillaan oma rauha ja unet tuhoutuu.
Pitäisi rakentaa paremmin, ettei äänet kuulu asunnosta toiseen.