Naapurin vuoroviikko-isin lapsiviikot alkavat kiristää hermoja
Olen varmaan ihan kauhea ihminen, mutta nyt alkaa ärsyttää. Tässä talossa on muutenkin olemattoman huonot äänieristykset ja lapset meluavat toisella paljon, aikaisesta aamusta myöhäiseen iltaan saakka. Nytkin on täysi härdelli päällä ja se kaikki kuuluu omaan kämppääni.
Miten tuosta voi sanoa asiallisesti? Tajuan, että lapset nyt on lapsia ja melua syntyy, mutta jatkuva epävireinen musisointi, juokseminen, huuto jne. Ei ole kiva kuunnella.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah köyhien kitinää, se on parasta aamupvöviihdettä.
Sinä se taidat tässä oikeasti se köyhä olla.
Ottaako hermoon kun jotkut saa elää naapurin melua kuulematta. Minusta on ihanaa lukea sinun kitumisestasi paskaläävässässi. Jatka vaan ulinaan,
Rauhoitu. Mistä aggressiosi tulevat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua köyhä parkaa, toivottavasti naapurisi metelöi koko pitkän viikonlopun. Minä lupaa nauttia ihanasta hiljaisuudesta upeassa kodissani.
Paha olla?
Normaalien perheiden kanssa voi myös heippalappujen sijaan keskustella häiritsevistä äänistä suoraan, niiden heippalappujen sijaan. Sitten on tää sekopää ryhmä joka kokee oikeuksiensa olevan enemmän, kuin muiden.
Yläkerrassani eli usean vuoden suomalainen muslimiksi kääntynyt sekopää, jonka kanssa keskustelu oli sairaan vääristynyttä. Meteli järkyttävää ja uhriutumisen määrää, kun siitä kävi sanomassa.
Nyt somalialainen perhe, keskustelulla saanut rauhaa. Ymmärtävät toisten tarpeen rauhalle ilman uhriutumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua köyhä parkaa, toivottavasti naapurisi metelöi koko pitkän viikonlopun. Minä lupaa nauttia ihanasta hiljaisuudesta upeassa kodissani.
Ei kuulosta siltä, että nautit elämästäsi ns. upeassa kodissasi.
Muuten et kirjoittaisi noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva lukea kerros- ja rivariläävissä asuvien tunnelmia. Kitukaa köyhät, kitukaa.
Onko sinulla kaikki hyvin?
On, kiitos kysymästä, hiljaisuudessa hyvin nukutun yön jälkeen nautimme kohta brunssin pitkän kaavan mukaan, ihanaa kun kukaan ei häiritse.
Entä sinulla, kävikö naapurisi juuri vessassa?
Hirviöhän sinä olet, mutta onneksi omaat jonkinlaisen itsereflektion ja saatat kyetä muutokseen.
Mun naapuri on sellainen hyvä isoäiti, joka ottaa lapsenlapset viikonlopuksi hoitoon. Ongelmana on se, että ovikello soi klo 7.15 ja siellä on joku lapsenlapsista sanomassa, että mummi antoi luvan tulla kylään. Jaha, siellä isoäiti haluaa jatkaa unia ja meille tungetaan joko combo 3v+6v tai 4v+7v+9v olettaen, että toki meidän lapsiperheessä ilahdutaan, kun omille lapsille on seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva lukea kerros- ja rivariläävissä asuvien tunnelmia. Kitukaa köyhät, kitukaa.
Samaa ajattelin, köyhillä on aina kaikki huonosti läävissään.
Köyhillä? Tervetuloa Helsingin kantakaupunkiin.
Olen jo täällä. Ajatella maksoit itsesi kipeäksi ja mitä sait, kodin paperiseinillä, saat kuunnella pentujen kitinät, naapurin paskomiset, kaiken mitä naapurit hommat. Taatusti olet iloinen valinnastasi. Minua tuommoinen tyhmyys lähinnä naurattaa. Että ihminen on ylpeä kun maksaa paskaläävästä korkean hinnan.
Niin varmasti olet 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, kiitos kysymästä, hiljaisuudessa hyvin nukutun yön jälkeen nautimme kohta brunssin pitkän kaavan mukaan, ihanaa kun kukaan ei häiritse.
En tiedä, ei kuulunut tänne.
Tässä ketjussa oli aiheena lasten meluaminen. Kannattaisi lukea otsikko kunnolla sen brunssin nautiskelun lomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako hermoon kun jotkut saa elää naapurin melua kuulematta. Minusta on ihanaa lukea sinun kitumisestasi paskaläävässässi. Jatka vaan ulinaan,
Niinpä, mistä nämä lasten äänistä triggeröityvät agressionsa saavat? Köyhyyskö kiristää hermot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa oli aiheena lasten meluaminen. Kannattaisi lukea otsikko kunnolla sen brunssin nautiskelun lomassa.
Voi voi, köyhä yrittää olla nokkela.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, mistä nämä lasten äänistä triggeröityvät agressionsa saavat? Köyhyyskö kiristää hermot.
Miten raha siihen liittyy, ettei jaksa kuunnella naapurin pentujen kitinää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, köyhä yrittää olla nokkela.
Sinäkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsiperheethän ne köyhiä ovat.
Ja sen lisäksi kuuroja. Lapsilla on lievä kuulovaurio jo kun menevät kouluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi asialle mitään klo 7-22
Ööö katsopa kelloa?
Et sinä voi asialle yhtään mitään vaikka kello olisi 2 yöllä. Lasten äänet ovat elämän normaaleja juttuja, joten mieti itse miksi asut huonosti rakennetussa talossa.
Eivät ole. Sinä olet vain lapsillesi sokeutunut mamma, jonka mielestä lasten rääyntä 24/7 on normaalia samoin kuin paskat, räät ja oksennukset mihin tahansa ulostettuna ovat ok kuhan ne vain ovat lähtöisin ihanasta pershedelmästäsi.
Minä en ole mamma, olen mies, joka johtaa isoa isännöitsijätoimistoa. Sinun kaltaisille paskaämmille meillä henkilökunta nauraa joka päivä.
No on "ison isännöitsijätoimiston" johtajalla fiksut käytöstavat , ainakin kielenkäytön suhteen ja arvata voi että kaikessa muussakin..luoja varjelkoon ettemme koskaan tapaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena totean ettei kyllä kuulosta naurtinnolta teidän muittenkaan elämä. Ihmiset on hulluja, ostavat kerrostaloläävästä kämpän ja sitten ihmettelevät kun naapurin äänet kuuluu. Isännöitiä joskus amnatikseni tehneenä voin vakuuttaa, että ketään ei häädetä lasten melun takia, ei vaikka kuinka kitisette ja meuskaatte. Jatkaa ääliöt, minä poistun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena totean ettei kyllä kuulosta naurtinnolta teidän muittenkaan elämä. Ihmiset on hulluja, ostavat kerrostaloläävästä kämpän ja sitten ihmettelevät kun naapurin äänet kuuluu. Isännöitiä joskus amnatikseni tehneenä voin vakuuttaa, että ketään ei häädetä lasten melun takia, ei vaikka ku
Ai sä oot se isännöitsijä. Poistu vaan, onneksi on parempiakin isännöitsijöitä kuin joku kuuroutunut perheeniskä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten raha siihen liittyy, ettei jaksa kuunnella naapurin pentujen kitinää?
Se on omakotihullu, joka haluaa leveillä sillä, että asuu omakotitalossa. Hänellä on siihen varaa. Kokee olevansa muiden yläpuolella tämän vuoksi. Jee kyllä varmasti mahtava elämä.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko täällä osa ottaisi mieluummin huume veikkoja naapuriin? Epämääräisiä ja uhkaavia tyyppejä rappuun. Kaikki vähänkään arvoa oleva katoaa pihasta ja kellarista.
Tai joku bilettäjä, joka huudattaa musiikkia ja huutaa kavereiden kanssa yöt läpensä?
Tai hullun koiraihminen, jonka koirat haukkuu aina päivisin, jos talossa putoaa joltain nuppineula.
Lapsista lähtee ääntä yleensä klo 6 - 21:30 välillä, joka on ihan normaalia.
Kyllä ottaisin, minun pahin painajainen on nimenomaan möykkäävä lapsiperhe, ihan ehdottomasti.