Naapurin vuoroviikko-isin lapsiviikot alkavat kiristää hermoja
Olen varmaan ihan kauhea ihminen, mutta nyt alkaa ärsyttää. Tässä talossa on muutenkin olemattoman huonot äänieristykset ja lapset meluavat toisella paljon, aikaisesta aamusta myöhäiseen iltaan saakka. Nytkin on täysi härdelli päällä ja se kaikki kuuluu omaan kämppääni.
Miten tuosta voi sanoa asiallisesti? Tajuan, että lapset nyt on lapsia ja melua syntyy, mutta jatkuva epävireinen musisointi, juokseminen, huuto jne. Ei ole kiva kuunnella.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko täällä osa ottaisi mieluummin huume veikkoja naapuriin? Epämääräisiä ja uhkaavia tyyppejä rappuun. Kaikki vähänkään arvoa oleva katoaa pihasta ja kellarista.
Tai joku bilettäjä, joka huudattaa musiikkia ja huutaa kavereiden kanssa yöt läpensä?
Tai hullun koiraihminen, jonka koirat haukkuu aina päivisin, jos talossa putoaa joltain nuppineula.
Lapsista lähtee ääntä yleensä klo 6 - 21:30 välillä, joka on ihan normaalia.
Kukaan ei jaksa kuunnella lapsen meluamista klo 6-21.30 välillä. Ja usein sitä kuuluu keskellä yötäkin, kun lapsi alkaa kiukkurääkyä.
Sinusta se voi olla ihanaa, normaalia ja suloista, mutta aika monesta ei. Ja heillä on oikeus asua rauhassa kodissaan.
No perkele muuta köyhä omakotitaloon jos et ke
Siinäpä tasapainoisen oloinen äityli-ihminen. Kasvatat varmasti yhtä tasapainoisia lapsosia. Ei ihme että rääkyvät siellä kämpässänne kuin tapettava sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva lukea kerros- ja rivariläävissä asuvien tunnelmia. Kitukaa köyhät, kitukaa.
Samaa ajattelin, köyhillä on aina kaikki huonosti läävissään.
Köyhillä? Tervetuloa Helsingin kantakaupunkiin.
Vierailija kirjoitti:
Kiva lukea kerros- ja rivariläävissä asuvien tunnelmia. Kitukaa köyhät, kitukaa.
Voi sinua raukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi asialle mitään klo 7-22
Ööö katsopa kelloa?
Et sinä voi asialle yhtään mitään vaikka kello olisi 2 yöllä. Lasten äänet ovat elämän normaaleja juttuja, joten mieti itse miksi asut huonosti rakennetussa talossa.
Eivät ole. Sinä olet vain lapsillesi sokeutunut mamma, jonka mielestä lasten rääyntä 24/7 on normaalia samoin kuin paskat, räät ja oksennukset mihin tahansa ulostettuna ovat ok kuhan ne vain ovat lähtöisin ihanasta pershedelmästäsi.
Minä en ole mamma, olen mies, joka johtaa isoa isännöitsijätoimistoa. Sinun kaltaisille paskaämmille meillä henkilökunta nauraa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on narkkarilääkäri naapurissa. Ihan muuten rauhallisella omakotitaloalueella. Ei se aina ollut narkkari. Oli vaimo ja lapsetkin. Ne on lähteneet aikaa sitten. Jäljellä on narkkaridiilari narkkaripiireineen.
Voitte kuvitella olevanne turvassa mutta mitä vain voi tapahtua. Teidänkin naapurissa.
Lapset kasvavat äkkiä. Kouluikäiset jumittavat jo ruutujen äärellä kuten vanhempansakin. Peltorit päähän, jos et oikeasti kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsiperheet voitais laittaa jonnekin suljettuihin leireihin häiritsemästä muita!🤢🤮
Sinut vois ampua eikä ketään jäisi kaipaamaan.
Naapurusto taatusti pitää juhlat kun valittajapaskaämmästä pääsevät eroon. Tulevat kusemaan hadalle.
Vierailija kirjoitti:
Lapset kasvavat äkkiä. Kouluikäiset jumittavat jo ruutujen äärellä kuten vanhempansakin. Peltorit päähän, jos et oikeasti kestä.
Kenenkään ei tarvitse pitää Peltoreita kotonaan vain siksi, ettet sinä osaa kasvattaa lapsiasi.
Ah köyhien kitinää, se on parasta aamupvöviihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsiperheet voitais laittaa jonnekin suljettuihin leireihin häiritsemästä muita!🤢🤮
Sinut vois ampua eikä ketään jäisi kaipaamaan.
Naapurusto taatusti pitää juhlat kun valittajapaskaämmästä pääsevät eroon. Tulevat kusemaan hadalle.
Väärä luulo. Te lapsiperheelliset kuvittelette jostain syystä, että kaikki talon asukkaat rakastavat teitä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä se taidat tässä oikeasti se köyhä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko täällä osa ottaisi mieluummin huume veikkoja naapuriin? Epämääräisiä ja uhkaavia tyyppejä rappuun. Kaikki vähänkään arvoa oleva katoaa pihasta ja kellarista.
Tai joku bilettäjä, joka huudattaa musiikkia ja huutaa kavereiden kanssa yöt läpensä?
Tai hullun koiraihminen, jonka koirat haukkuu aina päivisin, jos talossa putoaa joltain nuppineula.
Lapsista lähtee ääntä yleensä klo 6 - 21:30 välillä, joka on ihan normaalia.
Kukaan ei jaksa kuunnella lapsen meluamista klo 6-21.30 välillä. Ja usein sitä kuuluu keskellä yötäkin, kun lapsi alkaa kiukkurääkyä.
Sinusta se voi olla ihanaa, normaalia ja suloista, mutta aika monesta ei. Ja heillä on oikeus asua rauhassa kodissaan.
Siinäpä tasapainoisen oloinen naapuri, tuommoiset paskat pitäisi kerätä leireille parakkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Liputettu miesvihana
Kerropa muinulle mitä voi nykyään sanoa ilman, että vihaa jotain ,on rasisti, kiusaa tahallaan jne
Varmaan ymmärrät mitä mieltä olen sinusta,täysin tuntemattomasta joka hakemalla haet negatiivista asennetta.
Onpas täällä pelottavan aggressiivisia vanhempia.
Oletteko lapsillennekin sellaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo täällä. Ajatella maksoit itsesi kipeäksi ja mitä sait, kodin paperiseinillä, saat kuunnella pentujen kitinät, naapurin paskomiset, kaiken mitä naapurit hommat. Taatusti olet iloinen valinnastasi. Minua tuommoinen tyhmyys lähinnä naurattaa. Että ihminen on ylpeä kun maksaa paskaläävästä korkean hinnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se taidat tässä oikeasti se köyhä olla.
Ottaako hermoon kun jotkut saa elää naapurin melua kuulematta. Minusta on ihanaa lukea sinun kitumisestasi paskaläävässässi. Jatka vaan ulinaan,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo täällä. Ajatella maksoit itsesi kipeäksi ja mitä sait, kodin paperiseinillä, saat kuunnella pentujen kitinät, naapurin paskomiset, kaiken mitä naapurit hommat. Taatusti olet iloinen valinnastasi. Minua tuommoinen tyhmyys lähinnä naurattaa. Että ihminen on ylpeä kun maksaa paskaläävästä korkean hinnan.
En asu paskaläävässä. Tänne kuuluu ainoastaan yläkerran pennun järkyttävä meluaminen, muuten on hiljaista.
Ei kaikilla ja varsinkaan eronneilla ole varaa omakotitaloon. Lapsista nyt vain lähtee ääntä. Itselläni vauhdikas adhdlapsi. Naapurini ovat ihania; totesi vain että kyllä maailmaan ääntä mahtuu! Kun ei tälle oikein mitään kukaan mahda.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla kaikki hyvin?