Olisko kamalaa, jos viettäisit jouluaaton yksin?
Kommentit (81)
Olisi. Tykkään laittaa joulua ja olisi kyllä ikävä viettää sitä yksin.
Ei välttämättä,aikoinaan tuli oltua siinä jouluhälinässä vuosikymmeniä,nyt ei ei ole enää ikävä sitä.Haluan rauhallisen leppoisan joulun nykyään,no ehkä käyn erään kaverin tykönä syömässä ja otetaan vähän kuppia ,mutta siinä kaikki.
No olihan se aluksi, mutta kaikkeen tottuu ja oppii sietämään kun on pakko.
Olisihan se tavallaan kurjaa, vaikkei elämä siihen kaadu.
Kuolen ikävään kuunnelkaa yhyhyhyy,,,,,,,,,,,,,,,, Mud - Lonely This Christmas
Joulu on mulle kyllä yhdessäolon aikaa, että kyllä jos kaikki 3pvää yksin olisi, niin olisi paha mieli. Mutta kyllähän se edessä on, että jossain vaiheessa niitä yksinäisiäkin joulun päiviä tulee.
Olisi kamalaa. Varmaan vetäisin lärvit kun ei oikein töihinkään kehtaa mennä.
Mä vietän kaiken aikani yksin eli joulunakin koko pyhät. Eikä ole siis oma valinta tämä enkä viitsi väittää, että olisi mitenkään kivaakaan mutta minkäs teet? Joskus saa sentään työvuoron jouluaatoksi mutta kyllä siinäkin ihan omiksi tarpeiksi saa joulua viettää kun joulupäivä ja tapani on aina vapaat.
Mä siis tykkään kyllä joulusta, mutta ei sen viettäminen yksin tunnu oikealta eikä joulultakaan vaikka hankin usein jopa kuusen mutta ainakin kynttelikön laitan ikkunalle ja ekat hyasintit on jo nyt (kuten aina) kukkimassa. Jotenkin ankeaa silti.
Taitaa olla kymmenes joulu jonka vietän yksin. Ihan hyvin on mennyt. Tärkeintä että on rauha maassa, ruokaa ja sähköt toimii. Minulla olisi mahdollisuus mennä myös sukulaisten luo, mutta viihdyn paremmin omassa seurassani.
Minä en haluaisi olla joulua yksin.
Paras joulu oli, kun sain viettää yksin sohvalla. Ei mitään teennäisiä höpöhöpö joulupukkiasioita tms.
Olen viettänyt joitakin jouluja yksin, eikä ole ollut ollenkaan kamalaa. Olen syönyt mitä olen itse halunnut ja rentoutunut. Minulla on puoliso ja aikuisia lapsia, mutta ei olla käytännön syistä oltu aina jouluna samalla mantereella.
Ei olisi kamalaa, pärjään ja viihdyn hyvin yksinkin.
Ei olisi kamalaa. Monet vuodet olen istunut yksin taksissani ja odottanut kyytejä.
Miksi olisi? Syön hyvin, tissuttelen ja vietän Lucifeerin ja Santun kanssa aikaa. Lucifeeri on kitara. Santtu aka Samaeli on seiskakielinen baritooni. Ei tähän sekaan muita mahdu.