Myönnän, että olin väärässä Tuukka Temosen suhteen
Hän ottaa vastuun kun perheessä on paha tilanne ja tukee lapsiaan ja vaimoaan esimerkillisesti. Kaikki miehet ei tuohon pystyisi. Tosipaikassa totuus punnitaan ja Tuukka toimii miehekkäästi, eikä petä perhettään.
Olin väärässä hänen suhteensa. Olikin mies eikä poika.
Toivon heille kaikkea hyvää.
Kommentit (43)
Jep. Iso arvostus Tuukalle. Raskaassa elämäntilanteessa on kyllä ottanut vastuuta lapsista ja ollut puolisonsa tukena ja turvana. Olen kyllä aina pitänyt Tuukkaa kunnon miehenä, etten erityisesti yllättynyt. Toivotaan heidän perheelleen kaikkea hyvää ja Olgalle terveyttä.
Ihmettelen miten sulla on edes tullut tuo mieleen.
Jos tuollaista maalaismiljöötä pyörittää, niin mielestäni ihan itsestään selvää, että yrittää parhaansa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten sulla on edes tullut tuo mieleen.
No eikös tuo ap ole jo sen kertonut. Älä jankuta.
Mun isoäiti sairastui Parkinsonin tautiin ja isoisä hoiti häntä kotona niin pitkään kun pystyi. Liian aikaisin isoäiti kuoli koska oli alle 70v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä negatiivinen ajattelu häntä kohtaan alun perin?
Varmaan heikohkoista leffoista, joistakin lausunnoista jne.
Heikkojen leffojen takia ei ole valmis pitämään perheestään huolta? Mitä ihmettä oikein olet ajatellut?
Tajuatko miten vain todistat aloituksella, miten miehet ovat susia? :D Kehut miestä ihan peruskäytöksestä. Ja miten niin on mies? Ei kukaan kutsu naisea naiseksi jos tämä käyttäytyy hyvin, PÄINVASTOIN. Kun nainen mokaa, silloin korostetaan miten se johtuu naiseudesta. Miesten kohdalla miesten hyviä tekoja perustellaan miehuudella.
Tajuatko miten vinksahtanut koko aloituksesi on? Sama kun kehuisit naisia miten hei nyt tämä yksi ei juorunnut, siispä hän on hyvä ihminen! Naisten kohdalla ei todellakaan kehuta niitä jotka toimivat hyvin, vaan naisten kohdalla korostetaan vain ongelmia, draamaa ja juoruilua.
Miksi kutsutte miehiä PERHEEN PÄIKSI, jos kerta myönnätte että he pettävät, jättävät ja hylkäävät? Miksi tuo typerä akka kantaa ihmisen nimeä, jonka oletetaan hylkäävän tämä? :DDD
Yksikään nainen ei saisi kehuja siitä että hoitaa perheen asioita, SE ON ITSESTÄÄNSELVYYS. Miehet saavat aina kaiken kunnian!
Kaikki noista Apulannan tyypeistä vaikuttaa perheihmisiltä. Nostan heille hattua, arvostavat Suomalaista kulttuuria.
No kyllä pystyy, kun tilanne vaatii. Tuttu mies on huolehtinut maatilasta ja lapsista yksin vaimon kuoltua. Ikävä tuollainen ennakkoasenne sulla.
Tuukka on paras Apulannan basisti! Muilla ei ole samaa tunnelatausta siihen hommaan.
Ei kai kukaan luuserimies edes haluaisi kolmea lasta + sijaislapsi siihen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan.
Minä en sairastunut syöpään, mutta parantumattomaan, etenevään ja elämää hankaloittavaan sairauteen kuitenkin. Mieheni, jonka kanssa olimme olleet yli 20 vuotta yhdessä, ei kestänyt tätä. Hän juoksi joka ilta harrastuksissa ja lopulta aloitti sivusuhteen. Tätä ennen hän oli ollut vakaa ja perhekeskeinen.
Eli eipä onnistu kaikilta rinnalla seisominen.
Samanlainen kokemus. Yhdessä 10+ vuotta, sairastuin kroonisesti, kun lapsemme oli vauva. Mies aloitti uuden harrastuksen, hurahti siihen ja sivussa työkaveriinsa. Ero tuli ja iso pettymys, kun toinen ei tukenutkaan vastamäessä.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan.
Minä en sairastunut syöpään, mutta parantumattomaan, etenevään ja elämää hankaloittavaan sairauteen kuitenkin. Mieheni, jonka kanssa olimme olleet yli 20 vuotta yhdessä, ei kestänyt tätä. Hän juoksi joka ilta harrastuksissa ja lopulta aloitti sivusuhteen. Tätä ennen hän oli ollut vakaa ja perhekeskeinen.
Mun kaveri sairastui rintasyöpään niin sen miesystävä jätti sen. Miees snaoi suoraan ettei ikävä kyllä kestä tälläistä. Olivat muutaman vuoden seurustelleet. Kaverini onneksi parantui mutta olen vihannut tuota sen exää siitä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan.
Mun kaveri sairastui rintasyöpään niin sen miesystävä jätti sen. Miees snaoi suoraan ettei ikävä kyllä kestä tälläistä. Olivat muutaman vuoden seurustelleet. Kaverini onneksi parantui mutta olen vihannut tuota sen exää siitä lähtien.
No ei kannata myrkyttää itseään vihaamalla toista. Olisi tyytyväinen, että pääsi hänestä helposti eroon.
On tämä ketju. Toivon, että tähän ei nosteta isänmaan vapisevaa julistusta.
Mielenkiintoinen ennakko-oletus miehistä. Eli kun vaimo tilttaa, mies hylkää perheen ja lähtee baanalle? Joku ehkä noin tekeekin, mutta eiköhän ylivoimainen enemmistö ota vastuun.
Mun mies samassa tilanteessa jäi kotiin.
Pläräsi puhelintaan,makasi sängyssä tai huusi kuinka paska ihminen olen. Että häntä vituttaa koska olen sairas.
Hoidin kaiken yksin ilman apua.
Uhkaili sossuilla jos erosta tulin puhuneeksi.
Lopulta lähdin.
Toivottavasti karma hoitaa sen selkärangattoman.
Lapset vihaavat minua koska isä on hyvä tyyppi joka jäi tyhjän päälle ilman orjaa.
Minulla ei ole mitään arvoa koska olen sairas.
Se millainen on laadultaan elokuvaohjaajana ei suoraan kerro millainen on aviomiehenä.
Vierailija kirjoitti:
Se millainen on laadultaan elokuvaohjaajana ei suoraan kerro millainen on aviomiehenä.
Juu eikä se millainen oli nuorena. Vaikutti siltä koulussa että ei ota vastuuta mistään. Tappeli muiden kanssa kaupungilla. Käveli tukka silmillä pari numeroa liian isoissa housuissa laahustaen menemään. Skeittali vaan kaupungintalon ja veroviraston pihalla suihkulähteen luona. Oli tosi pelottavan näköinen ja oloinen.
Todella kurja juttu. En voi edes kuvitella miten paskalta tuollainen voi tuntua.