Myönnän, että olin väärässä Tuukka Temosen suhteen
Hän ottaa vastuun kun perheessä on paha tilanne ja tukee lapsiaan ja vaimoaan esimerkillisesti. Kaikki miehet ei tuohon pystyisi. Tosipaikassa totuus punnitaan ja Tuukka toimii miehekkäästi, eikä petä perhettään.
Olin väärässä hänen suhteensa. Olikin mies eikä poika.
Toivon heille kaikkea hyvää.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuukalle voimia, hänellä on varmaan prässi päällä nyt.
Miten niin, eikö juuri eilen ollut että vaimo on parantunut! Ja nyt saa työkyvyttömyyseläkkeenkin! Eikö sille nyt asia ole menneet vahvasti parempaan suuntaan?
Ei ole niin paskaa tilannetta, etteikö joku idiootti siitä saisi kateellista möyhötystä aikaiseksi. Ja ei, tuolla sairaudella ei ole minkäänlaisia parantumisen mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko miten vain todistat aloituksella, miten miehet ovat susia? :D Kehut miestä ihan peruskäytöksestä. Ja miten niin on mies? Ei kukaan kutsu naisea naiseksi jos tämä käyttäytyy hyvin, PÄINVASTOIN. Kun nainen mokaa, silloin korostetaan miten se johtuu naiseudesta. Miesten kohdalla miesten hyviä tekoja perustellaan miehuudella.
Tajuatko miten vinksahtanut koko aloituksesi on? Sama kun kehuisit naisia miten hei nyt tämä yksi ei juorunnut, siispä hän on hyvä ihminen! Naisten kohdalla ei todellakaan kehuta niitä jotka toimivat hyvin, vaan naisten kohdalla korostetaan vain ongelmia, draamaa ja juoruilua.
Miksi kutsutte miehiä PERHEEN PÄIKSI, jos kerta myönnätte että he pettävät, jättävät ja hylkäävät? Miksi tuo typerä akka kantaa ihmisen nimeä, jonka oletetaan hylkäävän tämä? :DDD
Yksikään nainen ei saisi kehuja siitä että hoitaa perheen asioita, SE ON ITSESTÄÄNSELVYYS. Miehet saavat aina kaiken kunnian!
Totta tämäkin.
Ylipäätään koko perhe on aivan uskomaton. Mitä rohkeutta ja avoimuutta. Itse varmaan käpertyisin kotiin ja itseeni. Mutta Temosten esimerkki näyttää upeaa mallia. Miksi kuolevan pitäisi piiloutua? Ja miksi sairaus ja kuolema pitäisi piilottaa? Maarit Feldt-Ranta sen tiivisti: "jonakin päivänä kuolen, mutta tänä päivänä elän". Meillä on kaikilla vain tämä hetki. Niin Olgalla kuin muillakin.