Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde, jossa ei ole tarkoituskaan muuttaa yhteen?

Vierailija
05.12.2024 |

Onko otsikon kaltainen järjestely miten yleinen tai löytyykö tällaisesta kiinnostuneita miehiä ylipäänsä? Parisuhde vois muuten kiinnostaa jos sopiva ihminen osuu kohdalle, mut rakastan asua yksin.

N32

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tuntuvat vänkäävän aina sitä vastaan, mitä nainen haluaa. Jos haluat suhteen, miehet vaativat fwb. Jos haluat olla lapseton, miehet vaativat lasta ja lähtevät mestästämään kohtua. Jos haluat elää erillään, niin mies vaatii avoliittoa

On paljon miehiä, jotka haluavat panoa ja jotain satunnaisia äitipalveluja, esim. halailua ja sen sellaista. Mutta kun törmäät tällaiseen mieheen tinderissä ja kuuntelet hänen lutkuttavaa vonkaamistaan, niin huomaat pian, ettet itse oikeastaan haluakaan yhtään mitään, vaan olet täysin tyytyväinen juuri siihen, mitä sinulla on sinkkuna

Älä suunnittele liialti etukäteen, hyppää altaaseen ja katso mitä tulee vastaan

Vierailija
22/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tuntuvat vänkäävän aina sitä vastaan, mitä nainen haluaa. Jos haluat suhteen, miehet vaativat fwb. Jos haluat olla lapseton, miehet vaativat lasta ja lähtevät mestästämään kohtua. Jos haluat elää erillään, niin mies vaatii avoliittoa

On paljon miehiä, jotka haluavat panoa ja jotain satunnaisia äitipalveluja, esim. halailua ja sen sellaista. Mutta kun törmäät tällaiseen mieheen tinderissä ja kuuntelet hänen lutkuttavaa vonkaamistaan, niin huomaat pian, ettet itse oikeastaan haluakaan yhtään mitään, vaan olet täysin tyytyväinen juuri siihen, mitä sinulla on sinkkuna

ei siinä ole mitään sukupuolisidonnaista. Jos toinen kokee saavansa hyvän diilin niin haluaa enemmän ja samalla se toinen saa huonomman diilin ja haluaa vähemmän. Korkeemman tason mies haluaa alemman tason naisilta vain fwb. Matalamman tason mies haluaa naimisiin sitoakseen korkeamman tason naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun annat miehelle mitä hän pyytää, olet liian helppo, ja hän ei halua enää sitäkään

Vierailija
24/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei siinä ole mitään sukupuolisidonnaista. Jos toinen kokee saavansa hyvän diilin niin haluaa enemmän ja samalla se toinen saa huonomman diilin ja haluaa vähemmän. Korkeemman tason mies haluaa alemma

Vain narsisti ajattelee näin. Ja miehet eivät tajua "tasoista" hölkäsen pöläystä. Ihan turhaan yritätte monimutkaistaa yksinkertaista prosessia, missä itse asiassa te olette se turhake-osapuoli

Vierailija
25/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes parikymmentä vuotta olemme eläneet naapureina. Ja jos asuisimme samassa taloudessa olisimme jo eronneet.

Kummalakin on vapaa pääsy toisen asuntoon ja kyläilemme toistemme luona.

Kesämökki meillä on kuitenkin yhteinen.

Seurustelun alkuaikoina puhuimme yhteen muutosta, minulla oli käsitys, että pitää muuttaa yhteen, koska niin on tapana.

Kun juttelimme asiasta minäkin aloin ajattelemaan, on parempi olla naapuri. Myin oman edellisen asuntoni ja ostin oman asunnon miesystäväni läheltä.

Olemme voineet pitää esim yhteistä autoa, koska se käy helposti. 

Yhteisiä lapsia meillä ei ole.

suosittelen

Vierailija
26/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes parikymmentä vuotta olemme eläneet naapureina. Ja jos asuisimme samassa taloudessa olisimme jo eronneet.

Kummalakin on vapaa pääsy toisen asuntoon ja kyläilemme toistemme luona.

Kesämökki meillä on kuitenkin yhteinen.

Seurustelun alkuaikoina puhuimme yhteen muutosta, minulla oli käsitys, että pitää muuttaa yhteen, koska niin on tapana.

Kun juttelimme asiasta minäkin aloin ajattelemaan, on parempi olla naapuri. Myin oman edellisen asuntoni ja ostin oman asunnon miesystäväni läheltä.

Olemme voineet pitää esim yhteistä autoa, koska se käy helposti. 

Yhteisiä lapsia meillä ei ole.

suosittelen

Jonkun verran on joutunut selittelemään tätä meidän kuviota. Meidät mielletään, niin vahvasti yhteen kuuluviksi pariksi.

Vierailija
27/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu, ja olen miettinyt, onko tämmöisestä kiinnostuneita naisia. Ilmeisesti sitten on. m46

Ehdottomasti parasta tässä vaiheessa elämää. N52.

Vierailija
28/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää ikinä naisen kanssa saman katon alle. Jokainen parisuhde mennyt vain huonompaan suuntaan yhteenmuuton jälkeen.

Vierailija
29/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää ikinä naisen kanssa saman katon alle. Jokainen parisuhde mennyt vain huonompaan suuntaan yhteenmuuton jälkeen.

Koiraiden läsnäolo tutkitusti stressaa naaraita ja poikasia

30/30 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Mun serkku teki asiat vähän eri järjestyksessä: seurusteli, sai lapsen, meni naimisiin ja muutti yhteen.

?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän