Linnan juhlat 2024 OFFICIAL
Virallinen seurantaketju vuoden 2024 Linnan juhlille. M28
Kommentit (3470)
Hienoa, että siitä Kekkos ajan pönötyksestä on päästy. Ja uudistettu ohjelmaa ja ympäristöä tähän päivään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Aurin olemus nyt edusta
Meikki on kuin isosiskon meikkipussille päässeellä pikkutytöllä. Olen kuvien perusteella pitänyt häntä hoikkana, mutta näytti aika pönäkältä.
On ihan tavallinen ihminen eikä mikään missi.
Ruotsin kieli on tuotu nyt voimakkaammin esille.
Vierailija kirjoitti:
Kuka valitsee musiikin ja artistit juhlaan? Aina samat naamat ja vanhat biisit.
Ei todellakaan ole samoja 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappu Pimiän mekko on outo siinä mielessä koska napa näkyy.
Samaa mietin, että miksei ole teipannut napaa piiloon. ruman näköinen vaakasuora napaviiva. Satiini on materiaalina armoton.
Vartaloa muokkaava body olisi pitänyt olla mekon alla. Oli aika halvan näköinen, kun napa näkyi läpi.
Ja se bodykin imeytyy sinne napavekkiin, kun on tarpeeksi syvä poimu. Teippaus olisi varma keino peittää napakanjoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä veteraaniosuutta ei näytetty aiemmin ja nyt linnaa suorana.
Hyvä, että heitä näytetään edes nauhalta, kun eivät muuten saaneet kunniaa osallistua Suomen itsenäisyyspäivän pääjuhlaan.
Pappani osallistui maanantain tilaisuuteen ja oli tosi tyytyväinen. Mihinkään iltajuhlavastaanottoon ei olisi kuulemma missään tapauksessa jaksanut raahautua, kunto on jo sellainen että seitsemältä pitää päästä nukkumaan.
Ei poista sitä tosiasiaa, että mukana oli heitäkin, jotka olisivat mieluummin osallistuneet itsenäisyyspäivien pääjuhlaan nyt itsenäisyyspäivänä. Ehdottomasti kaikille halukkaille olisi tullut antaa mahdollisuus itse päättää osallistumisestaan.
Upea ja vaatimaton presidentin puoliso ja kaunis puku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Valse Triste aiemmin soitettu linnan juhlissa? Minä en ainakaan muista. Tuntuu aika kummalliselta valinnalta, sehän on kirjaimellisesti surun valssi joka sävellettiin näytelmään nimeltä Kuolema.
Kaunishan se on, mutta...
Eikö Tonava kaunoisella ole yleensä tanssi aloitettu.
Niinhän se on tainnut olla. Mutta mietiskelin, onko Valse tristeä ylipäätään soitettu linnan juhlissa. En vaan itse osaa erottaa tuota kappaletta siitä kontekstista, että se on kuoleman valssi. Tuntui jotenkin oudolta.
On soitettu Niinistön aikanakin.
Vierailija kirjoitti:
Laulaako Wiskari Tuntemattoman Potilaan? Sitten selitti siirtyy notkuvien pöytien ääreen vetämään uhanalaista riekkoa ja ylikallista boolia, nauramaan mahat rytkyen ja toisiaan olalle kaverillisesti taputellen.
Olette niin ihanan katkeria ja kateellisia ja harhaisia ja vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin näissä kutsuissa siitä, että kutsuttujen monikulttuurisuus näkyi siinä, että oli paljon saamelaisia ja myös jonkin verran romaaneja.
Kunpa sama näkyisi suomalaisissa mainoksissakin nykyisen mustavalkoisuuden asemesta.
"Blame it on the Boogie" ei enää taida soida. Kuului pitkään repertuaariin.
Kovalaisen vaimo sairastunut, voi harmi. Heikki on muuten tosi symppis.
Vierailija kirjoitti:
Illan komein...naisadjutantti <3
Näyttäisi olevan komentajakapteeni ja sotatieteiden maisteri, aikas hot 😍🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Aurin olemus nyt edusta
Meikki on kuin isosiskon meikkipussille päässeellä pikkutytöllä. Olen kuvien perusteella pitänyt häntä hoikkana, mutta näytti aika pönäkältä.
On ihan tavallinen ihminen eikä mikään missi.
Sen kyllä todella huomaa...
Gogi saisi olla vähän asiallisempi eikä koheltaa.
Miksi Jennillä oli taas peruukki? Täh?!
Toi sakset jonoon ja poistettiin paikalta.