Linnan juhlat 2024 OFFICIAL
Virallinen seurantaketju vuoden 2024 Linnan juhlille. M28
Kommentit (3470)
Hyvät bileet. Toivottavasti viina riittää. On meinaa niin paljon persuja juhlistamassa itsenäisyyttä.
Minusta ei olisi kättelemään 1800 ihmistä. Olen hoodeewee.
Vierailija kirjoitti:
Missä Purran Riikka? Ei mielestäni näkynyt ollenkaan.
Sammunut vessaan.
Linnan juhlien anti tänä vuonna oli omalle kohdalleni se, että tajusin, etten ehkä olekaan hetero...t: nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ymmärrä, miksi Vesala on nykyään "virallinen" Finlandia laulaja. Meillä on iso joukko koulutettuja ammattilaulajia, joista luultavasti jokainen laulaisi paremmin. Finlandia on upea teos.
Oliko niin että hänen laulamana liittyi jollain tavalla siihen uusimpaan Tuntematon Sotilas -elokuvaan tai sitten Suomi 100 -juhliin ja jäänyt siten tämän Finlandian laulajaksi?
Lauloi ensimmäisen kerran Finlandian lätkämestaruuden voittokarkeloissa. Sinne olisi saanut jäädäkin.
Bändin mitään sanomaton laulanta iskee Stubbiiin? "Joo, mä rakastan sua ja sä mua."
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö presidenttipari seuraavaksi taikatemppuja?
Persuille on ohjelmassa ongintaa ja ääntenkalastusta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä mysteerinen naisadjutantti on nimeltään?
Anna Eronen
https://www.presidentti.fi/kanslia-ja-yhteystiedot/tasavallan-president…
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä on tapahtunut haastatteluille? Ennen kysyttiin mitä itsenäisyys merkitsee ja nyt että mitä kutsu linnaan sinulle merkitsee. Apua mitä ******. Haastattelijat on kuin jossain random kokkareilla ja eivät edes ymmärrä toivottaa hyvää itsenäisyyspäivää.
Ei. Ennen kysyttiin että miltä tuntuu täällä tungoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vappu Pimiän mekko on outo siinä mielessä koska napa näkyy.
Samaa mietin, että miksei ole teipannut napaa piiloon. ruman näköinen vaakasuora napaviiva. Satiini on materiaalina armoton.
Vierailija kirjoitti:
Hieman sekava lähetys Ylellä. Pompitaan ihmeellisesti paikasta toiseen. Jutut jätetään kesken jne
Joo jotenkin tosi kompelöä kuvaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno, sivistynyt, kansainvälinen ja rento, välitön presidenttipari meillä. Upea tanssikin.
Kyllä. Ihanaa katsoa heitä. Voimme olla ylpeitä presidenttiparistamme.
... No ovatko oikeasti sen sivistyneempiä kuin KESKIVERTOIHMISET? Eivät varmaan käy edes vessassa.
illan teemana naisten väkivalta
On meillä tyylikäs ja ihmisläheinen presidenttipari. Poissa on NL-aikainen pönötys ja tuijotus.
Mitä toi Vesala on vetänyt? Kattokaa sen silmiä.
Vierailija kirjoitti:
Mestarit Tynkkynen ja Wigelius NAM. Suklaakarkkeja!
Ne ulkkarit vie meidän persumiehet!! Niisk.
Onko tässä nyt ollut tarkoituksena muuttaa ihan kaikki, valaistuksesta musiikkiin ja jopa kakkuihin? Siis miksi? "Koska mä voin" vai onko tällä jokin tärkeämpi merkitys?
Sori, en vaan tajua. Linnan juhlat ovat olleet aika muuttumattomat (tai ainakin hyvin hitaasti muuttuvat) niin kauan kuin muistan. Ei sillä että minulle olisi erityisen tärkeää, mitä linnan juhlissa tarjotaan tai mihin paikkaan orkesteri sijoitetaan. Tuntui vain melkeinpä koomiselta änkyrämeiningiltä, että kaikesta täytyy tehdä erilaista ja omaleimaista.
Vierailija kirjoitti:
Vanhukset makaa märissä vaipoissa kun eliitti ahmii riekkoja.
Veteraanit saa juhlia kotonaan. Olisivat olleet Stubukalle aivan liian hitaita. Pääasia että paikalle on Nalle, Hjallis, Kokoomuksen edustajat, Stubbin kaverit ja Susanne työkaverit. Unohtamatta triathlonisteja ja marginaalilajien urheilijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Valse Triste aiemmin soitettu linnan juhlissa? Minä en ainakaan muista. Tuntuu aika kummalliselta valinnalta, sehän on kirjaimellisesti surun valssi joka sävellettiin näytelmään nimeltä Kuolema.
Kaunishan se on, mutta...
Eikö Tonava kaunoisella ole yleensä tanssi aloitettu.
Niinhän se on tainnut olla. Mutta mietiskelin, onko Valse tristeä ylipäätään soitettu linnan juhlissa. En vaan itse osaa erottaa tuota kappaletta siitä kontekstista, että se on kuoleman valssi. Tuntui jotenkin oudolta.
Ei se seurapiirivalssi kai ole, mutta suomalaisena tunnettu teos ja pressaparina voi tanssia.
Juhlien mukaiset kyssärit. Nämä on Stubbin kaveribileet, ei itsenäisyyspäivänjuhlat.