Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luetellaan sinkkuuden hyviä puolia

Vierailija
05.12.2024 |

Aloitan.

Henkinen vapaus.

Kommentit (231)

Vierailija
61/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä enemmän tilaa nukkua.

Vierailija
62/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ruikutusta, ei nalkutusta, ei hössötystä, ei draamaa.

Tässähän se on hienosti summattuna.

M41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus olla oma itseni kaikissa tilanteissa.

Vierailija
64/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse miellyttää puolisoa eikä miettiä, että kelpaanko miten kauan vai onko sillä jo uus kiikarissa.

TÄmä. On muuten helv### kuormittavaa, jos puoliso antaa vielä kokoajan ymmärtää, että on liipasimen alla. Näen painajaisia vielä näin 4 vuoden jälkeenkin. Lopulta lähdin siis itse, kun puoliso uhkaili kokoajan, että jos en ole ja näytä siltä ja tältä niin hankkii toisen. Välillä jo olikin kuulemma uusi katsottuna. 

Vierailija
65/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi selitellä mitään, Ei koskaan häiritse toista tekemisillään, Sohva on nyt minun käytössä, Kukaan ei naputa syömisistäni, Ei tarvi kokata, Ei tarvi pestä kuin omat pyykit ja silloin kun haluaa, Kukaan ei valita kun jääkaapin ovi on auki maidon kaatamisen ajan, Suihku on aina minun ja kylpyhuone ei ole enää höyrysauna, Nurmikko saa olla leikkaamatta ja lumi luomatta, saa nukkua koska vaan ja missä vaan, Kukaan ei lähetä vihaisia mustasukkaisia viestejä, Ei tarvitse itkeä toisen ilkeyden takia, Kukaan ei käytä hyväksi taloudellisesti, Saa ostaa mitä haluaa ja kukaan ei kyttää kateellisena rahan käyttöä. Kun on ripuli, niin kukaan ei ole nauramassa tai haukkumassa. Nämä nyt ainakin. 

Suurin osa tuosta sun listasta ei kyllä kuulosta normaalilta parisuhteelta.

Vierailija
66/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei painostusseksiä

Tämä oli nyt 100% naisen näkökulmasta, miehistä tuo on 100% negatiivinen asia.

Ei pidä paikksnsa. Minun ex mies piti seksiä velvollisuutena. Sitä kun aikansa hoki, niin tuli selväksi. 

Vierailija
67/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei käytä taloudellisesti hyväkseen.

Mutta ei myöskään elätä, ei vie shoppailemaan, ei anna upeaan autoon avaimia, ei vie ihaniin paikkoihin syömään, ei vie matkoille, jne....

Huono vitsi. 

Vierailija
68/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt useampi vastaaja mainitsee sen, ettei tarvitse harrastaa seksiä. Mielenkiinnosta kysyn, tiesittekö aina ettette pidä seksistä vai selvisikö se vasta jossain parisuhteessa? 

Vierailija
69/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä istun alasti,kippaan kaljaa ja jauhan paskaa täällä,perheellisenä tuskin onnistuisi.

Vierailija
70/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole mitätöimässä eikä ignooraamassa ajatuksia, mielipiteitä ja tekemisiä. Eikä myöskään pitämässä niitä tyhminä ja vääränlaisina. Eikä kukaan anna sun itsellesi ostamaa konvehtirasiaa naapurille "koska pitihän sitä nyt jotenkin muistaa ja nehän on ihan pahoja kjeh kjeh!"..

Ei kiitos enää ikinä parisuhdetta.

Vierailija
71/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei käytä taloudellisesti hyväkseen.

Antigen är du stödtagare eller har inte hört om den finska staten.

sössön sössön sönköti sönk

Vierailija
72/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi selitellä mitään, Ei koskaan häiritse toista tekemisillään, Sohva on nyt minun käytössä, Kukaan ei naputa syömisistäni, Ei tarvi kokata, Ei tarvi pestä kuin omat pyykit ja silloin kun haluaa, Kukaan ei valita kun jääkaapin ovi on auki maidon kaatamisen ajan, Suihku on aina minun ja kylpyhuone ei ole enää höyrysauna, Nurmikko saa olla leikkaamatta ja lumi luomatta, saa nukkua koska vaan ja missä vaan, Kukaan ei lähetä vihaisia mustasukkaisia viestejä, Ei tarvitse itkeä toisen ilkeyden takia, Kukaan ei käytä hyväksi taloudellisesti, Saa ostaa mitä haluaa ja kukaan ei kyttää kateellisena rahan käyttöä. Kun on ripuli, niin kukaan ei ole nauramassa tai haukkumassa. Nämä nyt ainakin. 

Itseasiassa tuo kuulostaa valitettavan normaalilta ja tavanomaiselta parisuhteelta. Kaiketi niitä hyviäkin on, mutta..

Vierailija
73/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä kaikki käy nopeammin ts. voi tehdä kaiken hitaammin ja rennommin, kun toinen ei ole paikalla. En edes tiedä, mihin tämä perustuu. Jos työmäärä on sama ja asunto koko ajan sama. Miksi yksinollessa kaikki sujuu helpommin? Eikö sen pitäisi olla toisin päin eli töitä olla tuplasti, kun on tehtävä myös ne miesten työt? Moni eronnut nainen on ihmetellyt samaa. 

Jep. Miksikähän ne työt ei ole lisääntynyt, vaan ainoastaan vähentynyt.

Vierailija
74/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin väkivaltaa mustasukkasilta miehiltä, vaikka itse pettivät, niin luulivat et kaikki naiset pettää heidät, huoh.

Vierailija
75/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffailen ketä haluan, koska haluan. 

Vierailija
76/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se kumppani olisikin mukava ja sopiva alussa. Mutta sitten suvussa piilevä wt puskisi pintaan jossain kriisissä tai pahmmillaan sairastuisi tahi makaisi vihanneksena ennen kuolemaansa. Voisi vituttaa koska moraali ei anna periksi luovuttaa myötä- eikä vastamäessä. Hankalalla luonteellani homma vedetään sitten katkeraan päätyyn saakka ja 25% yli, näyttöjä minulta löytyy. Siksi pidän pariutumiskynnyksen korkealla.

Suunnilleen näin olen yrittänyt ajatella, kun ero on harmittanut. Miehen wt-geenit aktivoituivat oikein rankemman kautta. 

Vierailija
77/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa tuo kuulostaa valitettavan normaalilta ja tavanomaiselta parisuhteelta. Kaiketi niitä hyviäkin on, mutta..

Se, että jokin asia on valitettavan yleistä ei kuitenkaan tarkoita samaa, että se olisi normaalia käytöstä.

Vierailija
78/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väkivallan uhkaa. Kukaan ei syö ruokiasi jääkaapista. 

Vierailija
79/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nyt useampi vastaaja mainitsee sen, ettei tarvitse harrastaa seksiä. Mielenkiinnosta kysyn, tiesittekö aina ettette pidä seksistä vai selvisikö se vasta jossain parisuhteessa? 

Minä todellakin pidän seksistä ja nimenomaan ja vain parisuhteessa (yhdenyönpanot ei ole mun juttu), mutta minulta halut vie se ettei mies arvosta/kunnioita vaan pitää itsestäänselvyytenä jonka yli voi kävellä eikä mistään sovitusta menostakaan tarvitse pitää kiinni. Lisäksi minä tarvitsen paljon yhteistä aikaa ja sellaista arkihellyyttä ja -romantiikkaa jolloin ei tarvitse arvailla kuinka paljon mies tykkääkään.

Tarkennan vielä, että nimenomaan tarvitsen niitä pieniä tekoja ja eleitä, jotka paljastaa toisen olevan yhtä täysillä mukana ja ihan yhtä ihastuksissaan minusta mitä minä olen hänestä. Siis just niitä joita ei rahalla voi ostaa. En kaipaa myöskään yhtään mitään tyhjiä sanoja.

Vierailija
80/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti koti jossa tavarat järjestyksessä ja kaunis sisustus ilman mitään epämääräistä tavaraa, joka tekee tilasta levottoman. 

Rauhaisa elinympäristö. Tv ei huuda illoin eikä kukaan keskeytä tekemisiäsi. Saa halutessaan vai olla möllöttää, ei ole pakko suorittaa. 

Ei tarvetta pienimmillekään kompromisseille.

Ei tarvitse tavata kuin omia läheisiä/ sukulaisia. Voi kutsua kotiinsa ketä vaan milloin vaan hetken mielijohteesta, tai olla kutsumatta kotiinsa ketään kuukausiin. 

Saa nukuttua rauhassa kunnolla. Kukaan ei ähise, ei kuorsaa, ei ravaa vessassa, jääkaapilla, toisen puhelimella olo/ puhelimen valo vieressä ei häiritse kun yrität saada unta.

Rahaakin säästyy enemmän yksin asuessa ja kotityötä on vähemmän, aikaakin siis säästyy. Ei tarvitse olla koko ajan jääkaappia täyttämässä, sillä kauppa-asiointiinkin menee vähemmän aikaa. 

Niin, en enää koskaan muuta yhteen kenenkään kanssa. Ei siinä ollut mitään järkeä. Parisuhde muutenkin mielestäni yliarvostettu.