Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luetellaan sinkkuuden hyviä puolia

Vierailija
05.12.2024 |

Aloitan.

Henkinen vapaus.

Kommentit (231)

Vierailija
21/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisi harrastaa seksiä vapaasti kivojen miesten kanssa silloin kun haluaisi.

Et ole niin kiva mies kuin luulet

En luule olevani minkäänlainen mies, vain seksuaalisesti turhautunut nainen.

Vierailija
22/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tehdä asiat juuri kuten itse haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä saa silloin kun sitä haluaa, eikä tartte kinuta.

Vierailija
24/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma tupa, oma lupa.

Vuokrakämpässä hyvin rajoitettua kaikki.

Vierailija
25/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jättää sukat lattialle

Ei tarvitse vierailla puolison typerien sukulaisten luona

Luojan kiitos nämä tapaukset pysyvät sinkkuina!!!

Vierailija
26/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä puoli on ettei tarvii mennä jouluna naisen sukulaisiin typerää joulua viettämään.

Miksi luulet että suheessa oleva joutuisi muka menemään, minä sanon ainakin "vitut tulen sinne, mene yksinäs jos huvittaa".

Ei suhde tarkoita aina, että pitää olla joku super luuseri tossun alla oleva lapanen.

Vierailija
27/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei painostusseksiä

Tämä oli nyt 100% naisen näkökulmasta, miehistä tuo on 100% negatiivinen asia.

Vierailija
28/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei käytä taloudellisesti hyväkseen.

Mutta ei myöskään elätä, ei vie shoppailemaan, ei anna upeaan autoon avaimia, ei vie ihaniin paikkoihin syömään, ei vie matkoille, jne....

Vierailija
29/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä saa silloin kun sitä haluaa, eikä tartte kinuta.

Tässähän puhuttiin sinkkuuden hyvistä puolista? Seksiähän ei silloin saa juuri koskaan, eikä mistään?

Vierailija
30/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ikisinkkumies eli en ole koskaan seurustellut joten en tiedä millaista on elää parisuhteessa. Toki tähän sinkkuuteen tottuu ja minusta tuntuisi jopa oudolta asua jonkun kanssa samassa asunnossa. Koen olevani itsenäinen ja vahva mies kun pärjään ja pystyn elämään ilman naista. 

Sinkkuudessa on hyvää se että saan itse päättää asioistani ja elämästäni. Myös se on hyvää että töistä kun palaan kotiin niin saan olla kotona rauhassa, ei ole kukaan puhumassa minulle täällä.

M33

Vierailija
31/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta tää kirjoittaa seuraavaan keskusteluun "rahat ei riitä mihinkään, miten muilla on rahaa autoihin ja matkoihin ja vaikka mihin", että onko tämä nyt sitten hyvä puoli vai ei?

Vierailija
32/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole napisemassa jos ryystän maitoa suoraan tölkistä, tai jos kusen suihkussa.

Jos tiedän että vieraita on tulossa, silloin toki tarjoan kahvimaidot "puhtaasta" tölkistä, enkä lirauttele suihkussa muualla kuin kotonani.

Vierailija
33/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse tapella kotitöistä, rahasta, ajasta, mistään.

Niin kun tekee 100% kaiken itse, maksaa 100% kaiken itse, eikö olisi vähän helpompaa, kun kotityöt ja kulut olisi vain 50% per henkilö?

Vierailija
34/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi selitellä mitään, Ei koskaan häiritse toista tekemisillään, Sohva on nyt minun käytössä, Kukaan ei naputa syömisistäni, Ei tarvi kokata, Ei tarvi pestä kuin omat pyykit ja silloin kun haluaa, Kukaan ei valita kun jääkaapin ovi on auki maidon kaatamisen ajan, Suihku on aina minun ja kylpyhuone ei ole enää höyrysauna, Nurmikko saa olla leikkaamatta ja lumi luomatta, saa nukkua koska vaan ja missä vaan, Kukaan ei lähetä vihaisia mustasukkaisia viestejä, Ei tarvitse itkeä toisen ilkeyden takia, Kukaan ei käytä hyväksi taloudellisesti, Saa ostaa mitä haluaa ja kukaan ei kyttää kateellisena rahan käyttöä. Kun on ripuli, niin kukaan ei ole nauramassa tai haukkumassa. Nämä nyt ainakin. 

Vierailija
35/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa jää säästöön. Töissä kaikki ukkomiehet perseauki mutta mulla poikamiehenä rahaa kuin rosvopäälliköllä vaikka sama 2000€/kk nettopalkka 👍

M38

Vierailija
36/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelen tätä nakkena sohvalla löhöillen ja kaljaa kitaten

Laita vaatteet päälle, perverssi.

Vierailija
37/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Voi extempore ottaa työpaikan vastaan vaikka Inarista ja muuttaa sinne. 2. Voi vapaammin tutustua vastakkaisen sukupuolen edustajiin kun kukaan ei ole mustasukkainen 3. Voi flirttailla muiden sinkkujen kanssa 4. Ei tarvitse selitellä jos juhlat venähtää ja ei tuu yöksi kotiin (huom ei oo itselle koskaan käynyt näim :D) 5. Voi päättää että tänä talvena lomaillaan paikassa x, kysymättä kumppanin mielipidettä asiaan (okei olishan se seurakin kivaa tbh) 6. Kukaan ei syö mun herkkuja jääkaapista ku oon muualla 7. Saan nukkua vaikka puoleen päivään ilman että toinen soimaa siitä

N

Vierailija
38/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse huomioida toisen aikatauluja

Vierailija
39/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma tupa, oma lupa.

Vuokrakämpässä hyvin rajoitettua kaikki.

Ja tämä liittyi sinkkuuteen miten? Kyllä se elämä joka tapauksessa on hyvin paljon vapaampaa sinkkuna oli vuokralla tai ei. 

Vierailija
40/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei myöskään elätä, ei vie shoppailemaan, ei anna upeaan autoon avaimia, ei vie ihaniin paikkoihin syömään, ei vie matkoille, jne....

Olen eri, mutta minä ainakin elätän ihan itse itseni, käyn töissä ja saan siitä palkkaa. Shoppailen ja matkustan jos sille tuntuu. Auto on jo vähän vanha toyota mutta tykkään siitä silti. Ja sekin on ihan oma.