Pitkälle lenkille lähtijöitä? Itse teen päivällä puolentoista tunnin lenkin.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Menkää te pakkaseen valuttamaan räkää poskille. Itse teen kovan salitreenin, 45 min.
Siinä pierun ,hien ja paskanhajun salissa heh loppuuko happi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää te pakkaseen valuttamaan räkää poskille. Itse teen kovan salitreenin, 45 min.
Itse teen illalla vielä lihaskuntotreenit. -sama joka käveli 2 t 40 min
Olet ylikunnossa. Negatiivinen vaikutus.
Ihan normi kunto. Tavallinen kävely rennolla nopeudella, normaalia arkiliikuntaa. Metsästäjä-keräilijöille esim. aivan tavallinen päivämatka. Enemmän tuli töissä liikuntaa, kun tein jakeluhommia.
Käyn joka toinen aamu 10km reippaalla kävelylenkillä ja joka toinen aamu teen kotijumpan venyttelyineen. Teen nämä aikavälillä klo 6-8 ja klo 9 alan tekemään töitä.
N53, 169/57
Kommenttien pahantahtoisuus välittyy selkeästi.
Ap:ta ei paljon työnteko rasita, mutta senkus juokset kehää.
Vierailija kirjoitti:
Ap:ta ei paljon työnteko rasita, mutta senkus juokset kehää.
Mistä tiedät, mitä vastuksia ap:lla on? Lenkkeily voi olla tekijä, joka pitää elämässä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kommenttien pahantahtoisuus välittyy selkeästi.
Kadehtikaa, kadehtikaa. Viekää tuhkatkin pesästä. Se luonnistuu.
Ihme kommentteja.
Ja kyllä ihan normi työssäkäyvät perheelliset ihmiset ehtivät lenkille. Itse olen työssäkäyvä perheellinen ja ehdin lenkkeillä ja sen lisäksi vielä käyttää ihan liikaa aikaa palstan ja instagramin selailuun! Jos en roikkuisi näissä niin paljoa, niin ehtisin varmasti tehdä paljon muutakin hyödyllistä kuin liikkua 😅
Vierailija kirjoitti:
Selvästi ette käy töissä eikä teillä ole perhettä huollettavana XDD
Hoitovapaa. Taapero viihtyy rattaissa sen kymmenen kilsaa, kun välillä päästää kävelemään hetkeksi. Lapsukainen oppii samalla liikunnan mallin.
Kovuus on se mitä haetaan, ei ulkonäkö. Se että kykenee lyömään kaiken mikä tulee vastaan ja murskata se pieniksi kappaleiksi paljain käsin.
Se on urheilun ydin ja sydän. Urheilu pohjaa sodankäynnin taitoon aina antiikin ajoista lähtien.
Urheilulla ei ole pohjimmillaan mitään tekemistä terveyden kanssa tai kauneuden.