Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun lapsilla on luonnostaan likaisen väriset hiukset ja annan heidän värjätä

Vierailija
05.12.2024 |

Eli jokainen tyttöni oli pienenä vaalea pellavapää ja iän myötä jokaiselle on tullut sellainen "likainen" vaaleahko tukka. Teinityttöni on jo muutaman vuoden  värjäillyt hiuksiaan platinablondiksi mikä sopiikin hänelle hyvin ja nyt nämä kaksi nuorimmaista, ala-asteikäiset, ovat pyytäneet hiuksiinsa vaaleaa ja olen alkanut raidoittamaan heidän hiuksiaan. Niin ettei väri osu päänahkaan. 2 kertaa vuodessa. Onko paha?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö likaisen vaalea ole ihan nätti väri, etenkin lapsilla, joilla yleensä on iho hyvässä kunnossa? Miksi hiusvärin pitäisi olla selkeästi jotain väriä? En itse antaisi lapsen värjätä. Mutta olen lukenut, että haitallisimpia värejä ovat tummat hiusvärit.

Vierailija
22/28 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap miellät lapsen luonnollisen hiustenvärin likaiseksi ja keinotekoisen platinablondin puhtaaksi?Eikö se ole oikeasti juuri toisinpäin. Lisänä ikuinen juurikasvun värjäyskierre ja lopulta lähes kärähtänyt  takkupehko. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä tukkakysymyksissä kannattaa aina hetki miettiä asiaa useammastakin näkökulmasta:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005607938.html

Pienet tytöt (ja isommatkin) ovat aina nättejä.

Omilleni sanoin aina niin pienestä pitäen.

Toinen värjäsi tai sävytti hiuksiaan aikuisena jonkun vuoden, toinen ei koskaan. - Ovat nättejä edelleen kumpainenkin.

Vierailija
24/28 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä onkaan aiheenasi ap? Se että sinulla on lapsia? Se että lastesi hiukset ovat tietyn väriset?

Etkö osaa lukea? Se, että onko suositusten vastaisesti alle 16-vuotiaiden hiusten vaalentaminen ihmisten mielestä ok vai ei, kun väri laitetaan niin ettei kosketa päänahkaa.

Roikotatko niitä muksujasi nilkoista, kun valat myrkkyjä päihin?

Vierailija
25/28 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole vielä eläissäni nähnyt luonnostaan likaisen värisiä hiuksia missään, mutta näköjään täällä on osa mammoista niin rakastavia omia lapsiaan kohtaan, että näkevät niiden hiukset likaisen värisinä.. 

Vierailija
26/28 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole vielä eläissäni nähnyt luonnostaan likaisen värisiä hiuksia missään, mutta näköjään täällä on osa mammoista niin rakastavia omia lapsiaan kohtaan, että näkevät niiden hiukset likaisen värisinä.. 

Tule katsomaan mun hiuksia. Näyttävät pestyinäkin rasvaisilta, kun väri on niin ruma.

Vierailija
27/28 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin värjäilin ja vaalentelin paljon liian nuorena hiuksia ja nyt minulla on lopun ikääni autoimmuunisairaus,  jonka yksi laukaiseva riskitekijä on hiusvärit. Sanompahan vaan,  olkaa varovaisia myös kynsilakkojen suhteen.

Vierailija
28/28 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että äidin mielestä lapsien hiusten väri on ruma, ei tee lasten hiusten värjäyksestä sen hyväksyttävämpää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme