Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder, kusetus haiskahtaa?

Vierailija
05.12.2024 |

En voi uskoa että 30 vuotiaana miehenä voisi olla niin huonosti tarjontaa paikkakunnalla joka on n. 50 kilometrin päässä Helsingistä. Asukkaita riittää ja tinderin käyttäjiä. Aktivoin profiilin noin 2 vuoden käyttämättä olemisen jälkeen ja pienen selauksen jälkeen jo sanoo että pitäisi nostaa säde isommaksi kuin 10 kilometriä. En nyt aio naisen perässä ajella sentään, ennenkin on toiminut tällä tähtäimellä ja käynyt treffeillä/muulla vastaavalla.

Onko muilla vastaavaa tuon kanssa? Onko tässä nyt tarkoitus rahastaa käyttäjiä että ostavat jotkut platinat? Minä en ainakaan p*llusta aio maksaa.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Tinder on mennyt ihan oudoksi. Latasin sen tänä vuonna vuosien tauon jälkeen ja tykkäykset herättivät ihmetystä. Ekat pari päivää tuli paljon hyviä mätsejä, sen jälkeen loppui kuin seinään. Saamieni tykkäysten määrä kuitenkin kasvoi koko ajan. Epäilen että minä en näkynyt enää niille joista tykkäsin. Ja olen siis nainen. En aio enää Tinderiin mennä, seuraavaksi harkitsen jotain muuta sovellusta.

Eikö sulle kelvannut kukaan? Oikeesti?

Vierailija
22/45 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää baariin ja vedätte niitä yhden illan juttuja kunnes löytyy se oikea. Niin se ennenkin toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderis kaikki yli 40 v naiset haluaa että miehellä on yli 50 tonnin tulot nettona. Olen tavannut naisia ja antoivat pakit koska olin pelkkä raksamies pienillä tuloilla

Vierailija
24/45 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Tinder on mennyt ihan oudoksi. Latasin sen tänä vuonna vuosien tauon jälkeen ja tykkäykset herättivät ihmetystä. Ekat pari päivää tuli paljon hyviä mätsejä, sen jälkeen loppui kuin seinään. Saamieni tykkäysten määrä kuitenkin kasvoi koko ajan. Epäilen että minä en näkynyt enää niille joista tykkäsin. Ja olen siis nainen. En aio enää Tinderiin mennä, seuraavaksi harkitsen jotain muuta sovellusta.

Eikö sulle kelvannut kukaan? Oikeesti?

Noista mätseistä vai? No, heistä huimat kaksi avasi keskustelun. Toisesta totesin heti että ollaan liian erilaisia eikä kiinnostanut edes tavata, toisen kanssa tapailin hetken kunnes harmikseni totesin, että haemmekin eri asioita.

Miehet jotka eivät avaa keskustelua ovat minulle automaattisesti ulkona pelistä.

Vierailija
25/45 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis onhan toi pieni säde jos ei asu Helsingin ydinkeskustassa. Mä käytin Tinderiä aikoinaan (vuosia sitten) Keravalla asuessani ja kyllä ne alueen miehet oli hyvin äkkiä katsottu. N35

Mulla on etäisyys aina 2 km, matcheja 100. En asu Helsingissä.

Eli swaippaat myös itse oikeaan jokaisen profiilin? Koska sata matchiahan ei ole mikään keulimisen aihe vaan kertoo että ihminen ei tosiaan pahemmin valikoi. 

Jos swaippaisin jokaisen profiilin oikealle niin matcheja olisi lähemmäs 10 000. Siitä voit laskea sitten kuinka monta prosenttia menee oikealle.

Lapsikin ymmärtää, että tuossa on kyse pelkästä osumien keräilystä. Jokainen oikeasti suosittu sinkku ti

Ei ole. 90 % matcheista on mykkiä ja jäljelle jäävästä osuudesta treffikelpoisia on ehkä 2 %. Usein näistäkin toinen osoittautuu ääliöksi, joten tarvitaan 100 matchia, jotta löytyisi yksi hyvä.

Vierailija
26/45 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää baariin ja vedätte niitä yhden illan juttuja kunnes löytyy se oikea. Niin se ennenkin toimi.

Niin minäkin löysin vaimoni baarista. Baarit on ainoa paikka missä naisia voi tavata kunnolla.

Vierailija
27/45 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder - yksinkertaisten luusereiden kokoontumiskerho.

Vierailija
28/45 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään muista sovelluksista kokemusta? Onko niissäkin samanlainen rahastuksen meininki vai löytyykö helpommin itselle sopivia ihmisiä?

Olisipa helppoa jos kumppani löytyisi tosielämästä ettei tarvitsisi sovelluksiin koskea...

Tinder tosiaan toimii niin, että aluksi profiili saa näkyvyyttä ja tykkäyksiä. Jos maksaa, niin uusia tykkäyksiä ei enää tule. Maksutauolla tulee taas tykkäyksiä jne...

Muista sovelluksista: Badoo on retki eri kulttuureihin matkustamatta ulkomaille. Ainakin itselle sieltä löytyy eksoottista ja vähemmän eksoottista seuraa, mutta ei suomalaisia.

Bumblea kokeilin jonkun av-palstalaisen vinkistä, mutta siitä liian vähän kokemusta. Positiivinen viba toistaiseksi.

Boo taitaa olla alle kolmekymppisille. Ihan hyviä ajatuksia sen taustalla.

M48

Vierailija
29/45 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä en ainakaan p*llusta aio maksaa"

Tinder ei ole pilluwoltti, eikä ole mikään muukaan treffisovellus. Käytä niitä oikeita maksullisia, jos haluat tilauksesta pildeä. Kukaan muu ei ole kiinnostunut. 

Vierailija
30/45 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä alkoholia enkä halua valvoa myöhään meluisassa paikassa missä on kännisiä. Hyi hitto, ei ole pipeli sen arvoista. 

Vierailija
31/45 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis onhan toi pieni säde jos ei asu Helsingin ydinkeskustassa. Mä käytin Tinderiä aikoinaan (vuosia sitten) Keravalla asuessani ja kyllä ne alueen miehet oli hyvin äkkiä katsottu. N35

Eli swaippaat myös itse oikeaan jokaisen profiilin? Koska sata matchiahan ei ole mikään keulimisen aihe vaan kertoo että ihminen ei tosiaan pahemmin valikoi. 

Jos swaippaisin jokaisen profiilin oikealle niin matcheja olisi lähemmäs 10 000. Siitä voit laskea sitten kuinka monta prosenttia menee oikealle.

Lapsikin ymmärtää, että tuossa on kyse pelkästä osumien keräilystä. Jokainen oikeasti suosittu sinkku ti

Ja montako "aktiivisesti viestejä kilkuttavaa ja treffejä kyselevää Tindermatchia" luulet sadasta löytyvän? Todennäköisesti ei edes neljää. 

Vierailija
32/45 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin tarkoitus on tehdä rahaa. Tottakait se kusettaa. Tarkoitus on pitää henkilöt aina koulussa fake profiileilla ja matcheillä ja väärillä lupauksilla. "Kyllä nyt sulle nappasi ja kun vaan maksat platinumin niin näet heti elämäsi rakkauden."

Näinhän se menee.

Teetkö saman oletuksen kaikesta muustakin? Joka päivä tulee uusia sinkkuja, avoimessa suhteessa olevia ja salaseuraa hakevia joten Tinderillä ei käyttäjä lopu vaikka sovellus toimisi miten hyvin. Ongelma on, että Tinder on vain apuväline mahdollistamana kontaktin saamista ei sen maagisempaa. 

Vierailija
33/45 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle se tarjosi vaan uudelleen ja uudelleen niitä, joille olin painanut jo rastia useamman kerran. Pitäisi olla vaihtoehto "älä näytä tätä profiilia enää ikinä".

Tuo johtuu siitä, että joillakin miehillä on monta eri tiliä ja he tekevät tilin aina uudestaan jolloin se sun ruksaus ei enää ole voimassa.

Se ei siis näytä enää sitä samaa minkä olit jo ruksannut vaan uutta

Eikä johdu. Itsekin olen jopa estänyt profiilit joita näytetään monta kertaa. Edes estäminen ei auta kaikkien kohdalla, vaan niitä näytetään silti. Sovellus sekoilee.  

Eihän nyt kukaan tee samaa profiilia monella eri puhelimella ellei ole aivan vajaa.

Jos joku tekee uuden profiilin, siinä pitäisi lukea, että *uusi käyttäjä tms.

Vierailija
34/45 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on maailman nirsoimmat naiset ja tinderissä kaikki on nirsoja vaikka nainen olisi lihava ja ruma niin se haluaa pitkän komean urheilijamiehen.

Edelleen- miksi olet siellä Tinderissä? 

Vierailija
35/45 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on maailman nirsoimmat naiset ja tinderissä kaikki on nirsoja vaikka nainen olisi lihava ja ruma niin se haluaa pitkän komean urheilijamiehen.

Yyy byyyy olen mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmiiiiiiiiiesdsssddddddd, olen w a l k o i n en  , h e t e r o s e xxxxxuaslinen mies, mulla on oikeus saada missi-barbi-pillu käytettäväkseni tilattuna Tinderistä kotiini!!!!!!

Vierailija
36/45 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juurikaan juo alkoholia ja minua ei kiinnosta notkua iltaa+yötä baarissa.

Vierailija
37/45 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderis kaikki yli 40 v naiset haluaa että miehellä on yli 50 tonnin tulot nettona. Olen tavannut naisia ja antoivat pakit koska olin pelkkä raksamies pienillä tuloilla

Jännä juttu, kun harvemman kanssa on työni tullut niin paljon puheeksi ja kukaan ei ole minulta kysynyt mitä työssäni tienaan. Ei ole auttanut, vaikka tuloni ovat tuon ilmoittamasi rajan yli. Toki suurin osa treffikumppaneista on livenä ollut sellaisia, etten ole ollut kiinnostunut jatkotreffeistä.

Vierailija
38/45 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään muista sovelluksista kokemusta? Onko niissäkin samanlainen rahastuksen meininki vai löytyykö helpommin itselle sopivia ihmisiä?

Olisipa helppoa jos kumppani löytyisi tosielämästä ettei tarvitsisi sovelluksiin koskea...

Tinder tosiaan toimii niin, että aluksi profiili saa näkyvyyttä ja tykkäyksiä. Jos maksaa, niin uusia tykkäyksiä ei enää tule. Maksutauolla tulee taas tykkäyksiä jne...

Aika luontevaahan tuo toimintamalli on. Uusi käyttäjä pääsee alkuun ja maksulliset käyttäjät voivat itseään mainostaa. Mikäli itse tekisit deittisovelluksen, niin miten järjestelisit profiilit jakoon? 1-3 kuvan ja olemattoman tekstin tai valintojen pohjalta ei vielä tehdä ihmeellistä arviota kenen profiili voisi olla sinulle se sopivin. 

Vierailija
39/45 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta. Itellä yli 100k€ vuositulot eikä treffeille pääse.

Pitää olla ulkonäköä, sopivat harrastukset ja valehdella kaikesta niin että kelpaa.

Vierailija
40/45 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsikin ymmärtää, että tuossa on kyse pelkästä osumie

Ei ole. 90 % matcheista on mykkiä ja jäljelle jäävästä osuudesta treffikelpoisia on ehkä 2 %. Usein näistäkin toinen osoittautuu ääliöksi, joten tarvitaan 100 matchia, jotta löytyisi yksi hyvä.

Varsinkin naisissa tämä näkyy. Siksi olenkin luovuttanut kun 8 vuodessa en saanut kuin alle 20 mätsiä joten tuohon 100 mätsiin olisi pitänyt roikkua siellä 40 vuotta