Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joidenkin kehot kestävät jokapäiväistä ryyppäystä?

Vierailija
04.12.2024 |

Jotkut pystyvät jopa käymään töissä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historiasta kiinnostuneet googlatkoot Ruotsin Kaarle X:n juomatapojen. Nykysuosituksella äijän maksa olisi leiponut kiinni enne kolmekymppisiä. Samoin ryssãt järjestäen; hirveää vodkankittaamista ja silti eletään vanhuusikään asti. 🤷🏼

Vierailija
22/29 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ihmiset ovat erilaisia. Osa kestää alkoholia. Ozzy Osbourne on vetänyt kaikkea mahdollista ja elimistö on siihen nähden hyvässä kunnossa. Häntä on tutkittu ja todettu ettei huumeet ja alkoholi vaikuta häneen kuten ns. normaaleihin ihmisiin. Lääketieteellinen ihme.

Tärinä ja puheen epäselvyys johtuvat perinnöllisestä sairaudesta joka olisi tullut joka tapauksessa vaikka olisi ollut absolutisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ihmiset ovat erilaisia. Osa kestää alkoholia. Ozzy Osbourne on vetänyt kaikkea mahdollista ja elimistö on siihen nähden hyvässä kunnossa. Häntä on tutkittu ja todettu ettei huumeet ja alkoholi vaikuta häneen kuten ns. normaaleihin ihmisiin. Lääketieteellinen ihme.

Tärinä ja puheen epäselvyys johtuvat perinnöllisestä sairaudesta joka olisi tullut joka tapauksessa vaikka olisi ollut absolutisti.

Onko Parkinsonin tauti perinnöllinen? 

Vierailija
24/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkkohooliin tottuu. Minä olen juonut heinäkuun kesälomasta lähtien jokapäivä eli ilta kaljaa 5-10 annosta. Viikonloppuna enemmän. Töissä käyn 12h päiviä. No painan 95kg ja lihasta, voimaa ja vastustuskykyä on aina ollut paljon. Vahvat geenit auttaa. Äidin puolella oli lähes kaikki rapajuoppoja. M39

Ei kannata laskea sen varaan. Romahdus voi tulla pian. Veli joi vastaavia määriä päivittänäin monta vuotta ja oli ihan kunnossa. Sitten yks kaks makasikin sairaalassa maksa paskana. 2kk ensioireista ja henki pois. Mikään ei enää auttanut vaikka lopetti juomisen.

Vierailija
25/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Historiasta kiinnostuneet googlatkoot Ruotsin Kaarle X:n juomatapojen. Nykysuosituksella äijän maksa olisi leiponut kiinni enne kolmekymppisiä. Samoin ryssãt järjestäen; hirveää vodkankittaamista ja silti eletään vanhuusikään asti. 🤷🏼

Rysymiehet elää keskimäärin 48-vuotiaaksi.

Vierailija
26/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus parin vuoden ajanjakso, jossa join joka ilta. Arkisin hieman vähemmän ja sitten viikonloppuna reippaasti. Työt hoidin ihan tunnollisesti, ei ongelmaa. Krapulaa ei tullut ollenkaan, kun siihen tottui. Nyt en ole vuosiin enää juonut ja tuo tuntuu kaukaiselta, mutta silloin sitä jaksoi hyvin. 

Vierailija
27/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkkohooliin tottuu. Minä olen juonut heinäkuun kesälomasta lähtien jokapäivä eli ilta kaljaa 5-10 annosta. Viikonloppuna enemmän. Töissä käyn 12h päiviä. No painan 95kg ja lihasta, voimaa ja vastustuskykyä on aina ollut paljon. Vahvat geenit auttaa. Äidin puolella oli lähes kaikki rapajuoppoja. M39

Mä join yli 6 vuotta joka ilta ja kävin töissä. Loppuaikoina meni noin 100 annosta viikossa. Kyllä tämä meiltä naisiltakin luonnistuu.

Keskimäärin 2 pulloa viiniä per päivä, kyllähän sitä jonkin aikaa pystyis ainakin tietynlaista työtä tekemään. Esim. jollekin kirurgille vähän huonompi homma.

Ei se sitä katso onko huonompi vai parempi homma. Alkoholisteja on jokaisessa yhteiskuntaluokassa. Myös kirurgeja.

Vierailija
28/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä join yli 6 vuotta joka ilta ja kävin töissä. Loppuaikoina meni noin 100 annosta viikossa. Kyllä tämä meiltä naisiltakin luonnistuu.

Keskimäärin 2 pulloa viiniä per päivä, kyllähän sitä jonkin aikaa pystyis ainakin tietynlaista työtä tekemään. Esim. jollekin kirurgille vähän huonompi homma.

Ei se sitä katso onko huonompi vai parempi homma. Alkoholisteja on jokaisessa yhteiskuntaluokassa. Myös kirurgeja.<

Katsoo se sitä että kirurgiaa on vaikeaa tehdä tärisevin käsin ja ilman keskittymiskykyä.

Vierailija
29/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne paljon ryyppäävät terveydenhuoltoakin kuormittavat varsinkin ne tapaukset, joilla alkaa olla ikää ja ryyppäys on jatkunut jopa vuosikymmeniä (sydänperäisiä sairauksia, maksavaurioita jne.).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän