Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä 46v ja mies 34v haluaisi lapsia

Vierailija
04.12.2024 |

Kävin gynellä ja olihan siellä paljon munasoluja vielä. Gyne vaan sano ettei hyvänlaatusia. En kyllä tiedä mitä tekis. Mulla 1 lapsi joka jo aikuinen. En kyllä jaksais enää jos tulis vammainen lapsi Mitä sinä tekisit?

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orhi töihin ja tamma hirnumaan. Varsoo sitten, jos on varsoakseen. Ruunittaminen tai toisella tammalla käyttäminen ovat toiset vaihtoehdot.

Tarkoitatko kenties ruunaamista? Pitäisikö ori siis kastroida tämän takia...?

Asiaan olisi näinkin helppo ratkaisu.

Vierailija
102/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä enää 46v ois jaksanut enkä halunnut uudelleen vauvaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä enää 46v ois jaksanut enkä halunnut uudelleen vauvaa. 

Tuo on henkilökohtaista,  mutta en tuomitse heitä jotka jaksavat. Onhan noita julkkiksia ollut myös jotka saaneet suunnilleen tuon ikäisinä vauvan. Laura Malmivaara oli 48v ja Krista Kiuru tais olla just 46v. Itse olin 44v kun sain yllärivauvan. Luomusti ja ei mitään vaikeutta.

Vierailija
104/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orhi töihin ja tamma hirnumaan. Varsoo sitten, jos on varsoakseen. Ruunittaminen tai toisella tammalla käyttäminen ovat toiset vaihtoehdot.

Kannatan ruunittamista:

...vähentää tai poistaa orille tyypillisen hormonitoiminnan ohjaaman käyttäytymisen ja tekee uroshevosesta rauhallisemman, hiljaisemman, lempeämmän ja soveltuvamman päivittäiseen työskentelyyn...

Ruunaamiseen tarvitsee luvan, mikä hoituu yleensä napakalla keskustelulla.

Toisaalta itse toimenpide vaatii muutakin. Sen jälkeen toisaalta jää paremmin aikaa muihin asioihin ja velvollisuuksiin lauhkean kumppanin kanssa.

Vierailija
105/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisia ehdotuksia täällä. Vai olenko vain ajasta jäljessä?

Vierailija
106/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee lapsia jos et halua!

yksinkertaista!

Vierailija
107/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä. Ei järjenhiventäkään.

Jos häntä oikeasti rakastat, päästät nuoren miehesi menemään. 

Mieti sitä.

Vierailija
108/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota miehestä. Ette halua samoja asioita. Mies voi saada haluamansa lapset toisen kanssa.

Vierailija
109/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, olisiko lapsi vammainen? Pääasia että saatte lapsen. Älkää oliko niin pinnallisia, myös vammaiset elävät täyttä elämää.

Joku hyväkäs häiriköi keskustelua ja sabotoi kirjoitukseni, joten joudun julkaisemaan saman yhä uudestaan ja uudestaan - yleisön pyynnöstä:

ÄLÄ VIITSI!

Kuka hullu muka oikeasti haluaisi vammaisen tai jonkun aggressivisen ja hullun ns. "nepsy"-penikan?

Niitä on tässä rajattoman kasvatuksen ja pohjoismaisen intersektionaalisen valtiofeminismin mädätysmaassa jo muutenkin ihan liikaa ilman että joku vielä (muka?) tieten tahtoen sellaista jätesäkkiä oikein yrittää.

Ne kiusaavat ja kiduttavat terveitä koulutovereitaan ja ne saattavat jopa pilata monen herkemmän lapsen koko koulu-uran, aiheuttaa näille koulusta pudottautumista (ihan vain pelon vuoksi kun sinne ei uskalla mennä näitten vammaisten vuoksi) sekä tätä myötä koko tulevan aikuiselämänkin. Nuo vammaiset saattavat epäsuorasti ja välillisesti aiheuttaa jopa normojen lasten / tulevien aikuisten itse-urmhia.

Ei kiitos: ei yhtään ainuttakaan kamalaa mölisevää ekharia maailmaan ainakaan tahallaan ja ehdoin tahdoin.

Jos vammaiset ehkä elävätkin täyttä elämää kun veronmaksajat maksavat sen elämästä monta miljoonaa euroa sen elinaikana, niin ainakaan sen perheenjäsenet, eskari- ja koulutoverit, asutusaluenaapurit ynnä kaikki muut joiden elämään se vaivankappale ulottuu / ulostuu, eivät elä täyttä elämää.

Jos seulonnasta joskus jokunen sattuma pääsee läpi ja ihan syntymään saakka, niin heti kun ekharivammaisuus tai jokin väkivaltainen nepsyys alkaa osoittaa merkkejä ---> laitokseen.

Ei tuo 46 vuotta ainakaan noin numeroarvona kovin optimistiselta kuulosta eikä näytä. Ap, aika huono idea on tuo miehesi lapsijuttu.

Erkki ekhitysvammaisten hoitokoordinaattori

P.S. Kirjoitusten poistattaja, lopeta häiriköinti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän