Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus parisuhteessa

Vierailija
04.12.2024 |

Olen nelisen kuukautta pudottanut painoa pätkäpaastolla ja herkkujen poisjättämisellä, paino tippuu hitaasti mutta varmasti, tavoitteena on päästä normaalipainoon, joka on nyt 12 kg:n päässä. Jee, tämä on hienoa. Mutta mutta, mitä tapahtuu jo normaalipainossa olevalle miehelle? Laihtuu ihan silmissä tuokin. Olen kehottanut pitämään omasta syömisestään huolen, mutta mies on tankkaajatyyppiä, eikä mikään herkuttelija, ja nyt kun en kanna eteen ylimääräisiä kaloreita iltaherkkujen muodossa, ukko on laihtunut kiloissa varmaan saman verran kuin minäkin, naama jo ihan luiseva. Kiva kiva.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa ettei monikaan täällä ole elänyt kovin pitkässä parisuhteessa. Jos on kolmekymmentä vuotta ollut yhdessä, kyllä siinä moni asia muovautuu yhteen, mm. ruokatavat. Nyt kun toinen on muuttanut tapojaan, se tarttuu helposti toiseenkin, ja vaikuttaa tietenkin. Ei siinä mistään avuttomuudesta ole kyse.

Ei se kyllä kyvykkyydestäkään kerro, jos mies kuihtuu mieluummin luurangoksi kuin laittaa itselleen jotain purtavaa. Odottelee vaan, että vaimo hoitaa ruokinnan vaimon valitsemalla tavalla.

Vierailija
22/28 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotat vielä 35kg, niin sitten on muutakin seksiä kuin takaapäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa ettei monikaan täällä ole elänyt kovin pitkässä parisuhteessa. Jos on kolmekymmentä vuotta ollut yhdessä, kyllä siinä moni asia muovautuu yhteen, mm. ruokatavat. Nyt kun toinen on muuttanut tapojaan, se tarttuu helposti toiseenkin, ja vaikuttaa tietenkin. Ei siinä mistään avuttomuudesta ole kyse.

Olen ollut puolisoni kanssda kimpassa nyt 30 vuotta mutta kyllä mies osaa meillä ainakin itselleen laittaa ruokaa ilman minun valvontaa. Välillä yhteiset sapuskat ja välillä sitten kummallakin omat, ei ole tuottanut mitään ongelmaa, onneksi sain omatoimisen puolison enkä anopin kakaran.

Vierailija
24/28 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympaattinen aloitus on saanut vastaukseksi kasapäin tympeitä trollitehtaan tuotoksia. 

Vierailija
25/28 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sympaattinen aloitus on saanut vastaukseksi kasapäin tympeitä trollitehtaan tuotoksia. 

Perusmeininki tällä palstalla.

Vierailija
26/28 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avuttomissa miehissä ei ole mitään sympaattista normaalin naisen mielestä. Ällöttäviä tuollaiset hoivasuhteet.

Vierailija
27/28 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No "mamma" syöttää tietenkin. Täältä tulee lentokone. Suukki auki.

Vierailija
28/28 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin näköjään. Se herkkujen kantaminen eteen on siis ollut esim. sipsejä, pizzatilauksia, kebabia, ja tuon tyyppinen ylimääräinen ei ole hoikassa miehessä tuntunut missään, mutta mulle ollut liikaa. Nyt kun nämä on jäänet pois, mies laihtuu reippaasti kasvispitoisella kotiruoalla. Tuskin se siihen kuolee, mutta laihtumisvauhti on ollut kovempi kuin mulla. Ja hei, ottaahan se vähän päähän sekin!!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi