Mitä tarkoittaa palstamummeli?
Kommentit (33)
No tietysti nauraa teille aina välillä! :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä palstapölhöjen ikuinen taisto biologiaa vastaan on kyllä aina yhtä hauskaa. Jos olet 30 v, et ole enää nuori.
Mikä 30-vuotiaana sitten on? Jos Suomessa eliniänodote on siinä kahdeksankympin tienoilla, mikä 30 tässä valossa on?
Voi te pikkujantterit, ei meille neli-viiskymppisille mummo ole mikään ikävä sana. Juttele äidille tai isoäidillesi asiasta! He voivat selittää 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on aloittanut palstailun silloin kun palsta avattiin on jo mummeli.
t: vuodesta -98 paltaillut
Ihan kauhea ajatus, että joku on näin sairaalla palstalla viihtynyt noin kauan! Tosin tää oli pääsääntöisesti ihan hauska vielä joku 5 vuotta sitten. Toivottavasti olet pysynyt omana itsenäsi, etkä ole antanut palstan myrkyttää mieltäsi kumpaakaan suuntaan, eli vihaamaan naisia tai miehiä. Tai puolueita.
No en tietenkään, mulla on mies ja kaksi jo aikuista poikaakin. Poliittinen keskustelu on kyllä palstan suola silloin kun se ei ole öyhötystä. Välillä täällä on ihan hyvät jutut mutta välillähieman sairaat, kannattaa pysyä poissa viikonloput ja illat.
Vierailija kirjoitti:
No tietysti nauraa teille aina välillä! :D
Millaisille asioille tarkemmin?
Kauhean vähän vastauksia tällä tyypillä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on aloittanut palstailun silloin kun palsta avattiin on jo mummeli.
t: vuodesta -98 paltaillut
Ihan kauhea ajatus, että joku on näin sairaalla palstalla viihtynyt noin kauan! Tosin tää oli pääsääntöisesti ihan hauska vielä joku 5 vuotta sitten. Toivottavasti olet pysynyt omana itsenäsi, etkä ole antanut palstan myrkyttää mieltäsi kumpaakaan suuntaan, eli vihaamaan naisia tai miehiä. Tai puolueita.
Aika sairaitahan nämä palstalla-asujat ovat.
Mistä säkin tiedät musta mitään? Luulet vain (sairaassa) mielessäsi jotain tajuavasi.
Minä "tein" äidistäni mummon kun hän oli 42-vuotias. Minusta tuli mummo kun olin 42-vuotias. Se oli todella ihanaa! Leikin lapsenlasteni kanssa minkä ehdin ja nyt kun he ovat aikuisia, olemme tosi läheisiä. Saan seurata heidän elämäänsä ja auttaa tarvitessa.
En silti tunne itseäni erityisen mummomaiseksi - vain rakastetuksi.
Palstamummeleilla taas kiristää hermoa! :D
Vierailija kirjoitti:
Palstamummeleilla taas kiristää hermoa! :D
Semmoisia ne ovat "mitä tiedät minusta"? Vastaus: ei voisi vähempää kiinnostaa sun visvaisuutesi!
Paksuilla maalaislehmillä on kyllä suuria luuloja itsestään!
Vierailija kirjoitti:
Tämä palstapölhöjen ikuinen taisto biologiaa vastaan on kyllä aina yhtä hauskaa. Jos olet 30 v, et ole enää nuori.
Palstapölhöjen luulottelu että keski-ikäiset hinkuisivat olla teinejä on myös tavattoman hupaisa.
Miksi ihmeessä 😂
Kerro hieman tarkemmin, mikä naurattaa. Mun ei tarvitse harkita muuta tekemistä, perhe, työ ja harrastukset kyllä sitä tarjoavat ilman harkintaakin. Mitä muuta tekemistä sulla on?