Mikä sarjakuvahahmo olet?
Kommentit (53)
Hector elokuvassa Troy on se mihin tietoisesti pyrin. Suoraselkäinen vahva hahmo.
Myös Jonathan Kent (Teräsmiehen adoptioisä) on suoraselkäinen mies, sellaiseen voi pyrkiä.
Sitä hahmoa ei ole vielä kehitetty. Saattaisin olla vaikka epäonninen a(n)kka.
Olen syntynyt 13. päivä ja perjantai.
- n68v -
Fantasioissani olen Corto Maltese tai Bruce Wayne, mutta todellisuudessa B. Virtanen tai Leevin iskä(vai Lassi?).
Muumien Niisku. Ja tämä on työkavereiden keksimää, otin suurena kohteliaisuutena.
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt teillä autistivajakeìlla on tämmöinen päällä 🤦🏻
Ei tarvitse kommentoida, jos ei kiinnosta :) Netistä kun voi myös etsiä niitä itseä kiinnostavia keskusteluita
Vierailija kirjoitti:
Karvinen
Minä olen Eskon mummi
Evp lehtori Rynnäri, Miihkali sarjis. "Te olette vastenmielinen joukko saivareita ja suolinkaisia mutta täällä XX ala-asteella tulette saamaan hieman selkärankaa sen hyytelöidyn lapamadon tilalle johon kylkiluunne nyt kiinnittyvät."
Jaska Jokusen sisko, Salli. Varsinkin kun luokan edessä kertoo hauskan jutun ja nauraa, kukaan muu ei naura.
Obelix, sikaa ja hiidenkiviä ja välissä kaatuu roomalaisia pinoon ihan huomaamatta
Ette voi uskoa, mutta sitä ei hyväksytä julkaistavaksi tässä, vaikka kyseinen sarjakuva kelpaa Maaseudun Tulevaisuuteenkin, eikä siksi voi olla täysin paha.
Vierailija kirjoitti:
Karvinen
Minä puolestani Odie
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvinen
Minä puolestani Odie
Osku.
Olen kavereiden mielestä "enempi" Iines Ankka, kuin sarjiksen Iines. Korkkarit katossa ja naisellinen pukeutuminen. Juu, ja puheääni...
Ehdottomasti Aku Ankka. Välillä jotkut jutut epäonnistuu - muille se ei olisi mahdollista, mutta minulle ja Akulle kyllä. Sitten taas jokin juttu menee todella hyvin ja ilme on yhtä aurinkoinen kuin Akulla ja pojilla konsanaan. Kysymyksessä on arjen pieniin askareisiin tai touhuihin liittyviä juttuja.
The Incedible Mulk