Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hobby Hall, uskaltaako tilata?

Vierailija
29.07.2024 |

Katsomani lipasto on nettisivuillaan myynnissä eri hinnoilla. Valitako halvempi, vai tarkoittaako se huonompaa laatua? Onnistuuko reklamaatio, jos tuotteessa on vikaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hobby Hallissa on monia eri myyjiä ja HH toimii vain kaupankäynti alustana. Olen tilannut vain niitä tuotteita joiden myyjänä ja toimittajana on oikeasti Hobby Hall ja kaikki on mennyt hyvin.

Vierailija
2/13 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin. Mutta kohtuuhinnalla, ei superkallista tai ylihinnoiteltua. Luin vahingossa Hobby Heil.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?Vieläkö se Hobby Hall on olemassa?

4/13 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kumma firma. Olin aikeissa tilata, niin suurimmasa osassa tuotteita väriä ei voi itse valita. Sitten, kun siiryin maksamaan, niin tuli neljät eri lähetyskulut, vaikka vain yksi tilaus. Kauheasti oli pieniä, mitättömiä alekoodeja, joista yksikään ei tilatessa toiminut.

Mun hihat paloi enkä aio tilata sieltä yhtään mitään. 

Ja eikös se ole nykyään joku virolainen, niin en senkään takia tilaa, koska en halua tukea maata, jossa harrastetaan monin eri tavoin eläinrääkkäystä.  Mm raakaa pentutehtailua ja julmia koiratappeluita, joissa tapellaan niin, että toinen kuolee. 

Vierailija
5/13 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tilata luotto kortilla. Voi sitten olla yhteydessä pankkiin jos kaupat menee paskaksi.

Itse joskus tilannut jotain, ja kyllä ne perille ovat tulleet mutta kesti.

Vierailija
6/13 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Kodin1, onko kokemuksia siitä kellään? Samanlainen lipasto olisi myynnissä sielläkin. Asiakaspalveluun ei saa yhteyttä, joten vähän huolestuttaa tilata sieltäkään. Ap

Vierailija
7/13 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän vain ole tuhmuusleluja tilaamassa? 

Vierailija
8/13 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä?Vieläkö se Hobby Hall on olemassa?

Minä kun en hitaana kiiruhtajana mihinkään Hoppu Halliin suostu... 

Vierailija
9/13 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tilata luotto kortilla. Voi sitten olla yhteydessä pankkiin jos kaupat menee paskaksi.

Itse joskus tilannut jotain, ja kyllä ne perille ovat tulleet mutta kesti.

Miten luotto tilataan kortilla? 

Vierailija
10/13 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs Kodin1, onko kokemuksia siitä kellään? Samanlainen lipasto olisi myynnissä sielläkin. Asiakaspalveluun ei saa yhteyttä, joten vähän huolestuttaa tilata sieltäkään. Ap

Sieltä en tilaisi mitään. Esim. heidän kotiinkuljetus tarkoittaa kerrostalossakin vain tuotteen kippaamista parkkipaikalle kuljetusautosta ja muita toimitusvaihtoehtoja ei ole edes lisämaksusta.

Vierailija
11/13 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Ellos? Hyvät valikoimat tuntuvan olevan.

Vierailija
12/13 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä. Mutta katso toimitustavat tai kuljetukset. Onko se pelkkä posti vai muutakin.

Vierailija
13/13 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hobby Hallista olen pari vuotta sitten tilannut ruokapöydän ja siihen tuolit. Pöytä ei muistaakseni ole mitään merkkiä tai brändiä, mutta puutavaraa se on ja oikein hyvin kestänyt käytössä. Uskaltaisin siis tilata sieltä tuotteet. Hobby hallilla on ehkä menneiltä vuosikymmeniltä jäänyt sellainen halpatavarakaupan maine jostain syystä.

Eikös se Kodin1 mennyt konkurssiin aikoinaan? Anttilan liikehän se oli. En tilaisi sieltä.