Lue keskustelun säännöt.
Miksi ihmeessä ihminen ei OPI! Argh!
16.02.2007 |
Aina keikutan tota vauvaa ilmoissa ja itse olen alhaalla ja hoilaan, ni eilen heitti puklut mun kaulaan ja niskaan.
Ja äsken tossa hyväntuulisena taas otin lirkutuslaulun ja heiluttelin vauvaa yläilmoissa ja TAAS niska ja hiukset puklussa!
Miksi mä en sit millään opi! :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla