Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lisäännytään, ja sitten parutaan täällä kun on niin raskasta?

Vierailija
03.12.2024 |

Haukutaan oikein yksityiskohtaisesti täällä ne lapset, jotka on täysin vapaaehtoisesti tehty. On todella raskasta lukea joka päivä näitä aloituksia, miten kauheeta se elämä niiden mukuloiden kanssa sitten on. Olette päätöksenne tehneet. Nyt ei auta muuta kuin vain jaksaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ei voi käsittää. Patalaiska työkaverini juuri mankui miten raskasta oli maata sohvalla ja vastailla lapsen jatkuviin kysymystulvaan. Silti lapsia on pitänyt tehdä kaksin kappalein.

Millainen muusinuija ei tiedä että lapset ovat raivostuttavia kitisijöitä suuren osan aikaa?

Vierailija
22/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, että äityleillä on raskasta, sillä lapset ovat ihan hirveän ärsyttäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni normaaliin elämään kuuluva asia on toisinaan rankkaa, esim. työelämä, mutta en halua silti heittäytyä työttömäksi. Samoin terveellisen ja kestävän elämäntavan ylläpitäminen ei ole aina herkkua, mutta en halua luovuttaa ja jäädä sohvalle makaamaan. Lapset ovat osa tätä kuviota.

Vierailija
24/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on kuitenkin se lisääntyminen valittu joten mielestäni typerää sitten valittaa kun järjestänyt itsensä liemeen.

Vierailija
25/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse on kuitenkin se lisääntyminen valittu joten mielestäni typerää sitten valittaa kun järjestänyt itsensä liemeen.

Sullekin neuvo, että lakkaa lukemasta niitä avauksia. Ihan kaikki elämässä on vapaaehtoista, koska aina voi riistää hengen itseltään. Sinun logiikallasi siis mistään ei saa valittaa. Ja siinä nyt kuitenkin valitat siitä, että muut valittavat.

Vierailija
26/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni normaaliin elämään kuuluva asia on toisinaan rankkaa, esim. työelämä, mutta en halua silti heittäytyä työttömäksi. Samoin terveellisen ja kestävän elämäntavan ylläpitäminen ei ole aina herkkua, mutta en halua luovuttaa ja jäädä sohvalle makaamaan. Lapset ovat osa tätä kuviota.

Vähän eri asia haluta olla terve ja elättää itsensä, kuin tietoisesti hankkia elämäänsä rasitteita täysin vapaaehtoisesti ja uhria sitten miten per seestä arki on.

Vierailija
27/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin välillä väsynyt esim. työpäivän jälkeen, enkä siksi jaksaisi kaikkia lapsiperheen kuvioita, olen silti erittäin onnellinen siitä, että minulla on lapsia. Se on parasta elämässäni ja antaa merkityksen kaikelle. Lapsissa ei siis vikaa, vaan tässä kuormittavassa yhteiskunnassa. 

Vierailija
28/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh:t on ärsyttävimpiä, kun miksi lisäännytte huonon miehen kanssa!!!!

(Lesket on asia erikseen)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän