Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää (perhe-elämä)

Vierailija
03.12.2024 |

Poika 12v, ei tekis muuta kuin istuis koneella pelaamassa. Äiti on p*ska kun vaatii tekemään muuta ja ragee koko ajan. 

Tyttö 10v mielialat vaihtelee kuin pingispallolla lasikuutiossa. Koko ajan pitäisi mennä johonkin, ostaa jotakin, saada lupa siihen tähän ja tohon. Kun kiellän, äiti on maailman tyhmin ja saattaa vetää 3-vuotiaan tasoisia itkupotkuraivareita. 

Lasten isä on kuvioissa, ollaan erottu. Isän luona saa tehdä mitä lystää ja isäkin muistaa lapsille aina kertoa, kuinka äiti on kaiken kivan torppaaja (?) eikä sille tarvitse kertoa totuutta. Kaveeraa lasten kanssa siis täysillä. 

Mun vaan tekis mieli pakata se matkalaukku ja matkustaa vuodeksi jonnekin korpimetsään, olemaan yksin. Pärjätköön sit keskenään. 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun ystäväpiiriin ei kuulu vanhempia, eikä lapsia. Vaikuttavat molemmat nimittäin niin äärimmäisen rasittavilta ja vanhemmat lisäksi paskantärkeiltä.😂👍

Vierailija
22/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi emakkoraukkaa, mitäs menit porsimaan!😬

Voi harmi. etttä joku idiootti on sinutkin, samanlaisen idiootin, porsinut. YÄK

No ainakaan ei tarvii parkua vauvaspalstalla miten raskasta niitten lasten kanssa on, kun en niitä tee.🤗

Mutta kulutat kuitenkin aikaasi lukemalla vauvapalstalta vanhempien keskusteluita ja vieläpä kommentoit niitä? 

Jos mä olisin lapseton ja elämääni tyytyväinen, en varmasti olisi kyllä täällä. En ainakaan lukemassa ja kommentoimassa ketjuja, jotka liittyy toisten lapsiin. 

Ihmettelen vaan ettekö itse tajua miten noloa ja typerää tuo on, että lisäännytään ja sit valitetaan ja hau

En, eikä minua edes kiinnosta. Saan valittaa asiasta niin paljon kuin haluan täällä anonyymilla palstalla. 

Vali vali vali. Mut hei kiitos. Oikeastaan mulle tuli tästä jo parempi mieli. On mun oma elämä kuitenkin lopulta parempi, kuin jonkun tommosen elämä kuin sun. Joka viettää aikaansa palstalla valittamassa perheiden kirjoitteluista, vaikka asia ei kosketa sua _yhtään mitenkään_. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakaan ei tarvii parkua vauvaspalstalla miten raskasta niitten lasten kanssa on, kun en niitä tee.🤗

Mutta kulutat kuitenkin aikaasi lukemalla vauvapalstalta vanhempien keskusteluita ja vieläpä kommentoit niitä? 

Jos mä olisin lapseton ja elämääni tyytyväinen, en varmasti olisi kyllä täällä. En ainakaan lukemassa ja kommentoimassa ketjuja, jotka liittyy toisten lapsiin. 

Ihmettelen vaan ettekö itse tajua miten noloa ja typerää tuo on, että lisäännytään ja sit valitetaan ja hau

Kuka yrittää syöttää tuota eetosta että elämän hetkittäisestä raskaudesta ei saisi valittaa? Huippu-urheilijatkin välillä valittaa raskautta vaikka myös ovat elämäntavan valinneet.

Vierailija
24/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mun ystäväpiiriin ei kuulu vanhempia, eikä lapsia. Vaikuttavat molemmat nimittäin niin äärimmäisen rasittavilta ja vanhemmat lisäksi paskantärkeiltä.😂👍

Onneksi olkoon sun p*skantärkeestä pikkupiiristä 👍😁

Vierailija
25/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko säännöllisiä harrastuksia kummallakaan? Kerta tai pari viikossa tekisi hyvää nähdä muita ilman laitteita ja liikunta nostaa itsetuntoakin.

Vierailija
26/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen että sä luet täällä juttuja jotka sua vi tuttaa. Jos mua vi tuttaa joku niin yritän välttää sellaista asiaa.

Vierailija
27/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vaan ettekö itse tajua miten noloa ja typerää tuo

Ja sehän et tiedä mun elämästä mitään, mut sä kerroit jo itse miten hirveetä sun elämä on.🤗

Vierailija
28/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo lapsettomat, jotka työntyvät tällaisiin lapsiaiheisiin ketjuihin, ovat vain epävarmoja valinnastaan. Koettavat näin vakuutella itselleen tehnensä oikean valinnan. Kuitenkin jokin siellä sisimmässä kaihertaa ja pistää miettimään , että jos kuitenkin...

Vierailija
29/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vauvapalsta ole nimenomaan lapsia koskevia pohdintoja varten? Vanhemmatkin voivat kokea joskus väsymystä. Ilkkuvat teinit voisivat pysyä poissa kun aikuiset keskustelevat.

Vierailija
30/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sutkin on porsinut. Röh röh. 

Itse en sitä virhettä tee. Oon lukenut täältä niin paljon kauhujuttuja, miten hirveetä ja raskasta niitten lasten kanssa aina on.😂

Joo tosi hyvä idea perustaa elämänsä vauvapalstan juttuihin. Ehkä on tosiaan parempi ettet harkitsekaan omia lapsia. 

Vierailija
31/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo lapsettomat, jotka työntyvät tällaisiin lapsiaiheisiin ketjuihin, ovat vain epävarmoja valinnastaan. Koettavat näin vakuutella itselleen tehnensä oikean valinnan. Kuitenkin jokin siellä sisimmässä kaihertaa ja pistää miettimään , että jos kuitenkin...

Eivät ne ole oikeita ihmisiä, vaan trolleja jotka kylvää riitaa tahallaan. 

Vierailija
32/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vaan ettekö itse tajua miten noloa ja typerää tuo

Olet väärässä. Nykyään on muotia kurjuuden maksimoiminen. Minäkin luen täällä joka päivä asioita jotka vituttaa. Se kasvattaa luonnetta. Kuten laiskojen tuilla loisivien narinaa. Menisivät mätisäkit töihin. m39

Vierailija
33/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankkaa on, ap.

Ei se paljoa lohduta mutta pian se on ohi. Koita kestää. Ota välillä omaa aikaa ja lennä viikonlopuksi kaupunkimatkalle kaverin kanssa tai jotain muuta kivaa.

Vierailija
34/34 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset voivat muuttaa isälleen kun siellä on mukavampaa. Hoitakoon isä nyt vuorostaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme