Kuinka monta sairauslomapäivää sinulla on yleensä vuoden aikana?
Kommentit (34)
Viimeksi ollut sairaslomalla vuonna 2016.
N49
Puhdas nolla ollut usean vuoden. Jos flunssa teen etänä.
Olen ollut viimeksi saikulla maaliskuussa 2022 korona takia vaikka en ollut yhtään kipeä. Sitä ennen en edes muista varmuudella, saattoi olla 2019.
Kerran olen ollut 3kk sairauslomalla, muuten aika harvoin
Vuosia olen pitänyt sen ohjesäännön että sairaslomaa pitää olla vähintään samanverran kuin vuosilomaa, nämä terveitä päiviä. Jos tulee oikeasti kipeäksi niin ne päivät ovat erikseen.
Viime vuonna taisi olla yksi, tänä vuonna ei vielä ainuttakaan.
Yleensä nolla. 2019 oli iso leikkaus, silloin olin pois töistä 15 päivää ja sen jälkeen tein 45 päivää osa-aikaista.
Kymmeneen vuoteen en ollut päivääkään, mutta keväällä jouduin kahdeksi viikoksi sairaslomalle. Keskimäärin noin päivä vuodessa siis.
Vastasin 16-20. Olen päiväkodissa töissä. Miettikäähän sitä kun tuotte räkäisen lapsenne hoitoon jo ensimmäisinä pahiten tartuttavina päivinä.
Oikeasti niitä tartuntoja ja tauteja vähentäisi jo se, että pitäisi sen 2-3 päivää kotona lasta.
Idiooteimmat tuovat oksennustautisen sisaruksenkin hoitoon.
Yleensä 0, mutta parina viime vuonna olin sairaana 70 päivää.
Yleensä ei yhtään, mutta viime vuonna oli sellainen pandemia, joka iski oikein pahasti ja oli kaksi viikkoa saikulla. Korona, jos joku on joskus kuullut.
Kohta olen ollut neljä kokonaista vuotta sairaslomalla eli 4 x 365
Kerran mua p"ntiin peppuun kun olin "saikulla" ;D
5 päivää koko työuran aikana(1999-)
Eli vastaisin 0, mutta ei ollut vaihtoehtona.
Maaliskuun 2020 jälkeen ei yhtään.
Kyse on työkyvyttömyydestä ei lomasta. Jos on todistus väärästä työkyvyttömyydestä on lääkäri tehnyt virheen. Nyt EK eli työnantajat rustaavat irtisanomisajan helpottamista ja mielivaltaa. Halla -Aho tekee omat tulkintansa omista sanomisistaan vaikka yleensä ne arvioidaan ihan muissa piireissä. Valiokuntatyötä ei näköjään suomessa tarvita eikä eduskuntaa. Näin ne diktatuurit käynnistyvät.
Tuossa oli myös 0 päivää, mutta jostain syystä ei tullut mukaan kyselyyn.
t. ap