Minkä ikäisenä olit (tai olet) viehättävimmilläsi omasta mielestäsi?
Kommentit (58)
Olen nyt 34v ja sanoisin, että olen ollut näteimmilläni noin 25-29 vuotiaana. Nyt lapsen myötä ulkonäkö on jotenkin rupsahtanut. Tämän huomaa hyvin, kun katsoo kuvia ennen lasta ja nyt muutamia vuosia myöhemmin. Parikymppisenä ja sitä nuorempana taas olen ollut mielestäni liian laiha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on miehenä vähän ristiriitainen olo tästä. Nuorena oli välillä ihan hyvin vientiä, mutta omasta mielestäni olen nyt paljon viehättävämpi, kun ikää on 38 vuotta. Vientiä ei kuitenkaan ole nyt juuri yhtään. Outo juttu. Onko ajat muuttuneet yli kymmenessä vuodessa, mitä pariutumiseen tulee, vai mitä?
Yksilöllisiä eroja on erityisen paljon miehillä juuri vajaa nelikymppisenä.
Itse olen 37 ja omaan poikamaiset kasvot. Mikä jännä niin nyt on vientiä niin nuorempien kuin vanhempienkin naisten keskuudessa eli se ikähaitari jotka ovat kiinnostuneita on suurempi kuin mitä esim. 10-15 vuotta sitten. Olen tietysti fyysisesti hyvässä kunnossa mutta varmaan se iän tuoma rauhallisuus ja itsevarmuus näkyy olemuksesta, luulisin.
Siinä 28 -33..sit lihoin muodottomaks ni siks rumenin, mut jos tästä paino taas tippuu, takas ja saa kaikki koholleen, niin saattaa olla vieläkin viehkeämmät ajat edessä;) itse kun arvostan kokonaisuutta ja luonnollisuutta, hyvä itsetunto ja varmuus , terve ulkonäkö ja hyvinvointi on paras kombo..nuorempana olin ihan liian epävarma aivan kaikesta.. ja tykkään että ulkonäössä on vähän elämän tuomaa rosoa, mutta hyvät piirteet ja itsensä kantaminen ryhdikkäästi ja varmasti, sekä sisäinen "valo tai voima" tuovat sellaista karismaa, mikä omaa silmää miellyttää...toivottavasti saan vielä nähdä sen version itsestäni:)
Vierailija kirjoitti:
Viehättävyys ei koske ulkonäköä, vaan sisäistä kauneutta. Nainen on kuin viini, joka vanhetessaan vain paranee. Onko miehistä samankaltaista vertausta?
Eikö tämä sanonta ole juurikin miehistä 😄
16-21v, koska lihosin hormonieni takia enkä oo saanut pois millään.
36-40. Silloin olin kuin kesä kukkeimillaan. Nyt olen alkusyksyssä, eli lakastuminen alkanut. t. N 50v
Valokuvia kun katselen niin n. 25 v.
Vientiä olisi ollut paljon ikävuosina 28-48, mutta oli naimisissa. Nykyään jos jonkun miehen pää kääntyy, se on joku vanha pappa tyyliin 80v.
17-vuotiaana.
Sopusuhtainen kroppa, tukka pysyi hyvässä kunnossa superpitkänäkin ja iho oli hyvä. Sitten täytin 18, ja vaikka en lihonut kiloakaan, lantio pyöristyi naisellisemmaksi, couperosa puhkesi ja ties mitä muuta.
48 vee, koska tullut itsevarmuutta ja huumorintajua iän myötä.
Fyysisesti joskus 21-24v koska olin hoikimmillani silloin,absolutisti ja söin terveellisesti. Lisäksi nuorena ei ollut ryppyjä ja selluliittia yms. Mutta henkisesti kauneimmillani olen varmaan nykyään kun pahin itsekkyys,nuoruuden ylpeys ja diivailu on jäänyt pois.
Olen nyt 32 vuotiaana naisena kauneimmillaan olen itsevarma ja olen saanut kehorauhan
25. Itsetunto oli parempi kuin sitä nuorempana tai vanhempana, koin itseni viehättäväksi ja jälkikäteen valokuvien perusteella olin sitä myös. Kroppa kunnossa, sievät kasvot, kivoja vaatteita ja tietynlainen huolettomuus, tulevaisuudenusko ja elämänilo, jotka ovat sittemmin erilaisten vastoinkäymisten myötä vähentyneet. Nyt viisikymppisenä näytän väsyneeltä ja olen sitä myös.
Olin hyvässä kunnossa ulkoisesti 23-25-vuotiaana, mutta henkisesti huonossa kunnossa. Sitten reilu kolmekymppisenä olin taas timmissä kunnossa ja myös nuppi oli kunnossa. Sitten alkoi keski-ikä ja vikan lapsen jälkeen 40-vuotiaana oli reilummin ylipainoa ja muutama ryppy. 43-vuotiaana iho veltostui.
Maskuliinisuus alkanut kummuta vasta myöhäisemmällä iällä. Olen päälle 75v ja naisia saa hätyytellä kimpustani kuin perskärpäsiä. Olen pomo ja 20 lapsen isä.