Minkä ikäisenä olit (tai olet) viehättävimmilläsi omasta mielestäsi?
Kommentit (58)
Minulla on miehenä vähän ristiriitainen olo tästä. Nuorena oli välillä ihan hyvin vientiä, mutta omasta mielestäni olen nyt paljon viehättävämpi, kun ikää on 38 vuotta. Vientiä ei kuitenkaan ole nyt juuri yhtään. Outo juttu. Onko ajat muuttuneet yli kymmenessä vuodessa, mitä pariutumiseen tulee, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on miehenä vähän ristiriitainen olo tästä. Nuorena oli välillä ihan hyvin vientiä, mutta omasta mielestäni olen nyt paljon viehättävämpi, kun ikää on 38 vuotta. Vientiä ei kuitenkaan ole nyt juuri yhtään. Outo juttu. Onko ajat muuttuneet yli kymmenessä vuodessa, mitä pariutumiseen tulee, vai mitä?
No ihmiset ei usein nää itse omaa ikääntymistään
Alle 10-vuotiaana, silloin ainakin setäni iski silmänsä minuun. Tosin myös serkkutyttööni. 14-vuotiaanakin oli paljon vientiä aikuisten miesten taholta. 20-vuotiaana olinkin sitten jo auttamatta liian vanha, eikä sen jälkeen ole tapahtunut mitään vastakkaisen sukupuolen taholta. Parempi niin.
N38
Vierailija kirjoitti:
n- 26-27v. En tiedä, puhkesin vain kukkaan. Olin teininä vielä sellainen "keksinaama" paljoon pyöreyttä kasvoissa niin kesti vuosia ennekuin se tasaantui hieman pois. Mulla on vieläkin pyöreät kasvot vaikka ikää 32v mutta näytän hieman väsyneemmältä ja siksi sanosin että 26v oli se paras!
Minä olin myös aika pahannäköinen teini. Mutta silloin tuli hyväksyttyä se, että elämässä pitää kauneuden sijaan yrittää pärjätä hyvällä luonteella ja älykkyydellä.
Kun minusta tulikin yllättäen aikuisena vielä ihan nättikin enkä näytä jostain syystä lihovan kuten ikätoverit, on ollut pakka hyvin kasassa.
42-47 v.
Erosin pitkästä liitosta ja ajan myötä uusi mies sai nostettua itsetuntoani hyvin. Se heijastui ulkonäköön. Lisäksi, kun pääsin pihistä miehestä eroon, niin minulla oli ns lupa laittautua.
Vierailija kirjoitti:
Yksilöllisiä eroja on erityisen paljon miehillä juuri vajaa nelikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n- 26-27v. En tiedä, puhkesin vain kukkaan. Olin teininä vielä sellainen "keksinaama" paljoon pyöreyttä kasvoissa niin kesti vuosia ennekuin se tasaantui hieman pois. Mulla on vieläkin pyöreät kasvot vaikka ikää 32v mutta näytän hieman väsyneemmältä ja siksi sanosin että 26v oli se paras!
Minä olin myös aika pahannäköinen teini. Mutta silloin tuli hyväksyttyä se, että elämässä pitää kauneuden sijaan yrittää pärjätä hyvällä luonteella ja älykkyydellä.
Kun minusta tulikin yllättäen aikuisena vielä ihan nättikin enkä näytä jostain syystä lihovan kuten ikätoverit, on ollut pakka hyvin kasassa.
Joo, minäkään en lihoa helposti, olen aika onnellinen siitä. Sen sijaan teininä lihoin herkästi. Tiedä mistä sekin johtuu vaikka ruokavalio oli melkeinpä sama.
Vierailija kirjoitti:
42-47 v.
Erosin pitkästä liitosta ja ajan myötä uusi mies sai nostettua itsetuntoani hyvin. Se heijastui ulkonäköön. Lisäksi, kun pääsin pihistä miehestä eroon, niin minulla oli ns lupa laittautua.
Et voinut omilla rahoillasi laittautua? Hitto mikä lapanen!
Viehättävyys ei koske ulkonäköä, vaan sisäistä kauneutta. Nainen on kuin viini, joka vanhetessaan vain paranee. Onko miehistä samankaltaista vertausta?
30-35-vuotiaana minulla meni hyvin ja tunsin itseni kauniiksi.
27 - 43-vuotiaana. Sen ikäisenä olin tyytyväinen ulkonäkööni. Esivaihdevuosien ja vaihdevuosien jälkeen (kesti n. 10 vuotta)olin taas ollut tyytyväinen ulkonäkööni, kun nukun hyvin ja en ole koko ajan kireänä. Tätä on kestänyt kolme vuotta. Nyt olen jo 56-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Viehättävyys ei koske ulkonäköä, vaan sisäistä kauneutta. Nainen on kuin viini, joka vanhetessaan vain paranee. Onko miehistä samankaltaista vertausta?
Tää on Cope
Joo, minäkään en lihoa (???) helposti, olen ...
LIHO
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
42-47 v.
Erosin pitkästä liitosta ja ajan myötä uusi mies sai nostettua itsetuntoani hyvin. Se heijastui ulkonäköön. Lisäksi, kun pääsin pihistä miehestä eroon, niin minulla oli ns lupa laittautua.Et voinut omilla rahoillasi laittautua? Hitto mikä lapanen!
Ei minulla ollut omia rahoja, vaan rahamme olimme yhteisiä. Off topic, mutta kerronpa, mitä tapahtui, kun lakkasin olemasta lapanen: sain 8 vuoden henkisen väkivallan niskaani, ja oikeudessakin käytiin. Joskus vain joustavuus helpottaa omaa elämää.
Varmaan aina mutta 30v ikävuoden jälkeen erityisesti koska akne ei enään vaivaa, a
Kauneimmillani varmaan 16-18 vuotiaana, mutta nyt kolmekymppisenä ehdottomasti tyylikkäämpi ja parempi keskustelija. Kroppa on paremmassa tikissä kuin se oli teininä.