Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järjestin synttärijuhlat... Kukaan ei tullut.

Vierailija
03.12.2024 |

Kutsut on lähetetty sähköpostitse ja Facebookissa. Kaikki ovat sanoneet "Voi kun kiva... Pitäisi yrittää päästä."

Kukaan ei tullut... Kukaan ei edes ilmoittanut tuleeko vai ei.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole ketään edes ketä pyytää

Ei mullakaan enää, mutta just noin mulle kävi kuin ap:lle kun vielä oli.

Vierailija
22/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä kutsunut henkilökohtaisesti (vaikka viestillä) ne, ketä oikeasti haluan paikalle. Lisäksi pyydän yleensä ilmoittamaan, pääseekö paikalle. Yleensä noin 1/10 joka peruu viime hetkellä tai ei muuten vain pääse. Mitä yleisluontoisempi kutsu, sen helpompi jättää tulematta ja ilmoittamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöhästyneet synttärionnittelut täältä

Itseäni harmittaa, kun en voi osallistua mihinkään pikkujouluihin, synttäreille, jne, koska olen niin rahaton. Kaverit ehkä luulee, etten välitä heistä. Totuus on, etten kehtaa mennä ilman mitään tuliaista/lahjaa...

Harmi kuulla. Meillä kaveriporukoissa on oletuksena että kukaan ei tuo mitään muutakuin itsensä, ollaan toki miehiä

Meillä on tämä sama ja ollaan naisia. Yleensä myös muistutan tästä kutsussa, jos kyseessä omat juhlat.

Vierailija
24/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en nykyään viitsi enää lähteä mihinkään juhliin, kun ei ole varaa laittautua sillä tasolla, jota muut harrastavat. Juuri kieltäydyin hääkutsustakin, koska meillä menisi tällä hetkellä säädyllisiin juhlavaatteisiin, kampaajiin ja meikkeihin yli tonni, jota ei ole. Laitan mielelläni tosin hääparille satasen tai kaksi heidän häämatkatililleen, kiva pari, ja jos en tietäisi minkälaisia investointeja muut vieraat tekevät ulkonäkönsä suhteen, menisin mielelläni mukaan ja veisin perheenkin. 

Kuinka himskatin kalliita meikkejä sä ostat? Tottakai saat kulutettua rettuihin ja muuhun vaikka satatonnia, sehän on sun päätös kuinka kallista ostat ja mihin tuhlaat. Ja kummallista että sun pitää etukäteen tietää miten muut on tälläytyneet ja minkälaista luomifäriä niillä on ennenkuin voit juhliin mennä. Mä oon ollut monissa juhlissa ja häissä ja ihan itte oon t

Olen juhlinut saman suvun kanssa ennenkin, ja todellakin koko kööri on kuin Voguen kannesta reväisty. Itse käyn töissä enkä myöskään ehdi päätyökseni puunata ja hioa ulkonäköäni. En todellakaan jättäisi menemättä tilaisuuteen, johon minut on kutsuttu, ellen tietäisi että viimeistään perästä päin kuuluu naureskelua ja sääliviä kommentteja. Viimeksi sain kuulla, kuinka kivaa on, että suvun nuoremmilla naisilla on tällainen "minun tyyppinenkin" nainen "roolimallina", eli tarkoitettiin ei-leikeltyä, ei-brändättyä tavisduunarin ulkonäköä. Pitäköön tunkkinsa tässä tapauksessa.

Vierailija
25/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en nykyään viitsi enää lähteä mihinkään juhliin, kun ei ole varaa laittautua sillä tasolla, jota muut harrastavat. Juuri kieltäydyin hääkutsustakin, koska meillä menisi tällä hetkellä säädyllisiin juhlavaatteisiin, kampaajiin ja meikkeihin yli tonni, jota ei ole. Laitan mielelläni tosin hääparille satasen tai kaksi heidän häämatkatililleen, kiva pari, ja jos en tietäisi minkälaisia investointeja muut vieraat tekevät ulkonäkönsä suhteen, menisin mielelläni mukaan ja veisin perheenkin. 

Mitä väliä sillä on miten muut pukeutuvat? Ei missään kampaajjilla ole pakko käydä, ja meikkejäkin saa ostettua suht halvalla. Luulisi myös jotain sopivaa päälle pantavaa löytyvän jokaisen vaatekaapista. Mene juhliin omana itsenäsi ja nauti!

Jos nauttiminen tuntuisi todennäköiseltä, varmasti kaikki menisivät.

Vierailija
26/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka himskatin kalliita meikkejä sä ostat? Tottakai saat kulutettua rettuihin ja muuhun vaikka satatonnia, sehän on sun päätös kuinka kallista ostat ja mihin tuhlaat. Ja kummallista että sun pitää etukäteen tietää miten muut on tälläytyneet ja minkälaista luomifäriä niillä on ennenkuin voit juhliin mennä. Mä oon o

Ohhoh. Kaikki muut leikeltyjä?

Vierailija
27/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nykyäänkö siis on niin, että jos tässä elämässä vielä jonkun kutsun saisi esim synttäreille / tupareihin / häihin niin valmistautua pitäisi kuin linnan juhliin?

Viimeisimmät juhlat on olleet vain hautajaisia ja niihin olen kelvannut vieraaksi ihan vaan mustassa hameessa ja puolipoolossa..

Vierailija
28/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka himskatin kalliita meikkejä sä ostat? Tottakai saat kulutettua rettuihin ja muuhun vaikka satatonnia, sehän on sun päätös kuinka kallista ostat ja mihin tuhlaat. Ja kummallista että sun pitää etukäteen tietää miten muut on tälläytyneet ja minkälaista luomifäriä

Suurin osa. Yhdestä en tiedä, mutta hän onkin aina ollut oikeastikin kaunis ja tyylikäs, kauneusalan ammattilainen lisäksi. Yksi taas ei myönnä, vaikka asia on ilmiselvä. Muutama on itse myöntänyt. Näitä on Suomi täynnä. Lisäksi on paljon äkkirikkaita, joiden on vaan pakko yrittää upottaa rahaa ulkonäköönsä kaikin mahdollisin tavoin. Oikeasti melko kuvottavaa. Ehkä miehet jotenkin painostavat siihen, en tiedä. Mutta jos ap ei ole mikään ökyilijä, ehkä kaverit eivät vaan olleet tarpeeksi sitoutuneita juhliin. Monesta voi olla mukavampi nähdä kavereita vaikka viinilasillisella ja aterialla ravintolassa kuin juhlia isossa porukassa puolituntemattomien kanssa.

Vierailija
29/29 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka himskatin kalliita meikkejä sä ostat? Tottakai saat kulutettua rettuihin ja muuhun vaikka satatonnia, sehän on sun päätös kuinka kallista ostat ja mihin tuhlaat. Ja kummallista että sun pitää etukäteen tietää miten muut on tälläytyneet ja minkälaista luomifäriä niillä on ennenkuin voit juhliin mennä. Mä oon ollut monissa juhlissa ja häissä ja ihan itte oon t

Ihana pohjalainen kommentoija siellä. 😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi