Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
03.12.2024 |

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle. 

Kommentit (8702)

Vierailija
1601/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haavoittuvana voi haksahtaa ihan väärään ihmiseen, koska tekeehän se hyvää mielelle, kun edes joku antaa apua ja huomiota. Vaikka normaalina omana itsenään ei todellakaan kiinnostuisi. Kriisitilanteet ja niistä toipuminen ei ole oikea aika parisuhteen aloittamiselle. 

Tämä onkin syy, miksi olen erityisen huolella pitänyt tunteeni pois, enkä ole lähtenyt viemään suhdetta eteenpäin. Tavatessamme hän oli alisteisessa tai heikommassa asemassa ja voi huonosti. Tiedostan, että siinä tilassa hän oli haavoittuvainen ja saattoi ehkä kiintyä minuun tästä syystä. Itsellä tilanne oli ihan toinen, mutta tunteita syntyi kuitenkin. Eikä ne olleet mitään vastatunteita, kun huomasin hänen kiintyneen. Me vain satuttiin mätsäämään jollakin selittämättömällä tasolla. Vastuu pitää silti kantaa. Kuten alussa sanoin, en antanut ym

Huoh, kuulen katkeruutta. Tänne mahtuu monenlaista kaipuuta. Mistä tiedät, vaikka olisin tyyliin lääkärinsä? Sitäkin varten ketju on, että mahdottomista tunteista voi puhua.

Vierailija
1602/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modernissa maailmassa unohtuu helposti, että emme pärjää yksin. Esimerkiksi ruokaa ja vettä varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen tarvitsee toisia ihmisiä, mutta ei välttämättä montaa ihmistä elämäänsä. 

Vierailija
1604/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos inhimillisyys katoaa kokonaan, ollaan kusessa.

Vierailija
1605/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avunsaajakin voi olla hyväksikäyttäjä. 

Ja avunantaja. Miten nämä liittyvät ketjuun? Aivan. Eivät niin mitenkään.

Vierailija
1606/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan täten, että tämä portto, pikkuvaalea, on alkuillan tunteina jätetty, lopullisesti. Olen nyt vapailla markkinoilla ja valmis uuteen. Kuka haluaisi minut kumppanikseen? Kirjoittelisin sinullekin kaipausviestejä joka päivä, aamuin illoin!

Terv. risuleuka

Vierailija
1607/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on täältä ketjusta kauan sitten jo kadonnut. Järjen äänet ovat kaukana jossain. Tilalla on vain alakulo, edestä ja sivusta, takaa ja oikealta tuleva nillitys ja näköalattomuus. Hyvä portfolio suomalaisesta keskustelukulttuurista. Ihan sama mihin katsot.

Vierailija
1608/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelin pitkään ystäväni kanssa. Sinusta ei puhuttu, mutta suhteista puhuttiin ja tajusin, että vanhat parit pysyvät suhteissaan, koska tarvitsevat turvaa ja merkityksellisyyttä. Lapset lähtevät omilleen, mutta puoliso on se varma, joka pysyy. Mahdollisen rakkauden lisäksi. Tajuan viimeistään nyt erään asian.

J?

Vierailija
1609/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainenkin päivä tuli, että olen ollut ketjussa KOKO PÄIVÄN. Olen selaillut netistä sitä ja tätä ja palannut tänne muutaman minuutin välein. Nyt tämä on jo sairasta. Kaivattu ei uskoisi tätä minusta millään. Ei lähde kaivattu mielestä ei sitte millään.

Vierailija
1610/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen taas sinua. Jotain totta ja paljon omaa kuvitelmaani mukana. En ajattele tarkasti, kuvitelmat on enemmän tunteita: mitä tuntisin kanssasi, mitä toivoisin sun tuntevan mun kanssa. Toisaalta kuvitelmat sisältää ihan arkista ja tavallista, mutta meille se olis kotiin tuleminen ja paratiisi. Se, että olis hyvä olla yhdessä. 

Tässähän se, hienosti sanoitettu.

Vierailija
1611/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainenkin päivä tuli, että olen ollut ketjussa KOKO PÄIVÄN. Olen selaillut netistä sitä ja tätä ja palannut tänne muutaman minuutin välein. Nyt tämä on jo sairasta. Kaivattu ei uskoisi tätä minusta millään. Ei lähde kaivattu mielestä ei sitte millään.

Älä huoli. Joillekin tuollainen näyttää oleva päivittäistä.

Vierailija
1612/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki konttaa vuorollaan, ällös huoli. 

Vierailija
1613/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin ollut tuollaisia päiviä. Ketju päivittyy tasaisesti koko päivän niin on aina uutta luettavaa. Nukkumaan mennessä hieman luuserifiilis.

Vierailija
1614/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin ollut tuollaisia päiviä. Ketju päivittyy tasaisesti koko päivän niin on aina uutta luettavaa. Nukkumaan mennessä hieman luuserifiilis.

Dopamiini koukku on todellinen.

Vierailija
1615/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räjähdysherkkä. 

Vierailija
1616/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ihme kyynisyyttä. Yleensä inhimillisyys ohjaa tekoja suurimmalla osalla. Miksi epäillä pahinta muista?

Vierailija
1617/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räjähdysherkkä. 

Sinä?

Vierailija
1618/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räjähdysvaaravyöhyke

Vierailija
1619/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

👩🏫🔥🧡👨🏼🏫

Vierailija
1620/8702 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihminen. Olen hyväsydäminen. Siksi minä puhun. Saisinko suunvuoron? 

Ketju on lukittu.