Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta tuntuu että kaikki miehet on vääriä minulle

Vierailija
09.05.2024 |

Enkä uskalla aloittaa mitään.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile naista 

Vierailija
2/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki?

Maailmassa on miljardeja miehiä. Suomessakin miljoonia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monen kanssa olet käynyt treffeillä?

Vierailija
4/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla vääriä? Onko sinulla mielikuva sopivasta miehestä? Millainen hän olisi?

Vierailija
5/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tuntuu, että minä olen väärä kaikille miehille.

Vierailija
6/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko jo ennakkoon siltä, etkä pääse suhteisiin, vai alkaneet suhteet kuivuvat kasaan?

Vierailija
7/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko jo ennakkoon siltä, etkä pääse suhteisiin, vai alkaneet suhteet kuivuvat kasaan?

En pääae suhteisiin ollenkaan. Treffeille pääsen, jos itse olen aloitteellinen, mutta seuraavia ei enää tule.

Vierailija
8/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pääae suhteisiin ollenkaan. Treffeille pääsen, jos itse olen aloitteellinen, mutta seuraavia ei enää tule.

Kurja homma. Kyllä sitä itsekin aikoinani melko monen tytön/naisen kanssa sai treffeillä käydä, ennen kuin löytyi sellainen, että molemmilla osapuolilla oli riittävästi mielenkiintoa katsoa hommaa pidemmälle.

Ei se ihan helppoa ole muodostaa sopivaa pariskuntaa.

Vierailija
9/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua mieheen ystävänä ensin. Näin minä olen löytänyt kaikki miessuhteeni. Tällöin ei löydä vääränlaisia. 

Vierailija
10/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Tosin eilen koin jotain poikkeuksellista kun kohtasin yhden random kundin bussissa vieressä ja hyvä etten kosinut sitä saman tien 😂😂 Huom, ei siis edes juteltu, mut joku aivohäiriö hellyyspuuska iski siinä samalla.

Vierailija
11/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä tarvitse kaikkia maailman miehiä , yksi sopiva riittää . Lakkaa etsimästä niin löydät . 

Vierailija
12/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tutustua mieheen ystävänä ensin. Näin minä olen löytänyt kaikki miessuhteeni. Tällöin ei löydä vääränlaisia. 

Tää olis ihantellinen tapa tutustua. Eli kundien ei kannata säikähtää sitä jos nainen ei oo heti hyppäämässä heidän kanssaan sänkyyn, vaan päinvastoin jos tulee vastaan jotain poikkeuksellista, niin haluan nauttia siitä kunnolla enkä kiirehtiä mihinkään.

N32

Vierailija
13/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset koskaan aloita mitään. Joka nainen odottaa ja olettaa että mies tekee kaiken työn ja järjestää kaiken naiselle ilman että naisen tarvii tehdä mitään muuta kuin käyttää miehiä henkisesti ja taloudellisesti hyväkseen. 

Kumpa suomesta saisi tasa-arvoisen maan että miesten hyväksikäyttö olisi yhtään ankarasti kielletty kun on naisten hyväksikäyttö. Mutta siihen ei koskaan päästä kun naiset ei koskaan suostu lopettamaan miesten hyväksikäyttöä vaikka ihan joka nainen vaatii että miesten pitää lopettaa naisten hyväksikäyttö

Vierailija
14/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää olis ihantellinen tapa tutustua. Eli kundien ei kannata säikähtää sitä jos nainen ei oo heti hyppäämässä heidän kanssaan sänkyyn, vaan päinvastoin jos tulee vastaan jotain poikkeuksellista, niin haluan nauttia siitä kunnolla enkä kiirehtiä mihinkään.

N32

Tuo on ihan hyvä ohje. Omasta kokemuksestani voin kertoa, että kun tutustuin nykyiseen naisystävääni, niin suhteen alku oli juuri tuollaista ystävyystason puuhailua ensimmäiset kuukaudet. Omalle hauraalle egolleni se oli aika vaikea pala pureskeltavaksi.

Minulla on aina ollut sellainen ihannekuva, että suhteen pitäisi perustua tosi vahvaan magnetismiin ja kaikki mikä vähääkään viittaa laskelmointiin tai jonkinlaiseen järkiliittoon on pahasta.

Siitä jäi sitten kytemään sellainen epävarmuus, että minä olen joku järkivalinta, enkä kunnollinen sielunkumppani. Se epävarmuus jatkui jossain muodossa vuosikausia, mutta nyt se alkaa olla taputeltu.

Nyt vanhemmiten sitä on hyväksynyt, että ihmiset ovat erilaisia ja ei samaa sapluunaa vain voi heittää eri ihmisten päälle ja kuvitella sen sopivan.

M40

Vierailija
15/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monen kanssa olet käynyt treffeillä?

No kahden kanssa mutta kaikki miehet on samanlaisia niin kyllä kahden miehen perusteella pystyy tuomitsemaan kaikki mies sukupuolen edustajat.

AP

Vierailija
16/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paitsi yksi onkin vääriä, oikeita joillekuille muille. 

Vierailija
17/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä tämä tapahtuu miten? Jos mies on kiinnostunut naisesta romanttisessa/seksuaalisessa mielessä, ei hän koskaan halua olla pelkkä ystävä.

Vierailija
18/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole 100kg plus nainen, niin minulle ei ole väliä onko lyhyt, pitkä, laiha vai pyöreä. Ihonvärilläkään ei ole väliä.

Kyllä se korvienväli täytyy olla kunnossa ja muutenkin luonteeltaan sopiva minun luonteen kanssa. 

Silti tuntuu olevan vaikeaa tavata sopiva kumppani, mutta en ota stressiä tästä. Ei ole pakko löytää ketään elämääni siksi, että olisi joku. 

Vierailija
19/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lottovoittokin on todennäköisempi kuin se että nainen päästäisi miehen pois friedzonelta kun jokainen nainen tietää kuinka helppo on käyttää ihastunutta miestä hyväkseen omiin tarkoituksiin.

Kuvitteleeko naiset tosiaan että mies jaksaa yrittää ja yrittää jatkuvan torjutuksi tulemisen jälkeen kun selvästikin muut miehet kelpaa naiselle mutta tämä joka on ihastunut kelpaa vain hyväksikäytettäväksi?

Vierailija
20/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa naisten oppia että ystävältä ei voi vaatia poikaystävän palveluja.

Kysymys jos sinä olet aloitteellinen miestä kohtaan ja mies antaa sinulle tylyt pakit niin haluaisitko vielä sen jälkeen olla miehen ystävä kun itse olet ihastunut mutta vastapuoli ei ole ja sen jälkeen vielä olisit aloitteellinen hengailuun ja ajan viettoon yhdessä?

Tätähän naiset mieheltä vaatii sen jälkeen kun miehelle on annettu tylyt pakit että mies ei vahingossakaan yritä uudestaan ja ymmärtää että kelpaa vain kaveriksi